Close
Logo

Apie Mus

Cubanfoodla - Šis Populiarus Vyno Vertinimai Ir Atsiliepimai, Unikalių Receptų Idėja, Informacija Apie Naujienų Aprėptį Ir Naudingų Gidų Derinius.

Kultūra

Gėrimai, kuriuos dabar mėgstame

Ar kada nors susimąstėte, kaip galėtų atrodyti mūsų apžvalgininkų pokalbis? Pasinerkite į šį epizodą kartu su vyno entuziasto dvasių apžvalgininku, nepaprastu ir rašytoju Newmano darbas ir Anna-Christina Cabrales , maestro degustacijų direktorius ir Burgundijos bei Ronos slėnių apžvalgininkas. Tai gyva diskusija apie esamas ir būsimas vyno ir stipriųjų gėrimų tendencijas, maišant humorą su ekspertų įžvalgomis.



Šis epizodas prasideda nuoširdžiu 2023 m. mados „Love it“ ir „Hate it“ raundu, kurie padarė įspūdį arba suerzino ir suglumino.

Kai duetas žvelgia į savo 2024 m. krištolinį rutulį, jie tyrinėja, kas išliko nuo praėjusių metų ir iki pat pandemijos (pagalvokite: gatavų gėrimų augimas ir kt.). Kara stato konkretų espresso martini rifas ir padvigubina dominuojančią dvasios kategoriją. AC teigia, kad tikrosios vyno tendencijos dar turi išsivystyti, tačiau aistringai kviečia entuziastus tyrinėti rožinį ir didesnį skaidrumą įvairiais lygiais.

Nesvarbu, ar esate patyręs someljė, ar tiesiog sušlampate kojas vyno pasaulyje, šiame atvirame ir linksmame pokalbyje rasite kažką kiekvienam. Taigi, įsipilkite sau taurę ir prisijunkite prie mūsų, kai šie ekspertai atkimš savo mintis apie tai, kas laukia 2024 m.



Tau taip pat gali patikti: Nauja „Hard Seltzer“ tendencija? Įprastas Seltzeris

  Apple Podcast logotipas
  „Google Podcast“ logotipas

Epizodo nuorašas

Nuorašai generuojami naudojant kalbos atpažinimo programinę įrangą ir žmogaus transkribavimo įrenginius, juose gali būti klaidų. Prieš cituodami patikrinkite atitinkamą garso įrašą.

Garsiakalbiai: Anna-Christina Cabrales, Kara Newman, Samantha Sette

Anna-Christina Cabrales 00:08

Sveiki ir sveiki atvykę į Vyno entuziastų podcast'ą. Jūs aptarnaujate gėrimų kultūrą ir žmones, kurie ją vairuoja. Esu Anna-Cristina Cabrales degustacijos direktorė čia, Wine Enthusiast, ir šiandien prie manęs prisijungia Karen Newman, mūsų spiritinių gėrimų apžvalgininkė ir rašytoja. Šiame epizode mes giliai žiūrime į mūsų gėrimų pasaulio krištolo rutulį ir prognozuojame, kas ateinančiais metais bus karšta ar ne vyno ir spiritinių gėrimų tendencijose. Ar konservuotas vynas prarado savo patrauklumą ir ar „Espresso Martini“ pasirodys 2024 m.? Įšokime tiesiai.

Newmano darbas 00:43

Pašaukimas yra svajonių Kalifornijos vynų kolekcija, siūlanti skirtingą veislių, stilių ir geriausių Apalačų vynų asortimentą. Vyndarys Jamesas MacPhailas kiekvienam vynui išlaiko aiškų, išskirtinį balsą, dirbdamas su žinomais šeimos augintojais gamindamas Chardonnay, Pinot Noir ir Cabernet Sauvignon. Kol surenkama daugiau nei 7090 plius balų. Prisijunkite prie vieno iš kolegų visiškai pritaikomų vyno klubų, kad pirmą kartą gautumėte naujus leidimus, specialią biblioteką, griovius ir dar daugiau. Su keturiomis narystės galimybėmis kiekvienas vyno mylėtojas turi savo klubą, gaus tris siuntas per metus arba išbandykite mėnesinį abonementą, pristatydami tris butelius per mėnesį tiesiai į jūsų duris. Dėl informacijos ir prieigos. Aplankykite mus adresu www.thecalingwine.com/enthusiast. It’s January and we’re all thinking about what happened in the year just past and what’s coming up in the year ahead. Here at Wine Enthusiast HQ, we’re certainly thinking about what’s on tap for wine and spirits. I’m Karen Newman, writer at large and spirits reviewer for Wine Enthusiast.

Anna-Christina Cabrales 01:47

Aš esu Ana Christina Cabrales, Burgundijos ir Ronos slėnio degustacijų direktorė ir apžvalgininkė. Taigi, Kara, prieš kalbėdami apie 2024 m. tendencijas, pakalbėkime apie 2023 m.

Newmano darbas 02:00

Gerai, taigi jūs esate vyno pasaulio tirštyje. Taigi, aišku, pradėsime nuo tavęs. Taigi, kas patraukė jūsų dėmesį 2023 m.? Tiesą sakant, žinote, dar prieš pasineriant į tą idėją, kodėl gi nepažaidus meilės žaidimų, pamilti ar nekenčiame. Taigi noriu pradėti nuo teigiamo ar neigiamo.

Anna-Christina Cabrales 02:18

Aš eisiu su meile ir su meile, turėdamas šiek tiek susierzinimo, jei norite, tiesa? Taip pat dvi tos monetos pusės, bet man tai patiko. Tikrai pastebėjau, kad daugiau vartotojų nori sužinoti daugiau. Ir tai man yra teigiama, nes rinkoje, kurioje matome vyno vartojimo mažėjimą, mes matome arba bent jau aš pastebėjau, kad vartotojai nori daugiau sužinoti apie tai, ką jie vartoja ir už ką moka. už jį. Bet žinote, žinoma, tai neatskiria jokių kitų geriančiųjų iš tų, kurie tik įžengia į vyno pasaulį, kurie jaučiasi ir bando išsiaiškinti savo kelią per pakavimą ir rinkodarą, o tai visiškai daro. egzistuoja. Bet man patinka tai, kad mes pradedame kelti daugiau klausimų, kodėl, žinote, tai klausimai apie sulfitus, mes klausinėjame sulfitų, jų kiekio, kiek jo yra vynuose? Kiek jo yra, kiek sulfitų yra vyne, palyginti su kitais ten esančiais produktais. Ir netgi dėl visuotinio atšilimo? Žinote, aš išgirsčiau staigius, pavyzdžiui, tam tikrus klausimus, pavyzdžiui, kokia tai vynuogė? Bet dabar mes užduodame tokius klausimus, kaip tai paveikia mane? Ir man patinka atsakymai. Man patinka mokytis iš vyninių. Bet prašau, ir ši dalis mane šiek tiek erzina. Pavyzdžiui, vyno daryklos mums pateikia tikrai gerą ir atsidavusį atsakymą, kaip patinka, kodėl jūs darote tai, ką darote kovodami su visuotiniu atšilimu? Žinote, tai turėtų būti istorija, kuri yra išskirtinai jūsų, ir tai jūsų istorijos, jums ji priklauso, o mes norime sekti jūsų veiksmus ir suprasti, kodėl darote tai, ką darote. Ir man patinka, kad mes klausinėjame dalykų, bet labiau suprantame, kodėl. O kaip tau?

Newmano darbas 04:23

Na, vienas iš dalykų, kuriuos aš myliu šiuo metu, yra tai, kad aš tikrai parašiau, kad esame tarsi sauso sausio pabaigoje. Taip. Ir tai nėra ta dalis, kurią aš myliu. Bet aš tikrai vertinu, kad gėrimai, kurių atsparumas nuliui ir mažai atsparus, dabar yra kiekviename meniu ir visur. Matėme, kad viena taisyklė yra dvi. Ar galite padaryti nulinį įrodymą?

Anna-Christina Cabrales 04:48

Aš tikrai matau jį daug daugiau meniu, nes tai yra derinys, kuriame matote kokteilius ir vynus kartu.

Newmano darbas 04:57

Bet jaučiu, kad labai vertinu tai, kad dabar tai matai visur. Jaučiuosi taip, lyg dabar eini į baro restoraną ir gauni kokteilių meniu, o jo ten nėra, atrodo, kad tai akivaizdus praleidimas. Taip, sakyčiau, kad tai tik palengvina. Tai leidžia lengviau nevartoti arba vartoti šiek tiek mažiau arba turėti pasirinkimų, kai esate su žmonėmis, kurie dėl kokios nors priežasties negeria. Manau, kad tai gaivus ir labai reikalingas. Nekantriai laukiu, kol ateinančiais metais galėsiu ištirti daugiau šių meniu.

Anna-Christina Cabrales 05:27

Būtinai. Man patinka turėti galimybę nedaryti spaudimo. Vis dar galiu dalyvauti, bet nėra spaudimo vartoti alkoholį.

Newmano darbas 05:38

Tikrai. Gerai, kas dar yra ant jūsų? Tavo gerų sąraše? Jūsų nykščiai sąrašas?

Anna-Christina Cabrales 05:43

Na, ne, aš manau, kad tuoj pat pradėsiu neapykantą, nes tu jau palietei kažką, kas iš tikrųjų yra teisinga, aš nežinau, tai verčia mane jausti dalykus, Kara. Taigi aš eisiu į neapykantą, ir tai ne apie visą kategoriją. Dabar aš tikiu, kad turiu nealkoholinių mažai atsparių vynų. Bet žinote, mums jų reikia. Manau, kad tai yra kategorija, kuri turi likti. Bet prašau, likite savo juostoje. Neišmeskite vyno. Žinote, mes čia geriame vyną dėl tam tikros priežasties. Ir čia nebūtinai apie naudą sveikatai. Nes priartinkite vieną, nes jaučiatės gerai. Jis puikiai dera su daugybe skirtingų maisto produktų. Nekalbėkime apie šią kategoriją kaip apie kažką, kas čia yra susiję su sveikata. Gerai

Newmano darbas 06:30

o Dieve, tu pataikei į vieną iš mano skausmo taškų. Kas tai? Turiu galvoje vieną iš dalykų, kurį turiu omenyje tai, kad jau kurį laiką mušau šį būgną, tai nėra būdinga 2023 m. Bet aš tikrai niekinu, kai matai kokteilius ar stipriuosius gėrimus, vyną ar alų. sveikatingumo gėrimas. Taip, ne, ne, ne, ne, jei jame yra alkoholio, tai nėra sveikata. Tai ne tinklas, kad ir kaip būtų, man nesvarbu, kad toje Margaritoje mažiau alkoholio ar mažiau cukraus. Žinote, jei yra alkoholio, tai ne sveikatingumo gėrimas, ar kiek pritaikytų Genex ar nootropikų ar bet ko, ką ten įkišai, jei ten ir alkoholio. Manau, turėtum tiesiog priimti tai, kas yra, tiesiog mėgautis tuo, ir žinai, puiku nueiti į SPA, eiti į sporto salę, žinai, daryk savo darbą. Bet, žinote, mėgaukitės ta Margarita vėliau, žinote, ir mėgaukitės ja tokia, kokia ji yra. Ir viskas yra gerai saikingai.

Anna-Christina Cabrales 07:30

Sutiko.

Newmano darbas 07:32

Gerai, ar norite grįžti prie dalykų, kurie jūsų gyvenime sugrupuoja tai, kas jums nepatinka? Angelas ar velnias sėdi ant tavo peties?

Anna-Christina Cabrales 07:40

Gerai, leiskite man tai grąžinti, kad negaliu būti tik aš.

Newmano darbas 07:45

aš grįšiu. Gerai, paliksiu ką nors kita, kas mane tikrai varo iš proto. Kažko, ko nekenčiau apie 2023 m. Ir tai yra kokteilių kaina 20 USD ir daugiau.

Anna-Christina Cabrales 07:56

Gerai, taip, net galiu pasakyti, kad 25 ar daugiau. Tikrai. Aš kaip, ką? Kas tai yra? Ar tai ne patiekalo kaina? Patinka mūsų patiekalas?

Newmano darbas 08:05

Taip. Tai beprotiška. Ir aš maniau, kad gėrimai yra prieinama prabanga. Ir tai tiesiog praėjo per stogą. Žurnalui pasakoju istoriją apie 21 USD kainuojantį Martini. Ir aš jaučiu, kad net tai yra galinio vaizdo veidrodėlyje. Kartais, žinote, 25 USD yra tiesiog beprotiška. Ir nemanau, kad matau pabaigą. Ir tai ne tik Niujorke. Tai tiesiog visur. Jaučiu, kad infliacija tiesiog tampa nekontroliuojama. Ir net tada, kai atrodo, kad infliacija mažėja kitose ekonomikos srityse, prieš pradėdamas rašyti apie gėrimus rašiau apie akcijas, obligacijas ir ekonomiką. Ir todėl aš vis dar galvoju apie daugiau, nei turbūt turėčiau. Ir matau, kad nors kai kuriose srityse infliacija mažėja, ji vis dar yra labai didelė, kai kalbama apie maisto, restoranų ir alkoholio kainas. Vis dar turiu galvoje, ypač esant toli nuo namų, šiomis dienomis gėrimai yra labai brangūs, norint išeiti ir gerai praleisti laiką.

Anna-Christina Cabrales 09:08

Sutiko. Namuose pramogauju kur kas labiau nei bet kada anksčiau. Manau, kad 2023 m. tikrai galiu pasikliauti tuo, kiek kartų išėjau vien dėl su darbu nesusijusių dalykų. Tikrai daug daugiau pramogavau namuose.

Newmano darbas 09:28

Taip, aš nesu elitas. Jie nemato, kad aš linkteliu, kad sutikčiau. O dieve.

Anna-Christina Cabrales 09:35

Žinote, palietėte tai, kas man buvo įdomu apie infliaciją, ir dalykus, kurie, ypač kai kurie dvasiai, kurie mums tikrai patiko, kaupia atsargas ir džiaugiamės bei dalinamės su draugais. Ar manote, kad galbūt ateityje pradėsime matyti, kad prekės ženklai gali sukurti kitą liniją, kuri yra šiek tiek pigesnė. Kasdieniniam vartojimui vėlgi jaučiu, kad dabar viskas tiesiog turi pabrangti. Bet ar matysime, kad tai atsiras ateityje? Ar tu manai?

Newmano darbas 10:09

Tai tikrai geras klausimas. Nežinau, žinau, kad mačiau daugiau tyrimų, nurodančių tai, kas anksčiau buvo vadinama premija. Kas yra aukščiausios kokybės izoliacijos priešingybė? Ilgą laiką tikrai vyravo tendencija brangti stipriuosius gėrimus, kaip ir minėjai. Ir dabar daugiau žmonių prekiauja žemyn. Aš turiu galvoje, kad aš daugiau galvoju apie 2024 m. Tada žiūrėkite į priekį. 2023. Bet manau, kad visa tai tarsi susilieja.

Anna-Christina Cabrales 10:39

Galbūt tada turėtume tiesiog pereiti prie to. Norite pereiti į 2024 m.?

Newmano darbas 10:43

Taip, mes tikrai atšoksime. Gerai. Taip. Taigi tikiuosi, kad 2024 m. tikriausiai pamatysime daugiau žmonių, prekiaujančių žemesne kaina. Dvasios. Nežinau, tai bus visur. Ir vis dar yra tiek daug pakaitos simbolių, ir visko gali nutikti. Bet tikrai, manau, kad šiandien pamatysite daugiau žmonių, kurie išeis į margaritų ąsočius ir galės parodyti margaritas.

Anna-Christina Cabrales 11:11

Aš taip pat. Ar galime turėti vieną vėliau?

Newmano darbas 11:14

Būtinai. Bet manau, kad pamatysite daugiau žmonių, kurie vis dar gaus margaritų ąsočius. Niekas to dar neatsisako, bet manau, kad tai bus pigiau, tame paveikslėlyje, priešingai nei žinote, kad brangiausia, brangiausia. Ir iš tikrųjų tai yra statistika, kurią užpildžiau norėdamas sužinoti, kur gavau tą mažą smulkmeną, kuri buvo iš ws Ws, jie sudarė tyrimą ir paminėjo, kad prekiaujama, ir man įstrigo mintys, kad žinote, taip, kaip tik to ir tikiuosi, pamatysime.

Anna-Christina Cabrales 11:45

Žinai, tu čia kažką palietei. Ir jūs tikrai tai matote daug daugiau dvasių pasaulyje. Ir aš manau, kad vyno pasaulyje tai iškyla skardinių formatu, bet proporcija, matai šiek tiek daugiau proporcijų kontrolės, pavyzdžiui, ypač stipriųjų gėrimų ir vyno atveju, yra toks mentalitetas, kad gerai, tu su buteliuku, tai yra 750 ml šieno, kurį galbūt turėsite suvartoti per tam tikrą laiką. Ir pakankamai juokinga, kad net jei pakišite krovinį, žinote, vyno butelis šalia jo yra tokio pat dydžio, jis vis tiek turi tokį patį slėgį. Ir jaučiu, kad ypač šiais laikais, kai judame greičiau, tikimasi, kad būsime produktyvesni, ryškesni, proporcingesni, norime jaustis gerai ir išnaudoti tą pranašumą. Tačiau tuo pat metu mes tiesiog nenorime to paties jausmo kitą dieną, pavyzdžiui, negalime patikti būti pagirioms ar tiesiog mieguistiems. Ir todėl mes norime, kad tas mažas, mažas kraštas, tas smulkmenas tarsi išmuštų mus iš to. Taigi manau, kad pamatysime daugiau, pavyzdžiui, daugiau kokybiškų pasirinkimų, ypač kai kalbama apie konservuotą vyną. Ar MTTP randate daugiau konservuotų variantų? Pasaulis?

Newmano darbas 13:09

O, tikrai. Tikrai. Tai taip juokinga. Aš ką tik pamačiau konservuotus vynus, kai nuėjau į alkoholinių gėrimų parduotuvę pasiimti vyno butelio vakarienei, ten buvo skardinės, skardinės vyno, ir man niekada nekilo mintis, kad galiu nusipirkti skardines.

Anna-Christina Cabrales 13:25

Taip, tai taip paprasta, nešiojama, bet viskas, ką sakyčiau, yra temperatūra. Vienas nori drungno vyno. Ir manau, nebent tai būtų raudonas, putojantis vynas. Tai šiek tiek sudėtinga. Bet man patinka ši idėja, gerai, gerai, ar vis tiek galime džiaugtis, bet tik mažesnėmis proporcijomis. Taigi, be skardinių, man tiesiog kyla klausimas: ar tai yra reali galimybė restoranų sąrašui iš tikrųjų tobulėti? Žinote, mes jau išleidžiame tiek daug pinigų, kad išvažiuotume. Aš turiu galvoje, man tikrai, bent jau pagal mano įstatymus, atrodo, kad aš moku kaip gerai, o anksčiau rinkoje buvo gal tris kartus daugiau. Dabar atrodo, kad keturis kartus penkis kartus daugiau. Ir jei aš mokėsiu tiek daug, noriu kažko tikrai gero. Ir aš nekenčiu to sakyti, nes aš tiesiog žinau kai kuriuos iš šių butelių. Aš tiesiog neketinu to mokėti. Žinote, ir aš jaučiu, kad čia gali būti tikrai gera proga, ypač vyno režisieriams, kurie tikrai atsižvelgia į savo išlaidas, sužinodami apie savo išlaidas ir kurdami labai kūrybiškus taures.

Newmano darbas 14:39

Juokinga, jūs iškėlėte MTTP ir, manau, galėtume dirbti ištisas valandas. Taip, bet leiskite man, nes paklausėte apie juos. Manau, kad 2024-ieji bus tie metai, kai pamatysime tikrą sukrėtimą MTTP gėrimų erdvėje.

Anna-Christina Cabrales 14:57

Kaip tai? Nes aš tik matau…

Newmano darbas 14:59

Jų tiek daug. Turiu galvoje, jie iš to gauna naudos

Anna-Christina Cabrales 15:03

Būtinai. Remiantis jūsų matymu, tikrai yra kur tobulėti.

Newmano darbas 15:14 val

Taip, jie tikrai ne visi geri. Ir manau, kad daugelis jų taip pat nėra tokie geri, kaip tai, ką gauni bare. Ir tai tikrai. Ir tai yra sudėtingas iššūkis, bet, mano nuomone, jiems puikiai sekasi platinti. Jie tikrai pasirodo vietomis, niekada nebūčiau pagalvojęs, kad galite gauti ką nors daugiau nei tiesiog alaus, pavyzdžiui, sporto arenose ar Taip, ar koncerte, traukinių stotyse, viešbučių baruose. Mačiau porą skrendant, žinote, jie turės iš anksto sumaišytų kokteilių, kuriuos atidarys ir išpils jums, žinote, porcijų kontrolė, kaip jis sakė, ir jie yra geri. Taip. Ir tu tikrai geresnis už tai, ką kartais gaudavai.

Anna-Christina Cabrales 16:00

Taip. Bent jau aš tai pastebėjau per keletą paskutinių skrydžių. Man atrodo, oho, tai iš tikrųjų yra labai gerai.

Newmano darbas 16:04

Taip. Tikrai yra keletas pliusų. Aš turiu galvoje, man nereikia pasinerti į visą kategoriją, iš tikrųjų yra keletas puikių variantų. Bet aš manau, kad puikūs variantai yra tie, kurie išliks, o tie, kurie, žinote, nėra tokie geri, ypač, žinote, vėlgi, atrodo, kad infliacija susipynė. Taigi kaip pertrauka mūsų šiandieniniame pokalbyje. Ir aš manau, kad tie, kurie nesuteikia vertės, tikriausiai bus tie, kuriems nebus leista likti šalia, žinote, vartotojai namuose sakys: gerai, žinote, jei aš Aš mokėsiu už tai, noriu, kad būtų tikrai gerai. O jei ne, aš balsuosiu su savo pinigine ir judėsiu toliau. Kur galite rasti geriausias dovanas puikiomis žemomis kainomis, kurios patiks visiems, viso vyno ir dar daugiau. Žinoma, turėdami tiek daug puikių butelių, raskite ką nors iš savo sąrašo, nesvarbu, ar tai Cabernet, ar putojantis vynas jūsų sesei bendradarbiui, ar vienos statinės burbonas tėčiui. Ir jei jums reikia kokios nors pagalbos, tiesiog paprašykite vieno iš mūsų draugiškų vadovų ar patarimo mažiausiomis kainomis daugiau nei 30 metų, visada rasite tai, kas jums patinka, ir tai, kas jums patinka, tik Total Wine ir daugiau spiritinių gėrimų, kurie neparduodami Virdžinijoje ir Virdžinijoje. Šiaurės Karolina. Gerkite atsakingai, būkite 21 metų. Kas dar yra jūsų prognozių sąraše ateinantiems metams?

Anna-Christina Cabrales 17:26 val

Žinote, tarsi prisiliesti prie to, apie ką kalbėjau anksčiau, tiesiog skaidrumas, manau, man yra didžiulis, didžiulis raktinis žodis. Skaidrumas ta prasme, kad, manau, vartotojai nori jausti kažką tyro, malonaus. Jie nebūtinai nori kažko, kas gali būti tiesiog padengta tona ąžuolo. Nesakau, kad nėra vietos, kad viskam yra laikas ir vieta. Bet manau, kad pradedame matyti labai sudėtingą paletę. Ir jie tiesiog nori suprasti vietos jausmą. Kur išaugo tas terroir, kad žinote, kur ta vynuogė buvo užauginta, kur tos vynuogės buvo auginamos, ir kaip nors išmokti, jie nori būti sužavėti ir taip pat padaryti įspūdį. Ir aš turiu galvoje, kažko išmokti iš etiketės arba galbūt išmokti kažko daugiau iš vyndario. Ir todėl manau, kad skaidrumas, taip pat ir vyno etikečių formate, yra didžiulis. Man patinka pasiimti butelį ir matau vis daugiau detalių apie butelį vyno. Dabar nešiojimas pasiėmė vyno butelį, prieš tai turiu galvoje, o jūs apvertėte jį atgal ir perskaitote etiketę, tada kartais atrodo, kad galite beveik sukeisti istorijas tarp etikečių. Ir šiaip tai skamba kaip kita butelio istorija.

Newmano darbas 18:58

Tai tarsi rinkodaros žargonas. Taip, neatrodo, kad kalbate apie konkrečią vietą, konkretų asmenį. Tai gali būti bet kas bet kur.

Anna-Christina Cabrales 19:05

Būtent. Taigi, kai matau etiketę, ypač kai jie kalba apie konkrečią svetainę, jie kalba apie aukštį virš jūros lygio, jie kalba apie drabužius, mes kalbame apie vidutinį pirkimo amžių ir dirvožemio tipą. Tai tik viena pokalbio dalis. Ir tai puikiai tinka visiems, pavyzdžiui, vyno mėgėjams ar vyno mėgėjams, kuriems tai tikrai patinka. Bet ką tai reiškia visiems, kuriems patinka, kai norime įtraukti į pokalbį, ypač šiais laikais, kai matome, kaip vyndariai išskirsto skirtingus sklypus ir vynuogynus ir kuria tarsi daugybę išpilstytų butelių? Kuo skiriasi vienas nuo kito, pasakyk man ir aš manau, kad čia yra reali galimybė ir tai padės mums tiesiog dar labiau įsimylėti šiuos vynus, o skaidrumas trečiame formate man, manau, ir jūs galite man pasakyti Čia aš visiškai klystu, bet jūs galbūt taip yra tik todėl, kad aš lankiausi socialiniuose tinkluose. Man nelabai patinka tai, ką šiomis dienomis matau „Instagram“. Bet jaučiu, kad tinklaraščiai sugrįš. Kaip, gerai, hardcore. Apie tai kalbėjausi su savo brangia drauge Christy Frank. Ir matome, kad trumpo formato niekada nebeužtenka. Ir mes norime kalbėti apie tai, kas dar vyksta. Ir aš nežinau, ar užtenka tiesiog kaip įmonės svetainėje, pakanka techninio lapo. Manau, kad norime vėl dalyvauti kaip platesniame pokalbyje ir kalbėti apie tai, kodėl tam tikri dalykai yra svarbūs, ypač kai kalbame apie tokius dalykus kaip regeneruojantis ūkininkavimas, tvarumas, visuotinis atšilimas, tai tik platesnis pokalbis nei greitas pokalbis. socialinių tinklų įrašas.

Newmano darbas 20:49

Taip įdomu. Nežinau, ar sutinku, kad tinklaraščiai sugrįžtų, mano pinigai būtų už informacinius biuletenius.

Anna-Christina Cabrales 20:58

Ar tai pasaulis, į kurį dar turiu pasinerti į tokią substack kultūrą?

Newmano darbas 21:05

Taip, nors aš manau, kad mes pradedame dabar, mes daugiau kalbame apie žiniasklaidos tendencijas ir mažiau apie gėrimų tendencijas. Bet taip, aš sutinku, kad tie žmonės neabejotinai trokšta išsamesnio pokalbio, o ne tik „Yeah“, tų dalykų, apie kuriuos kalbate, apie influencerius. Taigi taip, tikrai. Aš manau, kad sutinku su jumis dėl didesnio skaidrumo reikalavimo, ypač kai žiūrite į jauniausią šių dienų geriančiųjų kartą, žinote, Z kartos ir vyresni, tikrai yra daugiau poreikio autentiškumui ir už tai, kad jie nori tiksliai žinoti, kas už tai, ką jie geria, ką vartoja, nesvarbu, ar tai skystas, ar ne, žinote, jie nori daugiau sužinoti apie tai, kas gamina, ką daro remdami aplinką, kalbant apie kitų kultūrų palaikymą, dabar jie nori, kad jie galėtų skirti savo pinigus tam, kas svarbu. Jie nori jausti, kad tai, ką jie vartoja, yra kažko didesnio dalis. Ir aš tikrai žaviuosi tokiu pithosu. tai malonu.

Anna-Christina Cabrales 22:18

Tikrai, sakau, net tarp tokių, kaip naujos kartos kolekcininkų, su kuriais, žinote, kalbėjausi, žinote, jie nebūtinai kolekcionuoja, žinote, ką mėgsta jų dėdė, senelis ar tėvas, tėvai, žino, surinko, jie atranda savo skonį ir nori sekti istoriją, kažkieno įsipareigojimą ir atsidavimą kažkam, ir jie jaučia kažką iš vyno. Dabar visa tai, kaip šie vynai sensta, yra kita istorija. Bet vėlgi, šiais laikais mes visada geriame vyną daug anksčiau arba išgeriame anksčiau nei buvo rūsyje. Bet aš tai tikrai myliu

Newmano darbas 23:02

Ar pastebite, kad jaunesni vartotojai traukia į konkretų regioną ar stilių? Ir kodėl?

Anna-Christina Cabrales 23:08

tai po truputį visur. Ir aš manau, kad tai yra šiek tiek šališka, ypač šiais laikais, mes tik kainos, ypač klasikiniuose regionuose tokios brangios. Turiu galvoje, nesakau, kad tos rinkos tikrai nėra. Tai gana žavu. Žinote, buteliai juda už šimtus, jei ne 1000 dolerių, bet aš manau, kad žavesio tikrai yra daugiau, kurį matau, o pastaruoju metu nesiliauja, bet ir Ispanijoje. Ir Portugalija. Ten matau didesnį susidomėjimą. O įdomu. Taip. Egzotiškiems irgi. Manau, kad tai vis dar sunki rinka. Čia dar ne kasdien, tas uostas yra gana populiarus. Manau, kad tai tik vienas iš tų dalykų, kur, jei jie tai pamatys, galbūt pasirinksiu, bet kolekcionavimo ir pinigų išleidimo atžvilgiu. Manau, kad jie ieško tokio, apie ką aš kalbėjau anksčiau, kur pajustumėte betarpiškumą, betarpiškumą ir sudėtingumą, ką būtų galima iš karto suvartoti, bet taip pat jie tikriausiai galėtų tai paslėpti keliems metų ir tikėtis dar daugiau rezultatų arba tiesiog būkite visiškai sužavėti, kokie yra rezultatai. Ir aš jaučiu, kad ypač Ispanijoje ir tai, ką matome Portugalijoje, tikrai neabejotinai nepavyksta sugriauti, ir manau, kad tai taip pat yra viena iš priežasčių, kodėl tai tiesiog taip patrauklu.

Newmano darbas 24:39

Taigi pažiūrėkime, kas dar yra mūsų 2024 m. vaizdo įrašų sąraše, kuris papasakos jums tai, kas iš tikrųjų susprogdino po to, kai paskelbėme savo laukiamą skaitmeninį vaizdą. Minėjau, kad Carajillo gali būti 2024-ųjų metų kokteilis.

Anna-Christina Cabrales 24:58

Pasakyk man daugiau.

Newmano darbas 24:59

Tai kavos kokteilis. Prasidėjo nuo…

Anna-Christina Cabrales 25:03

Palaukite dar vieno kavos kokteilio? Ar jau baigėme „Espresso Martini“? Žinau, kad to dar nepergyvenu, tikriausiai privalau tai padaryti kaskart, kai išeisiu.

Newmano darbas 25:18

Bet kai tik tai paminėjau ir kai tik tai paskelbėme, iš žmonių gavau tiek daug įvairių el. laiškų ir žinučių. Taigi man patinka išsamus vaizdas, arba negaliu patikėti, kad Amerikai prireikė tiek laiko, kol jį atrado. Mes tai gėrėme amžinai. Ir Ispanijoje bei Meksikoje. Aš turiu galvoje, tai

Anna-Christina Cabrales 25:32 val

Gerai, kas tai yra tiems, kurie nežino?

Newmano darbas 25:35

Tai espreso ir alkoholinio gėrimo mišinys. 43 Tai žolelių luchar iš Ispanijos ir espreso už 43. Ar tai kaip fernetas? Ish? Hm, tai tarsi vanilė II. Gerai. Taip, malonu gerti ir vieną.

Anna-Christina Cabrales 25:52 val

Taigi, kaip „Espresso Martini“ pakyla į kitą lygį?

Newmano darbas 25:56

Manau, kad taip. Manau, tai tarsi lengvas gurkšnelis. Ir, matyt, tai tikrai populiaru Meksikoje. Ir iš tikrųjų, Mills, Bernsteinas taip pat rašė apie tai žurnalui. Nuėjau į restoraną, atidarantį „El lugar cantina“, ir jų meniu buvo gausu. Tai buvo „Espresso Martini“, atrodė kaip „Espresso Martini“. Bet tai taip pat buvo kardio treniruoklis, pavyzdžiui, 443. Ir man atrodė: „Žinai ką, tai tik pradžia to, kas vyksta taip įprastai, ir manęs tai nenustebintų“. Aš turiu galvoje, čia mano prognozė. Nuo dabar iki metų pabaigos pradėsime matyti įvairius restoranus ir barus, o ne tik tuos, kurie yra meksikietiški restoranai. Manau, kad pamatysime tiesiog sprogimą. Esu apie tai, kas bus po to. Žinote, mes matome tiek daug Espresso Martini šonkauliukų, jų yra visur. Aš turiu galvoje, aš laukiu Carajillo rifų, kas bus po to ir po to.

Anna-Christina Cabrales 26:52 val

Pirmyn, įdėk savo pinigus, kas bus po to?

Newmano darbas 26:58

Jei žinočiau, tikriausiai atidaryčiau barą ir patiekčiau jį dabar. Tai bus kažkas, ko aš nematau. Tai bus kažkas keisto „TikTok“, bus kažkas vizualaus, kažkas beprotiško. Tai taip pat yra kažkas, ką aš matau visur, kur 2024 m. Tiek daug apie įtraukiančius barus, įtraukiantį gėrimą, kažką beprotiško, kažką su dūmu ir pašėlusiai atrodančiu indu, žinote, ryškiomis spalvomis. Tai turi būti

Anna-Christina Cabrales 27:32 val

Dabar, kai sakote, kad įtraukiantis, tai labai skiriasi nuo to, kas patiekiama prie stalo, arba atsiranda šiek tiek daugiau sąveikos…

Newmano darbas 27:41 val

Manau, kad tol, kol yra koks nors interaktyvus elementas ar kažkas įtraukiančio, yra tik toks madingas žodis ar bet kas kita, kas ką nors reiškia. Taip dažnai matau. Manau, kad kai kuriuos iš šių madingų žodžių tikrai reikia vertinti kritiškiau, bet manau, kad viena iš didžiausių tendencijų, kurių laukiame, matysime vėl ir vėl, ir tikriausiai net nesustabdysime 2024 m. Ar gėrimai yra tokie įspūdingi. ir įnoringas ir per viršų. Ir jei tai įtraukia vartotoją, daro ką nors, kad jis taptų ypatingesnis, arba prisidėtų prie patirties, manau, kad visą laiką daugiau nei geriau. Jūs žinote, ar tai reiškia, kad reikia ką nors išpilti užpūsti liepsną, pakelti ją į šviesą. Žinai, tai visada kažkas. Tai keičia spalvas. Tai želė šūvis. Turite priversti jį sujudinti. Tai visada kažkas

Anna-Christina Cabrales 28:36

Aš nemėgstu, kai viskas keičia spalvą.

Newmano darbas 28:38

Aš myliu tuos. Tai turėtų būti smagu

Anna-Christina Cabrales 28:46

Štai kodėl aš jaučiu, kad kartais dvasios, pavyzdžiui, ypač restorano aplinkoje, tiesiog „Trumps“ vynas, pavyzdžiui, mes neturime tokių seksualių dalykų, žinote, tiesiog išeina iš butelio.

Newmano darbas 28:55

O Dieve, mes turime šį didžiulį butelį. Iš tikrai didelių.

Anna-Christina Cabrales 28:59

Taip, neabejotinai matote, kad groja magnumai, ypač putojančiame pasaulyje, kuris, žinote, 2024 m., aš nemanau, kad mirs bet koks putojantis dalykas, kurio visi trokšta, jauskite, kad visi tikrai nori kažko lengvo. ir šnypščiantis ką nors nuotaikai praskaidrinti, nenorime iš karto pajusti per sunkių dalykų. Žinote, mes tiesiog turime pereiti prie tokių dalykų ir gera matyti tai panašioje dvasioje. Taigi, dėl purslų ir dar daugiau, ar tai apskritai nutilo?

Newmano darbas 29:34

Ne... Kartais jis tarsi nutolsta prie Espresso Martini, bet manau, kad kai tik oras vėl atšyla.

Anna-Christina Cabrales 29:40

O, tikrai. Ir jūs galite tai pamatyti taip, kaip bent jau žinote, kai aš dengiu kaip bordo ir pabėgiu, pamatysite, kad daugiau apalačų norės išplėsti baltųjų veislių sodinimą. Jie supranta, kad tam yra daugiau paklausos. Tai tiesiog užtruks, nes galioja taisyklės, kurias galite išplėsti kasmet. Bet net ir vietoje, taip, tai yra dalykų, kurių jie trokšta, arba bent jau kitai kartai jie nori tik lengvesnių, pavyzdžiui, purslų, putojančių, baltų, net kai kurių rožių. O su rožėmis aš ir ten turiu šiek tiek kauliuką. Bet taip, tai vis tiek yra mūšis, gerai, vėlgi, jokių problemų, bet Rosae raidė pagal Monsell stilių. Bet aš tiesiog norėjau, kad mes šiek tiek patyrinėtume, jaučiu, kad tokia gilesnė spalva, kaip Rosie, ypač iš Tavelio, tiesiog atbaido žmones, nors iš tikrųjų tai yra tiesiog nuostabios gastronominės poros. Ir aš gal net galiu tiesiog paimti butelį ir atidaryti su juo iš jūsų užkandžių ar tiesiog mažų, beveik čiurlenančių, pavyzdžiui, jūsų pirmasis patiekalas, iki galo, galbūt net kažkas panašaus, žinote, kaip, gal tikrai švelnus kaip wagyu kepsnys ar kažkas panašaus. Galiu neštis iki galo. Turiu galvoje, kad ne visos rožės statomos vienodai, bet aš tiesiog norėčiau, kad šią kategoriją patyrinėtume šiek tiek daugiau. Ir jų angelas ten daro taip gerai, ir aš toliau kovosiu tą mūšį. Bet aš tiesiog norėčiau, kad mes daugiau eksperimentuotume su įvairių rūšių rožėmis.

Newmano darbas 31:21

Turite pamatyti, kad kintamoji srovė tiesiogine prasme daužosi

Anna-Christina Cabrales 31:28

Taip, aš sakau, kad pavyko gerai. Ir vėl, aš žinau, mano šališkas požiūris čia tik todėl, kad man tai labai patinka. Ir aš taip pat uždengiu.

Newmano darbas 31:40

Taigi jaučiu, kad mes šiek tiek baigiame daryti paskutines prognozes ir gerai, nes jaučiu, kad dar net nekalbėjau apie žudymą. Pirmyn. Ir jei aš ieškojau, galvojau apie tai, į kokias didžiąsias dvasios tendencijas reikia atkreipti dėmesį 2024 m.? Ir man, manau, tai bus kažkas priimto šalia.

Anna-Christina Cabrales 32:02

Dieve, tikiuosi. Aš esu visiškai į tai.

Newmano darbas 32:08

Nemanau, kad ta tekila niekur nedings. Tai vis dar yra absoliutus žmogelis. Ir jis jau yra pasirengęs aplenkti degtinę ir viskį, jei to dar nėra.

Anna-Christina Cabrales 32:20

Ar šiuo metu yra kokių nors statistinių duomenų, rodančių, kaip ji pirmauja pagal kitas kategorijas?

Newmano darbas 32:25

Tikrai yra statistika. Taip, aš jų negalvosiu, bet tikrai aptarsiu JAV distiliuotų spiritinių gėrimų tarybą ir kitus subjektus. Turiu galvoje, kad IWS kartojasi vėl ir vėl, tai tik parodo, kad nužudymas yra tik lyderių lentelės viršuje ir ten, kur jo nėra. Netrukus bus ir tai gali būti metai. Tai labai siaura, kiekviena kita kategorija, kuri yra aukščiau už kulną, tai labai siauras pranašumas. O, taip, ir tai tiesiog tęsiasi.

Anna-Christina Cabrales 32:54

Ir kur Mezcal į tai patenka?

Newmano darbas 32:57

Manau, kad tai tikrai ateina.

Anna-Christina Cabrales 33:00

Tai jaudina.

Newmano darbas 33:01

Ypač jei nėra tiek daug įžymybių mezkalių, manau, kad tai taip tiesa. Jaučiu, kad tai tarsi pranešėjas, žinote, tai tikrai ims viršų. Nemanau, kad yra tikrai konkretus, daugiau nei pora konkrečių prekių ženklų. Turiu galvoje, visi žino Delma gay ir Lidl ir yra keletas prekių ženklų, kuriuos žmonės žino, bet aš nemanau, kad yra vienas, kuris tiesiog buvo kaip perbėgusi sėkmė, kurie sako, kad „Tron“ – tekilai, arba „casamigos“ – tekilai, trečia. Yra tarsi ištisa ašara gerai žinomo žmogaus, kuris mus pražudo, kai jaučiuosi kaip geriausia taurelė, tarsi ji pamažu ten patektų, žinote, kalbant per sieną, jei taip nutiks, tai jau greitai ten bus. Ir manau, kad kai tai įvyks, manau, šiais metais, mes taip pat pamatysime, ar žinote, kiek ilgai kalvos Mezcal hocking Hills tekila? Manau, kad tai gali būti metai, kai išeis toks aukštas. Ir tai ne darbas, o labiau kaip šalia esantis Gobis. Nenoriu per daug gilintis į piktžoles, bet tai augalas, kuris labai panašus į agavą ir sukuria dvasią, kurios skonis labai panašus į tekilos ar mezkalio. Ir 2022 m. pamačiau savo pirmąją tokio ūgio įžymybę ir tai buvo Lenny.

Anna-Christina Cabrales 34:25

Tai tikrai reta iš visų kategorijų. Ir tai juokinga, kad aš neapkenčiu, todėl viskas gerai.

Newmano darbas 34:32

Manau, šį kartą tai buvo įprotis. Manau, kad tai daugiau įžymybių, todėl sakyk, o gal aš klystu. Galbūt tai bus  įžymybė, bet bus vienas iš tų, kurie turėjo išeiti už vartų, o iki 2024 m. pabaigos, manau, turėsime dar vieną gretimą Agave/Abage kategoriją. Jie ateina pas tave nužudyti, jei jie ateina už tave. Tokia mano prognozė.

Anna-Christina Cabrales 34:59

Atrodo, kad kartu išgersime daug daugiau margaritų.

Newmano darbas 35:03

nesigailiu.

Anna-Christina Cabrales 35:07

Galbūt tai yra kažkas, ką girdite daugiau, aš taip pat nežinau jūsų pasaulyje. Bet kažkas, ką, manau, tikrai išgirsiu ant liežuvio, yra daugiau apie profesionalus ir apskritai apie vartotojus, pavyzdžiui, žinote, mes kalbėjome apie tai, ar tai yra ekologiška? Štai kodėl, žinote, tvariai sukurtas biodinaminis, bet atsinaujinantis ūkininkavimas? Ar tai išvis atsiranda tavo pasaulyje?

Newmano darbas 35:33

Kartkartėmis kartais tam tikrose, tam tikrose kišenėse čia? Pakalbėk daugiau apie tai?

Anna-Christina Cabrales 35:39

Taip. Taigi tai tiesiog perkelia viską į kitą lygmenį, kur mes tarsi labiau žiūrime į tokius dalykus kaip pasėliai, viršutinis dirvožemio sluoksnis, darbuotojų sveikata ir iš esmės aplinkoje, kurioje gali iš tikrųjų išlaikyti save ir sugebėti taip pat išgydykite bet kokius iššūkius, jei norite. Tai labai lengvas aprašymas. Tai daug sudėtingiau. Bet jie ypač sako, kad vynai, gaminami tokioje aplinkoje, tiesiog tikrai atspindi vietos esmę, jaučiamas intensyvus minerališkumas ir tiesiog tokie laukiniai ir unikalūs šioje vietoje. Ir aš turėjau malonumą paragauti keletą, kol buvau išvykęs į Prancūziją. ir aš tiesiog klausiau: oi, kas tai yra? Taip, tai buvo tiesiog taip žavu. Reikalas tas, kad aš vėl ir vėl grįžtu prie tų vynų ir tiesiog noriu suprasti. Ir reikalas yra tas, kad buvo beveik neįmanoma užfiksuoti tiesiog vienu prisėdimu, tarsi turėtum būti šalia ir suprasti, kai sakoma, kad tu tikrai jauti avių ir ūgio kvapą. žolė ir visa kita. Bet tai yra vynai, kuriuos aš tiesiog va, čia. Juose yra gražus laukinis pojūtis ir tai, kaip jis tarsi susilieja ir tarsi stiklinėje. Tai tiesiog nieko panašaus. Tai energija, kurios aš niekada anksčiau nejaučiau. Be to, dabar galvoju apie tai, ypač dėl to, kad rašau tokia panašia skaidrumo tema, kad man taip pat patinka, kaip matome, kaip vis daugiau vyndarių eksperimentuoja su įvairiais indais. Vienas iš dalykų, kuris man patiko, kai lankiausi, yra tai, kad tokie dalykai yra eksperimentiniai, ypač su panašiais vyno gaubliais. Taigi tai tiesiogine prasme atrodo kaip gaublys. Bet mes turime stiklinę, kurioje, jūsų manymu, aplinka yra visiškai redukcinė. Bet tai nėra, žinote, visiškai. Ir tai, kas man patiko, yra tai, kad galite pajusti tyrumą, kaip gerai pagaminta vynuogė. Arba jei ketinate nuo to išeiti. Tai tarsi vienas kitas aspektas. Yra tiesiog tiek daug skirtingų būdų, kaip su tuo eksperimentuoti, tai vis dar gana nauja. Bet man tiesiog patinka šiame inde esančios vynuogės skaidrumas ir kiti dalykai, kuriuos taip pat ragavau, jei jie būtų iš amforos, ar labai skirtingų, pavyzdžiui, betoninių kiaušinių ar net nerūdijančio plieno kiaušinių, kuriuos žinote. , yra gana reti. Man patinka toks eksperimentavimo lygis, nes iš tikrųjų jie stengiasi išsaugoti, pavyzdžiui, auginimo kokybę. Ir tada tiesiog naudojant šiek tiek šio ir šiek tiek ano, jei tai būtų kaip didelis formatas, pavyzdžiui, ąžuolas ar bet kas, kad norėtųsi kažko tokio su tiek rafinuotumu ir elegancija. Tai tiesiog taip gerai

Newmano darbas 38:45

Man patinka, kad jūs galite turėti visas šias skirtingas technikas, kurias, net jei aš nesuprantu, kas tai yra, jūs tiesiog įsipilate į stiklinę ir patiriate tai.

Anna-Christina Cabrales 38:54

Taip. Mums pasisekė, taip?

Newmano darbas 38:59

Gerai, todėl manau, kad kaip tik tuo metu.

Anna-Christina Cabrales 39:02

Taip, aš pasiruošęs margaritai. O kaip tau?

Newmano darbas 39:04

O, taip, visiškai. Aš už

Anna-Christina Cabrales 39:05

Skamba gerai. Na, ačiū visiems, kad klausėtės, ir mes jus sutiksime kitą kartą. Nekantriai laukiame ateinančių metų ir kokios stebinančios tendencijos išryškės 2024 m. Turite klausimų ar norite pasidalinti mintimis apie 2024 m. gėrimų tendencijas? norėtume žinoti. Savo komentarus ir klausimus galite atsiųsti mums el. paštu „Wine Enthusiast dotnet“ podcast'e. Ir atminkite, kad galite užsiprenumeruoti šią podcast'ą „Apple“, „Google“, „Spotify“ ir bet kur kitur, kur klausotės mėgstamų laidų. Taip pat galite apsilankyti wineenthusiast.com/podcast, jei norite gauti daugiau epizodų ir nuorašų. Aš esu Anna-Christina Cobras ir ačiū, kad klausotės.

Samantha Sette 39:55

Be pasaulinio lygio turinio kūrimo, ar žinojote, kad „Wine Enthusiast“ taip pat yra svarbiausia vyno gyvenimo būdo produktų apsipirkimo vieta. Tiesiog užsukite į mūsų parduotuvę adresu wine enthusiast.com, kur atrasite nuostabų unikalių kokybiškų prekių asortimentą, kuris užtikrins, kad jūsų vynas pagerins jūsų patirtį. Nuo stiklo dirbinių ir aksesuarų iki 1000 unikalių vyno dovanų. Tai tarsi žaislų parduotuvė vyno mėgėjams. Ir nepamirškite apie savo vyno apsaugą. Esame pirmaujantis vyno laikymo produktų mažmenininkas šalyje. Nesvarbu, ar turite šešis ar 600 butelių, trokštate vyno spintos arba pagal užsakymą sukurto vyno kambario. Mūsų nemokamos vyno saugojimo konsultacijos padės jums rasti tinkamiausią jūsų kolekcijai. Apsilankykite wineenthusiast.com šiandien. Mes atgaiviname vyną. Jums atvežė vyno entuziastų parduotuvė