Close
Logo

Apie Mus

Cubanfoodla - Šis Populiarus Vyno Vertinimai Ir Atsiliepimai, Unikalių Receptų Idėja, Informacija Apie Naujienų Aprėptį Ir Naudingų Gidų Derinius.

Kultūra

Kaip gaminti Chardonnay amžiams

Chardonnay neabejotinai yra viena iš labiausiai prieštaringų vynuogių pasaulyje. Sviestiniai stiliai dažniausiai sulaukia daugiausiai kritikos: kai kuriems patinka sodrus burnos pojūtis malolaktinė fermentacija , o kiti mano, kad tekstūra atitraukia dėmesį nuo tikrojo vynuogių skonio.



Sukurti tokį Chardonnay stilių, kuris patiktų abiem stovykloms, nėra mažas žygdarbis. Taip pat plaukiojimas vis labiau nenuspėjamu oru ir egzistencinė klimato kaitos problema. Atsižvelgiant į šias kliūtis, kaip sukurti Chardonnay, turintį pastovų skonį kiekvienais metais? Toks iššūkis buvo Cara Morrison, vyndariai Sonoma-Cutrer vynuogynai .

Tau taip pat gali patikti: Didžioji Chardonnay diskusija: sviestą ar ne?

Morrisonas pirmą kartą susižavėjo klasikiniu Sonoma-Cutrer Chardonnay prieš dešimtmečius. Tuo metu ji neplanavo daryti karjeros vyno srityje – iš pradžių ji studijavo Kalifornijos universitete Deivis. Vis dėlto ji anksti suprato, kad vyndarystė sumaišė jos mokslinį smalsumą su menu. Laikui bėgant ji pasirinko suktis ir galiausiai prisijungė prie Sonoma-Cutrer komandos. Čia ji derina naujoves su tradicijomis, o tai padėjo jai sukurti nuoseklų vyną, turintį ilgalaikį patrauklumą.



Klausykite, kaip Morrison dalijasi tuo, ką ji norėtų, kad daugiau žmonių žinotų apie Chardonnay; kaip mokslas ir menas gali susijungti ir sukurti skirtingus vyno stilius; ir kaip senosios mokyklos vyno apranga vilioja naują geriančiųjų kartą.

  Apple Podcast logotipas
  „Google Podcast“ logotipas


Epizodo nuorašas

Nuorašai generuojami naudojant kalbos atpažinimo programinę įrangą ir žmogaus transkribavimo įrenginius, juose gali būti klaidų. Prieš cituodami patikrinkite atitinkamą garso įrašą.

Garsiakalbiai: Jacy Topps, Samantha Sette, Cara Morrison

Jacy Topsas 00:08

Sveiki ir sveiki atvykę į vyno entuziastų podcast'ą. Jūs patiekiate jiems gėrimų kultūrą ir žmones, kurie ją vairuoja. Aš esu Jacy Topps. Šią savaitę kalbame apie Chardonnay. „Chardonnay“ yra viena iš labiausiai nesuprantamų vynuogių. Ir šiek tiek prieštaringa, jei esame sąžiningi. Vis dėlto tai vienas populiariausių vynų JAV. Samantha Sette skaitmeninio žiniatinklio kūrėja susėdo su Cara Morrison aptarti populiarių vynuogių. Cara yra „Sonoma-Cutrer“ vyno gamybos direktorė. Sonomos slėnyje įsikūrusi vyno etiketė, įkurta daugiau nei prieš 40 metų, garsėja savo Chardonnay produkcija. Taigi klausykitės, kaip Cara paaiškina, kodėl ji perėjo į pirmąją medicinos specialybę ir studijavo vynuogininkystę ir enologiją – tai daug veiksnių, lemiančių derliaus nuėmimą kiekvienais metais. Ji norėtų, kad daugiau žmonių žinotų apie Chardonnay ir kaip klasikiniai Chardonnay vyndariai stengiasi pritraukti jaunesnius vartotojus. Pašaukimas yra svajonių Kalifornijos vynų kolekcija, siūlanti skirtingą veislių, stilių ir geriausių savo klasėje pavadinimų asortimentą. Vyndarys Jamesas McDowellas kiekvienam vynui suteikia aiškų, išskirtinį balsą, dirbdamas su žinomais šeimos augintojais, kad sukurtų Chardonnay, Pinot Noir ir Cabernet Sauvignon ir surinktų daugiau nei 70 balų, viršijančių 90 balų. Prisijunkite prie vieno iš „Calling“ visiškai pritaikomų vyno klubų, kad pirmą kartą gautumėte naujus leidimus, specialius bibliotekos derlius ir dar daugiau. Su keturiomis narystės galimybėmis kiekvienas vyno mylėtojas turi savo klubą, gaukite tris siuntas per metus arba išbandykite mėnesinį abonementą, pristatydami tris butelius per mėnesį tiesiai į jūsų duris. Norėdami gauti daugiau informacijos ir gauti prieigą, apsilankykite pas mus skambinantį wine.com backslash entuziastą.

Samantha Sette 02:14

Sveiki visi ir sveiki atvykę į vyno entuziastų podcast'ą. Mano vardas Samantha Sette ir aš esu skaitmeninio interneto gamintoja čia, „Wine Enthusiast“. Ir šiandien man malonu pasikalbėti su Cara Morrison, buvusia Chardonnay vyndarie ir dabartine Sonoma cutrer vyno gamybos direktore. Tiems, kurie nėra tokie pažįstami, Sonoma cutrer yra nenuostabu, kad yra Kalifornijoje. Sonoma Valley etiketė gyvuoja jau daugiau nei 40 metų ir yra gerai žinoma dėl savo Chardonnay. Jei dar nesate susipažinęs su vynu, galite atpažinti etiketę su geltonu apvadu, kurią Cara atliko pagrindinį vaidmenį gaminant daugelį metų. Tačiau prieš pasineriant į mokslą ir skirtingas Chardonnay sąvokas, Cara, ar neprieštaraujate pasidalinti šiek tiek daugiau apie save?

Cara Morrison 02:52

Žinoma. Taigi aš esu Cara Morrison. „Sonoma cutrer“ gaminu Chardonnay nuo 2005 m. Man tai labai patinka ir patinka čia gaminti vyną. Ir tai yra malonumas. Aš nežinau, ką dar pasakyti, žinote? Ištekėjusi su dviem vaikais?

Samantha Sette 03:10

Manau, tai skamba kaip svajonių darbas. Ar kada nors tikėjotės, kad gaminsite Chardonnay pragyvenimui?

Cara Morrison 03:16

Ne, ne, tai nebuvo tikslas. Na, niekas nežino, ką jie darys, kai pradės, tiesa. Turiu sūnų, kuris netrukus eis į koledžą. Ir žinote, jis nežino, ir aš tiesiog galvoju, kaip tai įdomu? Tiesiog eiti į nežinią. Ir žinote, kai ėjau į koledžą, buvau baigęs mokslus ir žinojau, kad man patinka mokslai, bet nežinojau, ką su jais veiksiu. Ir tada aš ką tik radau vyndarystę, kurioje nebuvau UC Davis, ir radau vyndarystę, ji tiesiog spustelėjo ir pataikė taip, štai tu, tu jame.

Samantha Sette 03:52

Taip. Ir kas, jūsų manymu, paskatino pereiti nuo išsilavinimo iki vyno studijų? Pastebiu, kad mokslo požiūriu yra daug panašumų, žinote, vyndarystė yra mokslas.

Cara Morrison 04:03

absoliučiai. Ir kad žinote, aš gyvenime darau viską. Aš viską planuoju. Žmonės iš manęs šaiposi, nes turiu visko skaičiuokles. Tačiau kalbant apie mano karjerą, aš rimtai kalbėjausi su kažkuo, kuris buvo abiturientas, užsiėmė vynuogininkyste ir enologija, ir maniau, kad tai skamba taip įdomiai. Ir aš nuėjau į vyndarystės kursą UC Davis. Buvo tik ketvirčio pradžia, todėl nuėjau į įvadinę pamoką ir įsimylėjau ją, rimtai nukritau profesorė atgal į jos kabinetą ir paprašiau pakeisti specialybę, pakeičiau kaip tą dieną ir niekada nedarau. nieko panašaus. Bet tai buvo toks impulsyvus iš manęs. Bet atrodė, kad tai buvo žaibas, ir aš maniau, kad mokslas ir menas yra tik apie tai, kaip skirtingi vyndariai gali imti tą patį vyną, tas pačias vynuoges ir pagaminti visiškai skirtingus vynus pagal stilių. Ir tada yra fermentacijos mokslas, ir aš maniau, kad tai yra tobula, tai buvo puikus mokslo ir meno derinys.

Samantha Sette 05:03

Atrodo, kad jūs tikrai įsiklausėte į savo nuojautą ir intuiciją, kuri tuo jūsų gyvenimo laikotarpiu yra tokia sunki. Esu tikras, kad visi taip jaučiasi, kad ir kokio amžiaus būtų, jūs šiuo metu to klausotės. Taigi visiškai sveikinu. Tai sunkus dalykas. Ir tu teisus, kad vyndarystė nėra tik mokslas, manau, sakiau tai anksčiau. Tačiau čia yra toks meno elementas, kaip jūs matote, kad mokslas ir menas iš tikrųjų atspindi jūsų veiklą?

Cara Morrison 05:29

Kaip tai atsispindi tame, ką darau? Na?

Samantha Sette 05:34

Ar galite perskaityti mokslo ir meno dalis ir galbūt patikti, kur jie susilieja?

Cara Morrison 05:39

Na, aš turiu galvoje, žinoma, yra vyndarystės mokslas, nes tu žinai, žiūri į vynuogių rūgštingumą ir plytas, cukraus kiekį. Taigi viskas priklauso nuo to, kada renkatės, bet ir dėl skonių. Taigi galite analizuoti visą chemiją. Bet vis tiek turite išeiti į vynuogyną, kad paragautumėte. Negalite tiesiog pažvelgti į skaičius, sakydami „taip“, pasirinkite jį, nes aš galiu pažvelgti į kai kuriuos skaičius galvoti: „O, mes tikrai pasirinksime tai“. Ir tu išvažiavai į vynuogyną eik O, ir dar ne visai pasiruošęs. Ir taip tai jus nuolat stebina. Taigi jūs visada turite patikrinti, patikrinti ir patvirtinti, kad negalite tiesiog pažvelgti į popieriaus lapą ir ne, todėl meno dalis yra paragaujama ir tikrai jaučiate, koks o, čia mūsų stilius? Vėlgi, to negalima užrašyti ant popieriaus lapo? Būtent. Turite paragauti, kad žinotumėte. Taip. Taigi, tai yra, taip viskas susijungia. Taigi tai yra žinojimas, kaip suprasti, kaip vystosi vynas. Ir žinote, žinant, ką pakeis chemija, bet ir žinant, kaip tai bus skonis, ir galvodamas atgal, oi, prieš 10 metų, tai buvo toks skonis, arba mes turėjome tokias sąlygas. Ir tai mes padarėme. Ir pavyko. Ir taip dirbant.

Samantha Sette 06:50

Taip. Taigi diena vynuogyne, jei ragaujate vynuoges ir vertinate taip: „Ei, tai toks stilius. Ar nešate tai į laboratoriją ar bet kur, kur dirbate, kad įvertintumėte chemiją? Ar yra kokių nors cheminių komponentų ar panašių rodiklių, „Ei, štai toks stilius, štai kaip atrodo.

Cara Morrison 07:07

Tai tik pasako, kad patinka, cukraus kiekis yra rūgšties kiekis, o tai suteikia gerus rodiklius. Taigi mes turime žmonių, kurie išeina į vynuogynus, tarsi dabar būtų derliaus nuėmimo metas, o žmonės išeina į vynuogynus paimti vynuogių mėginių ir atnešti juos į laboratoriją, ir jie gauna skaičius. Ir tada galėčiau pažvelgti į skaičių sąrašą. Ir jūs galite pamatyti kai kuriuos, kurie aiškiai nėra pasiruošę. Bet tada pamatysite, kad kai kurie iš jų artėja. Taigi jūs žinote, kur tikrai reikia patikrinti ir pamatyti. Taigi tai padeda jums vadovautis. Bet galų gale renkasi skonį.

Samantha Sette 07:35

Supratai?.O ar tas procesas skiriasi nuo veislės? Na, nuo vynuogės iki vynuogės.

Cara Morrison 07:42

Iš esmės viskas tas pats, žinai, matai, tai gali padaryti su bet kokiomis kamanomis, pasižiūri į tai žinai, saldumas ir rūgštingumas, žinai, ne visi tie parametrai. Bet vėlgi, kai kuriais metais, pavyzdžiui, šiais metais, tai priklauso nuo skonio, tiesa? Tai labai šaunūs metai. Žinau, tai kaip karšta ir likusioje JAV dalyje. Bet tai labai šaunu. Sonomos apygardoje, Kalifornijoje, šią vasarą buvo labai vėsu. Taigi derlius nuimamas daug vėliau nei įprastai. Taigi skoniai vystosi lėtai. Bet jie taip pat gali būti jums, mums gali nereikėti to paties cukraus kiekio, kad gautume įprastai gaunamus skonius, kuriuos mėgstame turėti. Taigi žinodami, kad kiekvienais metais reikia kalibruoti, sakydami, kad šiais metais neprivalome rinktis taip saldaus, nes skoniai vystosi per savaitę, o renkamės šiek tiek anksčiau.

Samantha Sette 08:27

Tai skamba kaip daug veiksnių. Taip, manau, ypač su 2023 m. derliumi. Kaip toks šaltas oras? Trumpai apie tai užsiminėte, bet norėčiau šiek tiek daugiau pasinerti į tai, kaip šis šaltesnis oras veikia vynuogių derlių, skonį ir cukrų, pavyzdžiui, koks skirtumas tarp cukraus kiekio, skonis? Kaip visi šie veiksniai susijungia?

Cara Morrison 08:48

O berniuk.

Samantha Sette 08:50

Mes galime gauti, galime įgyti mokslą ir įgudimą.

Cara Morrison 08:54

Taigi yra cukrus, tiesiog cukrų vystymasis, žinote, tiesiog cukrų vystymasis laikui bėgant, o saulė yra vienas iš geriausių veiksnių, padedančių jums tai padaryti. Ir šiais metais mes tiesiog neturėjome saulės ir šilumos, kaip paprastai. Taigi rūgštingumas yra tas, kad pasiliekame, o tai gali būti tikrai puiku. Taigi šiais metais turėsime tikrai puikių natūralių rūgščių, taip pat yra su raudonomis ir baltomis rūgštimis, vynuogės turi savotišką fenolio taninų pobūdį. Taigi kuo jie mažiau teisingi, kartais per stiprus taninas ir žaluma. Kaip ir bet koks neprinokęs vaisius, jūs galite jį tinkamai paragauti, žinote, turite obuolį ar net rūgščias vynuoges, žinote, kad oi, tai neparuošta. Taigi kartais tai ne tik rūgštingumas, bet ir panašus į taninų kartumą, todėl jūs bandote suprasti, ar to nėra, ar ypač Chardonnay. O raudonos spalvos ieškote, kad jie būtų šiek tiek minkštesni ir ne kietais kraštais. Taigi, taip, yra daug skirtingų veiksnių, kurie susilieja ir tai yra tai, ką jūs žiūrite ir ragaujate. Taigi, kaip mes šiandien išeisime į Pinot vynuogyną, kad pamatytume, ar jie pasiruošę jį skinti. Ir mes tikimės, kad jie buvo sukurti praėjusią savaitę ir galbūt kitą savaitę, jie bus pasirengę. Taigi

Samantha Sette 10:11

Tai jaudina. Dabar didžiausios sėkmės. Žinau, kad bus puiku. Ir aš norėčiau prisijungti prie Chardonnay, nes pataisykite mane, jei aš klystu, bet čia yra jūsų žinios. Tuo vynuogynas yra žinomas. Be to, tai labai karšta tema, dėl kurios žmonės diskutuoja, ar jiems patinka Chardonnay? Ir žmonės turi labai tvirtą nuomonę apie Chardonnay. Taigi taip, manau... gera vieta pradėti gali būti, žinote, daugelis iš karto atsiriboja nuo Chardonnay, nes mano, kad jis per daug sviestinis, nepabandęs. Ir atrodo, kad jei jis skiriasi kiekvienais metais, tai gali būti ne taip. Taigi, ką manote apie tai, kad tokie žmonės mano, kad tai per daug sviesto.

Cara Morrison 10:55

Tai platus potėpis. Ten yra daug Chardonnay. Žinote, kai 90-ųjų pabaigoje pradėjau verslą, viskas buvo apie super sviestinius Chardonnays. Ir priežastis, kodėl aš tikrai myliu Sonoma Cutrer Chardonnay, yra ta, kad pirmą kartą paragavau jo. Dar 1999-aisiais nepamenu ir maniau, kad tai yra Chardonnay, nes jis nebuvo per daug ąžuolinis. Jis nebuvo itin sviestinis, o rūgštingumas tiesiog labai, buvo ąžuolinis, bet jis pagyrė vaisius, suteikė burnoje jaučiamos tekstūros ir malonių aromatų, bet ne pribloškiančių. Štai kodėl aš, paragavau Sonoma Cutrer, jį įsimylėjau. Ir po poros metų gavau darbą, o tai puiku. Taigi aš turiu gaminti vyną, kurį mėgstu tokiu stiliumi. Taigi mes stengiamės būti nuoseklūs savo stiliumi. Taigi mes niekada neperdėjome sviesto, o iš tikrųjų, kaip iš šio modelio pieno fermentacijos gaunami sviestiniai simboliai, kuriuos obuolių rūgštį paverčiate pieno rūgštimi. Taigi obuolių rūgštis yra žaliuose obuoliuose ir yra labai kieta ir sandari. ir pieno rūgščių, kaip jogurte, ir jis kreminis, apvalus ir sodrus. Ir dalis tos malolaktinės fermentacijos šalutinio poveikio yra sviesto aromatai. Taigi, bet jūs galite gauti bakterijų, kurios atlieka fermentaciją, galite gauti bakterijų, kurios sukuria daug to sviestinio aromato. Ir jūs gaunate tokių, kurie nelabai turi tą sviestinį aromatą. Taigi mes tiesiog pasirūpiname, kad gautume tokių, kurie nesukelia tokio sviestinio aromato. Taigi gauname kreminį pojūtį ir tekstūrą be sviestinio aromato. Taigi, taip, kai kurie Chardonnays jie tikrai stumia tą sviestinį voką. Tačiau, kaip ir visa kita, jūs turite ištirti ir pamatyti, kas ten yra. Ir aš žinau, kad tai sunku, tiesiog pažiūri į butelį ir negali pasakyti, ar jis bus sviestinis, ar ne. Ir taip, bet tai puikus dalykas, kurį galite nuolat ragauti ir bandyti. Štai kodėl puiku, kad visi šie restoranai turi po stiklinę. Taigi galite išbandyti skirtingus ir pamatyti, kurie iš jų jums tikrai patiko labiau jūsų stiliumi.

Samantha Sette 13:06

Taip, ir aš tai myliu. Ir aš manau, trumpai tariant, bet kuris iš mūsų klausytojų nėra labai susipažinęs su cheminėmis medžiagomis ir tokiomis mintimis, ši konversija malolaktinė fermentacija sukelia sviesto skonį, kai taip, tai yra produkto rūšis ir tai aš nežinau tinkamo žodžio, tinkamos terminijos

Cara Morrison 13:27

Tai šalutinis produktas, kurį vėlgi, tam tikrais būdais galite gaminti vyną kaip daug kartų iš čiaupo, bet Chardonnay ir statinė ir jūs darote šį batoną, kur jie žiūri į nuosėdas. Ir tai taip pat padeda suvalgyti diacetilą, kuris yra sviesto komponentas. Taigi yra būdų, kaip tai sušvelninti. Taigi tai nėra per daug sviestinis, o vynas užpila ir vaisių negali gauti. Ir štai kaip menas vėl atsiranda kartu su mokslu. Taigi į šiuos du dalykus žiūrima kartu.

Samantha Sette 13:54

absoliučiai. Jūs taip pat paminėjote, kaip Sonoma Cutrer vynas nepasikeitė, Chardonnay nelabai pasikeitė. Tai buvo gana nuosekli metai iš metų. Ir tai yra savotiškas jo bruožas. Tai tradicija, bet kaip atrasti ypač dabar kaip vyndario direktorius, turintis tokį istorinį buvimą? Kaip subalansuojate naujumą su ta tradicija? Nes taip pat žinau, kad Sonoma Cutrer išaugo nuo tik Chardonnay gamybos iki tokio įvairaus portfelio. Taigi ar apskritai nuklydote nuo to stiliaus, ypač būdamas ten taip ilgai?

Cara Morrison 14:26 val

Ne, mūsų pagrindinė direktyva yra laikytis tokio Chardonnay stiliaus. Ir štai kodėl aš čia dirbu. Aš juos myliu. Taigi įsitikiname, kad to laikomės. Mes atliekame vertikalias degustacijas, dažniausiai vasarą ir vertikalus arba kai paragaujate tokio paties tipo mišinių, kaip mūsų „Russian River Ranch Chardonnay“, ir paragausite „Russian River Ranch a Chardonnay“, pagaminto per 10 metų, taigi, pavyzdžiui, 2021–20 2011 m., ir paragausite 10 metų vertikaliai ir pažiūrėkite, kaip ir įsitikinkite, kad stilius, žinoma, sensta, todėl jis ne visada yra tas pats, bet jūs galite pajusti stilių. Ir mes užtikriname, kad nenukryptume. Taigi mes darome šias vertikales tik norėdami mus kontroliuoti, nenukrypti nuo stiliaus ar to, kaip viskas pasikeitė. Visada yra šiek tiek vintažinio skirtumo. Žinote, motina gamta duoda jums tai, ką turite, ir tai, ką galite padaryti. Bet mes stengiamės tai išlaikyti kartu. Taigi, kasmet stengiamės išlaikyti tą patį stilių, nuoseklumas yra vienas didžiausių Sonoma pjaustyklės Chardonnay bruožų.

Samantha Sette 15:31

Ir galbūt jūsų komanda išvis pasikeitė, ar apskritai vynai ir komandos pasirodymas 2005 m.

Cara Morrison 15:39

Vėlgi, mes stengiamės išlaikyti nuoseklumą, bet mes visada, mes visada, mes visada ieškome naujų dalykų. Taigi, kaip ir 2000 m., taip ir 1999 m., jie iš tikrųjų pradėjo bandyti užsukamus dangtelius, bandyti užsukamuosius dangtelius ir kamštį ir į užsukamuosius dangtelius dėjo atsargiausius aukščiausios klasės vynus. Kadangi kamščiai, kaip daugelis iš jūsų gali žinoti, kad kamšteliai yra natūralus produktas ir kartais gali suteikti vynui skonį, kurio jūs tiesiog nenorite. Kad ir kiek stengtumėtės valyti kamščius, tai natūralu. Taigi pradėjome žaisti su užsukamaisiais dangteliais, nes taip buvo, galėjai garantuoti, kad tai bus vynas, kurį įpilsi į butelį, ir jis nepasikeis dėl kamščio. Taigi 2007 m. daugiau nei pusei vynų perėjome prie užsukamo dangtelio. Tiesą sakant, šie metai bus 100 % užsukami mūsų 2022 m. skeveldrų ir pinosų dangteliams. Taigi džiaugiamės, kad per daugelį metų bandymų ir bandymų vyksta tokia raida ir matome, kad galima keisti.

Samantha Sette 16:41 val

Tai didžiulis. Taip. Kokie, jūsų manymu, pranašumai yra ne tik importuojant tą užsukamo dangtelio skonį, nes tai skiriasi skirtingoms veislėms, pavyzdžiui, veislėms?

Cara Morrison 16:52 val

Mes tai gerai išbandėme, iš esmės turime Chard ir Pinot, todėl išbandėme su Chardonnay, tada išbandėme bandymus ir su Pinot ir buvome patenkinti rezultatais, jų kamštiena užsukamo dangtelio dangtelyje bėgant metams sensta skirtingai. . Tačiau apskritai užsukamas dangtelis išlaiko daugiau aromatų ir skonių, jis tiesiog sensta lėčiau ir užsukamas nei kamštiena, nes į jį patenka mažiau oro. Taigi mes tiesiog džiaugiamės užsukamu dangteliu ir taip pat turime omenyje, kiek produktų yra priversti vartotoją turėti specialų padargą, kad jį atidarytų ir pasiektų jūsų gaminį. Tai yra kliūtis patekti į rinką, iš tikrųjų nuolat reikia turėti kamščiatraukį.

Samantha Sette 17:33 val

O, tai kova. Neseniai persikrausčiau ir turėjau butelį vyno. Tai nebuvo užsukamas dangtelis ir aš neturėjau kamščiatraukio. Aš negalėjau jo atidaryti. Išbandžiau viską, ką bandžiau pakabinti. Išbandžiau viską, išbandžiau visas gudrybes ir nepavyko, atėjo laikas. Tai tarsi puikus vystymasis. Tai tikrai įdomu. Man atrodo, kad tai taip pat pažeidžia šį prieinamumo elementą, nes dauguma žmonių tikriausiai nemano, kad kamščiatraukis didina prieinamumą. Tačiau tai daro jį lengviau prieinamą, nes vynas gali būti sudėtingas dalykas, su kuriuo žmonės susiduria. O užsukamas dangtelis man atrodo daug draugiškesnis.

Cara Morrison 18:11

O, absoliučiai. Turiu galvoje, kad mano tėvai išėjo į pensiją ir persikėlė į pensininkų bendruomenę, o visi jų draugai dabar tiesiog mėgsta gauti užsukamąjį dangtelį, nes jiems tai paprasčiau, o kamščiatraukis – sunkus. Ir taip yra kaip visas amžiaus tarpsnis. Tai tiesiog draugiškesnė

Samantha Sette 18:28 val

Tai tiesa. Ir aš norėjau paklausti, ar žinote ką nors, ką žinote, kaip vyndarį, ar darote tą Sonomos pjaustytuvą. Ar jūs darote ką nors, kad pritrauktumėte šios naujos kartos geriančius? Kadangi tai yra tema, apie kurią mes visi galvojame, kaip mes pasieksime tą kitą kartą? Ar jiems patinka Chardonnay? Kokie jų pageidavimai? Ir man smalsu jūsų mintys apie šią sritį apskritai, ką Z kartos galvoja apie jūsų Chardonnay?

Cara Morrison 18:54

Mes visi norėtume sužinoti, kas yra ta stebuklinga kulka. Žaidžiame su Chardonnay skardinėje. Taigi, kaip ir pradėjome daryti užsukamuosius dangtelius anksčiau, nei dar daug žmonių, taip ir nusprendėme pereiti į konservuotų vynų kategoriją, kad pamatytume, kad ji visiškai kitokia. Žinote, svarbiausias dalykas, kurį sužinojau, yra tai, kad aliuminio skardinės nėra pagamintos iš stiklo ir skamba taip akivaizdžiai. Aliuminis visiškai kitaip reaguoja su vynu, tada stiklas yra toks nervingas, kad tiesiog nesuteikia jokio skonio ar savybių nepraleidžia oro ir jis tiesiog puikiai tinka vynui. Taigi mes tiesiog turime išsiaiškinti šias aliuminio skardines vynui ir jos laikui bėgant tobulėja, ir mes žinome, kad sukūrėme stilių, tinkantį Chardonnay skardinėms, todėl daugiau kaip nerūdijantis plienas, mažiau statinės ir šiek tiek šiek tiek ryškesnis stilius. Taip, tai šiek tiek kitoks gyvūnas. Bet taip, mes tai skelbiame. Vos prieš metus ar dvejus pristatėme konservuotą Chardonnay

Jacy Topsas 20:05

O dabar žodis iš mūsų rėmėjo. Kur galite rasti geriausių dovanų už puikią žemą kainą, kuri patiktų visiems Total Wine ir kt. Žinoma, turėdami tiek daug puikių butelių, raskite kažką kiekvienam savo sąraše, nesvarbu, ar tai būtų Cabernet seseriai, putojantis vynas bendradarbiui ar vienos statinės burbonas tėčiui. Ir jei jums reikia pagalbos, tiesiog paprašykite vieno iš jų draugiškų vadovų patarimo. Taikydami mažiausią kainą daugiau nei 30 metų, visada rasite tai, kas jums patinka, ir patiks tai, ką rasite „Total Wine“ ir dar daugiau. Virdžinijoje ir Šiaurės Karolinoje neparduodami spiritiniai gėrimai. Gerkite atsakingai, būk 21 metų.

Samantha Sette 20:50

Jūs šiek tiek užsiminėte apie tai. Taigi, gaminant konservuotą Chardonnay, vyno gamybos procesas skiriasi. Jūs iškėlėte nerūdijantį plieną ir kas buvo tas traškesnis? Tu sakei

Cara Morrison 21:00

Jis buvo traškesnis, manau, kad jis nėra per daug rūgštesnis, o tik tam, kad būtų gaivios rūgštelės. Taip pat dėl ​​to, kad toje statinėje yra nerūdijančio plieno, todėl brandinant statinę negausite tiek kreminio pobūdžio, kuris suteikia mums kreminį pojūtį burnoje, o jei tai nerūdijantis plienas, jis yra šiek tiek tankesnis, o burnos pojūtis yra toks. padaro tai

Samantha Sette 21:20

Kai sakei traškesnis? Maniau, kad turi omenyje biologinio genomo redaktorių. Man atrodė, kad noriu daugiau sužinoti apie šį konservuotą vyną

Cara Morrison 21:33 val

Ne, ne, mes nesame tokie pažengę.

Samantha Sette 21:36

Kaip rūgštus. Gerai, dabar esame tame pačiame puslapyje

Cara Morrison 21:40 val

Džiaugiuosi, kad paprašėte paaiškinimo.

Samantha Sette 21:44 val

Žinoma, tai jaudina. Ir gerai, tai prasminga.

Cara Morrison 21:48

Taip pat turėčiau paminėti, kad mūsų konservuotas Chardonnay vadinamas tiesiog pjaustytuvu, būčiau apgailėtinas to nepaminėti. Taigi tai ne Sonoma pjaustytuvas, o tiesiog Sonoma Cutrer pjaustytuvas. Taigi tai yra šiek tiek kitoks prekės ženklas, o jos yra linksmos katės, pavyzdžiui, ant skardinių yra geltonos ir baltos juostelės, ir jie yra šiek tiek linksmesni ir įdomesni. Toks jaunesnis. Taigi mes stengiamės tuo patraukti jaunosios kartos akį.

Samantha Sette 22:13 val

absoliučiai. Kaip sakei, mes visi esame tokie. Ir dėl to aš galvoju, kaip jūs žinote, asmeniškai, galvoju apie vyną apskritai. Žinai ką, kodėl? Kodėl negalime pritraukti daugiau žmonių prie vyno, bet ypač „Chardonnay“? Ką norėtumėte, kad žmonės žinotų apie Chardonnay, ypač tie, kurie jo baiminasi ir turi tvirtą nuomonę?

Cara Morrison 22:34

Manau, kad visa tai yra atviro proto išlaikymas. Noriu pasakyti, kad viskas, kas susiję su vynų degustacija, turėtų būti atviro proto išlaikymas. Ir tiek daug žmonių sako, kad ne, aš nemėgstu tokios rūšies. Ir jie tiesiog jį uždarė. Ir tiek daug žmonių tai daro. Ir jūs tiesiog turite pasakyti: o, pabandykime. Aš turiu galvoje, vien todėl, kad man nepatiko prieš 10 metų, stilius galėjo pasikeisti arba… mano skonis galėjo pasikeisti. Yra tiek daug veiksnių. Taigi jūs tiesiog turite pasakyti: Taip, pabandykime tai. Tai skamba fantastiškai. Aš turiu galvoje, kai aš esu restorane ir jie turi vyno, aš net nežinau, kaip ištarti sąraše. Tai pirmasis, kuris nori užsisakyti. Pavyzdžiui, aš net nežinau, kas tai yra. Turiu tai pabandyti. Ir aš manau, kad visi turėtų tai daryti, pavyzdžiui, oi, aš girdėjau apie tą Chardonnay daug metų, ypač vakarėliuose. Žinote, visi šie vynai yra prie stalo ir galite paragauti įvairių. Arba aš einu į daugybę vakarėlių su daugybe vyndarių. Taigi visur yra skirtingi vynai. O, aš neturiu to bandyti dar kartą. Pažiūrėkime, kas su tuo vyksta. Taigi tai tik apie atvirą protą ir pozityvumą bei naujų dalykų išbandymą. Taigi

Samantha Sette 23:42 val

Man patinka, kad tai atrodo kaip labai nauja perspektyva, ypač žiūrint į tradicinį Chardonnay. Ir aš pastebėjau, kad paminėjote 40 metų jubiliejų, jie bendradarbiavo su keliais kitais vyndariais, kad sukurtų šį mišinį. Gal galite plačiau pasidalinti ta patirtimi? Nes manau, kad tai demonstruoja idėją išbandyti naujus dalykus ir būti šiek tiek naujovišku, laikantis tradicijų.

Cara Morrison 24:03

Taip, šitas. Tai buvo tikrai smagu. Taigi 40 metų jubiliejinį Chardonnay sugrąžinome, todėl iš esmės esu ketvirtasis vyno gamybos Sonoma co-chat ir ankstesnių trijų bibliotekų direktorius, ir jie išėjo išėję į pensiją. Ir šį kartą jie buvo vyriausiasis vyndarys. Paskambinome Terry Adams ir Bill Benetti, kurie daugelį metų buvo vyno gamybos direktorius, ir parvežėme juos kartu paragauti Chardonnay ir pagaminti mišinio, todėl turėjome skirtingus komponentus iš skirtingų vynuogynų ir sujungėme juos su Billu ir Terry ir tai buvo tikrai ypatinga suburti tą mišinį su žmonėmis, kurie eina Benetti, kuris įkūrė prekės ženklą 1981 m., Ir tada Terry Adamsas, kuris čia išbuvo 30 metų, o tada Mickas ir aš kartu ragavome visus vynus ir pagaminome tą mišinį. . Taigi, tai, kas buvo tikrai ypatinga, yra tai, kad jie paragavo vyno. Ir mes turime panašius į mūsų les Pierre vynuogynus, savo cutrer vynuogynus ir savo vinehill vynuogynus. Ir jie pasakė: „Aš kaip tik prisimenu, kaip ragavau, kai gaminome. Taigi tai buvo didžiulis komplimentas, kad laikėmės jų pradėto stiliaus. Taigi tai yra puikus mišinys, kurį mes sujungiame ir pateikiame. Ir iškart po to, kai išpilstėme Philbiną, Edis buvo 90-ies viduryje. Na, kai paragavome su juo, jis prieina prie mūsų, oi, aš jau neberagausiu gomurio duomenų ir vyno skonio. Ir jis sako: o, gerai, čia yra bla, bla, bla. Nes visiškai aštriai iškirpti viską supjaustė. Ir vynas ir labai įžvalgus. Taip jis buvo, tai puikus vaikinas. Deja, iškart po to, kai išpilstėme į butelius, jis mirė. Taigi mes jam skyrėme savo 40-metį. Taigi, žinote, jis yra vyndarystės įkūrėjas, jis sukūrė visus stilius.

Samantha Sette 25:53 val

Tai yra gražu. Ir tai turi būti šiek tiek beprotiška gera prasme, kad pamatytumėte kompaniją ir vyną. Nenoriu sakyti, kad transformuosis, nes tai buvo toks nuoseklus, bet laikui bėgant vystosi ir auga. Nes jūs visi taip gerai žinomi. Aš turiu galvoje, aš esu gana naujokas vyno pasaulyje. Ir aš atpažįstu etiketę ir man patiko: Oho, aš kalbu su ja. Tai Beprotiska. Ir tuo pateisinti sveikinimai tapus vyno gamybos direktoriumi. Dabar norėčiau išgirsti, kaip pasikeitė jūsų vaidmuo ir poveikis Sonoma Cutrer? Ar yra kažkas, į ką žiūrite, ar tiesiog tikitės turėti įtakos ten, kur esate?

Cara Morrison 26:29 val

Na, manau, kad aš noriu, kad vynas būtų toks pat nuoseklus, kaip ir mes. Taigi aš čia nuo 2005 m. Ir Mickas Schroederis, ankstesnis vyndarystės ir Terry direktorius, dirbau su jais abiem. Ir jie visada man davė gana laisvą ranką. Taigi, jei aš tai pasakiau, pabandykite tai. Taigi padarykime tai. Ir jie pasakė: „Na, taip, pamėgink šiek tiek tų naujų mielių, tų naujų statinių ar šio naujo dalyko“. Ir jaučiuosi taip, kad visada turėjau įtaką ir visada buvau komandos dalis. Ir todėl matau, kad vyksta dar daugiau to paties. Tiesiog, manau, man nebereikia prašyti leidimo.

Samantha Sette 27:09

Tiesa, ir tai pradeda verčia mus pagaliau nupiešti paveikslą, kuriame nors vynas Chardonnay yra vienodas ir žinote, ką gauti kiekvienais metais, užkulisiuose jis skiriasi. Yra tiek daug veiksnių, į kuriuos reikia atsižvelgti ne tik į aplinką, bet ir paminėjote mieles, statines, ir visi šie veiksniai sukuria tą patį. Tačiau daugelis žmonių nežino, kas vyksta užkulisiuose. Jie yra kaip cinamono butelis. Žinoma, žinau, ką gaunu. Tačiau paveikslėlyje yra daugiau.

Cara Morrison 27:38

Yra, žinote, jie neturi žinoti daugiau, turiu galvoje, džiaugiasi, kad pradeda skaityti nieko nežinodami, tai gerai. Bet puiku, kad žmonės tokie smalsūs ir nori žinoti, kaip gaminamas vynas. Tiesiog randu. Taip įdomu, nes ne visus pažįsti tik tu, kartais, kai aš lėktuve, žinai, tu sėdi ten, o jei kas nors nepažįstamas, jie klausia: ką tu darai? Ir tai įžeidžia? Nori kalbėti ar ne? Kartais vyndariai ir aš praleisdavome kitas tris valandas aiškindami, kodėl šis žmogus... žmonės gali užduoti tiek daug klausimų. Kartais atrodo, kad aš dirbu laboratorijoje. Juokinga, kaip žmonės taip domisi vyno gamyba. Ir užkulisiuose yra tiek daug dalykų, ir tai atsitinka naudojant statines. Ir vėlgi, nes stengiamės, kad mūsų vynas būtų nuoseklus, bet Motina Gamta kiekvienais metais mums dovanoja vis kitokias vynuoges. Iš esmės tai nėra visiškai tas pats, žinote, grūdai ar kažkas, kai gamini spiritą ir jie turi tam tikrus parametrus ir gali tilpti, kad mes gauname šių vynuogių kiekvienais metais, nežinome, kaip tai padaryti Gaminkite šias vynuoges lygiai taip, kaip mes darome kiekvienais metais, todėl jūs turite rūšiuoti ten, tikitės jas skinti kasmet tokio paties sunokimo. Bet vėlgi, oras yra oras, reikia su tuo dirbti. Taigi tai atneša iššūkį, todėl man patinka tas iššūkis kiekvienais metais, tai yra naujas galvosūkis. komanda

Samantha Sette 29:17

Ir kaip tai yra? Nubrėžiu kvailą paralelę, kas yra tarpsezoniu? Jūs žinote, tarsi būtumėte sportininkas, o vyndarystė yra jūsų sportas, o dabar jums atrodo sezonas, tarsi derliaus nuėmimo sezonas. Kas atsitiks po to, pavyzdžiui, ar iškart pradėsite ruoštis kitiems metams?

Cara Morrison 29:32 val

O ne, jūs vis dar susiduriate su pasekmėmis. Jūs žinote, kad visi vynai ir statinės yra fermentuoti arba taip yra, tada žiūrite gerai, ką mes turime ir ar mums reikia daugiau maišyti, kad burnoje būtų skonis ir tekstūra, ar mums reikia tiesiog tegul jis būna pagamintas, kad būtų žinojimas, kada ką nors daryti ir ko nors nedaryti, kartais pagalvoju, kad vyndarystė brandinimo proceso metu. Aš tai vadinu auklėjimu, žinai, vaikams viskas gerai. Jums nereikia kištis. Bet vaikai kovoja, tu turi kažką daryti ir jiems padėti. Ir tai yra tas pats, kur žinai, tie puikūs, gali tiesiog leisti, žinai, retkarčiais pamaišyti, vis ragauti, įsitikinti, kad viskas gerai. Ir kartais gali prireikti šiek tiek daugiau klaidos ar pan. Nežinau. Bet kokiu atveju, jūs tiesiog ragaujate visą sezoną. Taigi, taip, yra ir kitų dalykų, kuriuos reikia padaryti. Mes išpilstome. Tai didžiulė proceso dalis. Tai ne visai taip, kaip kalbama. Bet taip, vyksta daug išpilstymo, kurio svarbi dalis nepasiektų klientų. Taigi. Ir spėju, kad pradėjome ruoštis vasarą, pradėjome planuoti kitą svečią.

Samantha Sette 30:38

Ir, manau, atsižvelgus į šią nedidelę sporto analogiją, kurią turiu čia, kas yra pergalė? Kas yra derliaus laimėjimas? Žinote, nėra trofėjaus, nėra čempionato. Kas yra derliaus sezono laimėjimas?

Cara Morrison 30:49

Kas yra laimėjimas? Aš turiu galvoje, tai niekada nebūna iš karto. Na, gerai. Tai iš karto, visos vynuogės yra, tu kaip, va, gerai. Jokių nuostolių. Taigi mes ten laimėjome. Bet tai, žinote, ką tik turėjome renginį su kai kuriais klubo nariais. Ir jie tik sakydavo, kaip labai myli vynus ir metai iš metų daro puikų darbą. Ir tai tik vėjas, kai žmonės mėgsta jūsų vyną ir už tai dėkoja. Ir tai, kad jis parduoda ir žmonės jį geria. Aš turiu galvoje, čia yra pergalė. Žmonės mėgaujasi vynu. Taigi, žinote, man nereikia vyno balų ar paglostymo. Tiesiog malonu matyti, kad žmonės tuo džiaugiasi ir gerai leidžia laiką.

Samantha Sette 31:29

absoliučiai. Ir tai savotiškas kultinis mėgstamiausias. Žinote, tai atpažįstama. Tai pažįstama. Ir vėl aš esu jaunesnis girtuoklis. Ir aš pažįstu daug žmonių, kurie atsineš butelį Sonoma pjaustyklės Chardonnay, ir jie sako, tai yra gerai. Ir aš taip, ačiū. Aš žinau.

Cara Morrison 31:46

Žiūrėkite, čia laimėjimas Jei galiu, ar galiu kalbėti apie vyndarystės komandą

Samantha Sette 31:52

Taip, norėtume išgirsti

Cara Morrison 31:54

Taigi dabar, pasikeitus, turime tik moterišką vyndarystės komandą?

Samantha Sette 31:58

O, tai didžiulis.

Cara Morrison 31:59

Taip. Taigi žinote, aš čia nuo 2005 m. Gaminau Chardonnay. Turime Zidanelia Arcidiacono, kuri Pinot gamina nuo 2015 m. Ir dabar ji paaukštinta į vyresniąją vyndarią. Taigi ji taip pat gamins skeveldras ir prižiūrės Pinot. Ir tada turime Samą Parsą, kuris prisijungė prie komandos. O ji čia stažavosi 2015 m. ir 16 m. Ir tada kaip tik šią vasarą ją parsivežėme kaip trečią vyndarią. Ir neturėjome tikslo turėti moterų vyndarių komandą. Tiesiog kažkaip taip atsitiko. Taigi mes taip pat labai džiaugiamės.

Samantha Sette 32:39

Taip. Kas, jūsų manymu, yra vienas iš tų, kuriuos žinau, kad tai nebuvo tyčia. Bet ar matote kokių nors skirtumų nuo dabartinės ir praeities, kaip jūs dirbsite ir ką darysite, ir tik spėju, kiek energijos patalpoje gaminate vyną?

Cara Morrison 32:53

Na, mes esame daug plepesni. Labai geras bendravimas. Ir aš manau, kad aš pastebėjau tai, nes mes taip pat turime savo direktorių vynuogynų yra moteriškos lyties, o tai yra gana reta. Ji vadovauja 50 žmonių komandai. Ji yra vienintelė moteris, kurią palieka, o tai tikrai puiku. Taigi bendravimas tarp mūsų komandų ir vienas kito yra tiesiog nuostabus. Ir tai yra vienas dalykas, kurį aš pastebėjau, turiu omenyje, kad ne visos moterys yra labai komunikabilios, bet mes laikysimės stereotipo. Taigi, bet mums labai gerai. Ir mes visi labai gerai sutariame. Ir mes visada darydavome su Miku. Su juo buvo tikrai puiku bendrauti, bet su mumis tai tampa šiek tiek garsiau. Trys iš mūsų. Bet tai labai smagu. Ir aš manau, kad tai puiku, nes iš tikrųjų Zidanelia čia taip pat stažavosi septintuose. Ir tada ji grįžo 2015 m. kaip vyndaris. Taigi jis taip pat jaučiasi gerai. Vėlgi, ką jūs kalbėjote apie tai, kas yra laimėjimas, tai yra nugalėtojai, žmonės nori sugrįžti ir dirbti su jumis. Ir tai daug pasako ir reiškia daug. Ir tai padeda tiesiog sukurti komandinį darbą. Nes mes visi sutariame ir galime vienas kitu pasitikėti. Manau, kad tai yra didelis dalykas, kad mes labai pasitikime. Taigi tai puiku.

Samantha Sette 34:09

Taip, ir aš norėčiau, kad žinotumėte, kokios moterys ten klausosi ir nori užsiimti vynu? Objektyviai tai turi būti šiek tiek sunkiau, o ar turite kokių nors patarimų ar išminties žodžių, kaip įveikti tuos iššūkius? O kaip prasimušti kaip ten patekti?

Cara Morrison 34:23

Na, aš tai dariau daug seniau nei žmonės dabar. Tikimės, kad tai nėra taip sunku. Turiu pasakyti, kad niekada nemanau, kad tai yra kliūtis. Man tai tiesiog niekada neatėjo į galvą. Nes kartais būti nesupratingam yra gerai. Ir aš tiesiog, kai tik susigalvoju ką nors, aš tai darau ir žinote, kartais žmonės sakydavo tokius dalykus kaip: O, statinės didesnės už tave arba kaip tu gali tai padaryti? Kadangi tu toks mažas, tai skirtingi dalykai ir tu tiesiog juokiesi ir judi toliau, o tai labiau panašu į tai, kaip aš parodysiu, tai verčia tave ryžtingiau tai daryti ir ryžtingiau, kad viskas pasisektų. Taigi jūs tiesiog turite, kol tai yra kažkas, ko tikrai norite, ir toliau stengiatės to siekti, taip pat pritrauksite reikiamų žmonių. Bėgant metams dirbu su tikrai nuostabiais mentoriais. Ir jie mane labai skatina. Taigi, kai renkatės savo darbus. Tai, žinote, jūs ne, jie ne tik apklausia jus, bet jūs apklausiate juos ir įsitikinate, kad jie yra žmonės, su kuriais galite dirbti. Ir tai bus naudinga jūsų karjerai. Ir tai yra šiek tiek planavimas, šiek tiek sėkmės. Taigi manau, kad jūs tiesiog turite su juo judėti. Ir jei tai neveikia, susiraskite kur nors kitur tą šulinį

Samantha Sette 35:39

Man patinka tai. Taip, vyndarystė gali būti Tai tokia tvarkinga sritis. Ir visiems, kurie nori į tai patekti, atrodo, kaip tai padaryti? Kaip vynuoges paversti vynu? Ir ten yra daug žingsnių. Ir ypač kaip moteriai, žinote, tas man patinkantis įgalinimo aspektas, kurį palietėte, yra labai svarbus. Ir pakelkite koją į priekį ant durų, bet į priekį judėkite į priekį ir ten pateksite. Na, Cara, aš nenoriu pamiršti šio klausimo, nes mes to užduodame kiekviename epizode, bet duosiu jums nedidelį įspėjimą. Taigi jūs negalite pasakyti, kad „Sonoma cutrer Chardonnay“, bet kas yra jūsų taurėje? Kiekvienos serijos pabaigoje klausiame Ką geriate? ka tu dabar myli? Ar yra koks nors vynas, dėl kurio tikrai džiaugiatės? Ir aš norėčiau išgirsti, kas yra jūsų stiklinėje.

Cara Morrison 36:22

Kas yra mano stiklinėje? O, berniuk, tai derliaus sultys. yra mano stiklinėje. Vynuogių sultys. Aš visada turiu. Vasarą turiu švelnią vietą rožiniams vynams. Ir aš taip džiaugiuosi, kad rožės pagaliau prasiveržė. Turiu omenyje visus 2000-uosius. Mes vis sakydavome, kad Rose tai pavyks. Ir visi padarys kažkokią priežastį, kad jos neparduotų, nes visi galvojo apie baltuosius Zino laikus ir manė, kad tai bus saldu. Ir taip pagaliau atėjo kažkokia naujesnė karta, kuri neturėjo visų pykčių apie Rose ir kaip skaistalų vynas iš to baltojo zino laikų 80-90-aisiais. Taigi man tiesiog patinka, kad sausos rožės yra lauke ir mes galime prie jų prieiti, yra tiek daug skirtingų rūšių, o parduotuvių yra įvairių ir taip, aš tiesiog manau, kad rožės taip gerai dera vasarą ir karštą orą. . Taigi manau, kad tai yra mano pasirinkimas, jei negeriu Sonoma pjaustyklės Chardonnay.

Samantha Sette 37:31

Tai taip įdomu. Jaučiuosi taip, lyg užaugau tarp žmonių, kur Rožė yra svarbiausia. Žinai, kaip ir Rose, tai buvo vynas. Niekas negėrė nei raudonojo, nei baltojo vyno. Tai buvo Rose. Aš niekada to nežinojau. Tai tikrai nebuvo didelis dalykas. Tik prieš porą dešimtmečių. Tai Beprotiska.

Cara Morrison 37:46

Na, tai buvo didelis baltas „Zin Shutter Home“. Atgal į dieną. Taip. Ir tada, bet tada buvo. Taip. Visi tiesiog manė, o, jei tai rožinė, tai saldu. Aš nesiruošiu jo liesti. Ir taip buvo taip puiku. Kai galėtume perjungti tą mygtuką ir pereiti prie džiovintų rožių. Tiesiog buvo taip, kad yra dar viena pergalė

Samantha Sette 38:12

Vienas dalykas, kurį myliu viename medyje, yra tai, kad jaučiuosi kaip liudytojų kolektyvas. Tai ne tik vynuogynai. Tai skirta visiems, tai visiems. Tai labai bendradarbiaujanti, džiaugsminga, žinoma, bendra aistra, kurią jaučiu

Cara Morrison 38:24

Tai žinote, o vyno pramonėje puikus dalykas yra tai, kad mes tokie draugiški vieni su kitais. Visi kartu mokėmės koledže, kartu dirbome vyno darykloje ir stažavomės, matome vieni kitus parodose, tiesiog visi žino vieni kitus apie vyną ir yra jo dalis. Tai labai maža pramonė ir mes dirbame kartu. Taigi mes kuriame prekybos grupes, kaip aš kurį laiką sukūriau šią grupę, vadinamą Charda nerds. Mes susirinkdavome ir tiesiog pasikalbėdavome apie Chardonnay ir nerdy Chardonnay dalykus apie vyndarystę, dalindavomės eksperimentais ir dalykais, kuriuos darome vyninėje, ir tiesiog dalindavomės žiniomis. Tai labai bendradarbiauja visoje pramonėje.

Samantha Sette 39:06

Tai ypač skamba vakaruose, Kalifornijoje, kur visa tai sutelkta čia.

Cara Morrison 39:12

Būtent. Bet net ir maži regionai, kuriuos žinote, jie tikrai susiburia. Aš dirbau, kad nuimčiau derlių Long Ailende, Niujorke, kai seniai ir žinote, jie susirinkdavo ir darydavo panašius dalykus, nes tai mažai ir jie bandė reklamuoti viduje ir ir dalytis idėjomis ir visur, kur tai darote, kaip tai, kas ten vyksta. Kaip ir kiekvieno derliaus pradžioje, pradedi skambinti draugams. Ar tu tai gauni? Ar jūs taip pat tai matote? Ir ką, jūsų nuomone, turėtume su tuo daryti? Kokios tavo idėjos? Vadinasi, jūs visada skleidžiate vienas kitam idėjas? O mano vyras vyndarys. Taigi vienas kito namų konsultantus turiu kaip namuose konsultantą. Taigi puikūs pokalbiai vakarienės metu neapleis geriant vyną, o mes tiesiog pradedame kalbėti apie tai ir apie skirtingas idėjas.

Samantha Sette 39:56

Na, ar turite paskutinių žodžių, kuriais noriu atidaryti stalą su viskuo, ką norite pasidalinti, nesvarbu, ar tai būtų apie vyną, „Chardonnay“, kuris yra vynas, ar apie save ir jūsų kelionę, bet ką, ką norėtumėte pasidalinti vyno entuziastų klausytojams .

Cara Morrison 40:10

O, berniuk, aš turėjau ką nors išgelbėti. Taip, manau, vienintelis dalykas, kurį reikia pasakyti, yra tai, kad jis tiesiog mėgaujasi ir myli vyną bei bando naujus dalykus. Aš turiu galvoje, kad pats smagiausias vynas yra atradimas. Ir žinote, užeiti į skirtingas vyno daryklas ir degustacijų patalpas ir pamatyti, ką jie turi, yra labai smagu arba tiesiog ragauti skirtingus vynus, apie kuriuos niekada negirdėjote. Žinoma, kai galite, išbandykite „Sonoma Cutrer Chardonnay“, bet taip pat tyrinėti ir pamatyti, kas ten yra, yra viena smagiausių dalių.

Samantha Sette 40:48

Visiškai žinant, kas tau patinka, bet būti atviram tam, kas dar yra, ir įgyti tos patirties. Man tai be galo patinka. Ir Cara, tau buvo malonu kalbėtis išreiškiant dėkingumą. Esu tikras, kad mūsų klausytojai jaučia tą patį. Ir dėl to šiandien buvo puiku su jumis kalbėtis.

Cara Morrison 41:05

Ačiū, Semai, taip pat buvo malonu su tavimi kalbėtis.

Jacy Topsas 41:13

Nė vienas vynas neįkvepia tiek stiprių nuomonių, kaip Chardonnay iki ąžuolo ar ne ąžuolo, dedešvos ar be švelnumo. Kaip ir dauguma vynuogių, Chardonnay pasireikš skirtingai, priklausomai nuo terroir ir palankumo. Su tiek daug Chardonnay gamintojų visame pasaulyje, stilių yra begalė. Taigi galbūt mes, vyno mėgėjai, turėtume pasistengti ir išlikti atviri. kokios tavo mintys? Jei jums patinka šios dienos serija, norėtume perskaityti jūsų atsiliepimus ir išgirsti jūsų nuomonę. Savo komentarus ir klausimus galite siųsti el. paštu „Wine Enthusiast“ podcast'e. Dotnet Sveiki, kodėl gi nepasakius savo vyną mėgstantiems draugams apsilankyti pas mus ir prisiminti, kad galite užsiprenumeruoti šią podcast'ą per Apple, Google, Spotify ir bet kur kitur, kurie klausosi podcast'ų. Taip pat galite apsilankyti wine enthusiast.com backslash podcast'e, kur rasite daugiau epizodų ir nuorašų. Aš esu JC viršūnė. Ačiū, kad klausėte