Close
Logo

Apie Mus

Cubanfoodla - Šis Populiarus Vyno Vertinimai Ir Atsiliepimai, Unikalių Receptų Idėja, Informacija Apie Naujienų Aprėptį Ir Naudingų Gidų Derinius.

Kultūra

Kodėl apelsinų vynas staiga atsiranda visur?

Visgi apelsinų vynas egzistavo šimtmečius, daugeliui geriančiųjų tai išlieka šiokia tokia mįslė. Taigi, kas yra šis gintaro atspalvio vynas ir kaip jis gaminamas? Ir kodėl pastaraisiais metais vis dažniau matome, kad jis pasirodo restoranų ir barų meniu?



Atsisėdau su Doreen Winkler, kad išsiaiškinčiau. Winkleris yra someljė, apelsinų vyno ekspertas ir įkūrėjas Orange Glo , vienintelė vyno mažmeninės prekybos parduotuvė pasaulyje, skirta tik šiai kategorijai.

Tau taip pat gali patikti: 8 apelsinų vynai, kuriuos dabar mėgstame

Klausykite, kaip Winkleris aiškina apelsinų vyno kilmę ir kaip gaminamas senovinis stilius. Ji taip pat paaiškina, kodėl ji nekenčia, kad tai yra madinga, ir ar apelsinų vynas yra tas pats, kas natūralus vynas. Galiausiai ji paaiškina, kodėl restoranai vis dažniau į savo vyno programas įtraukia apelsinų vynus.



  Apple Podcast logotipas
  „Google Podcast“ logotipas


Epizodo nuorašas

Nuorašai generuojami naudojant kalbos atpažinimo programinę įrangą ir žmogaus transkribavimo įrenginius, juose gali būti klaidų. Prieš cituodami patikrinkite atitinkamą garso įrašą.

Garsiakalbiai: Jacy Topps, Doreen Winkler

Jacy Topsas 00:08

Sveiki ir sveiki atvykę į vyno entuziastų podcast'ą. Jūs patiekiate gėrimų kultūrą ir žmones, kurie ją vairuoja. Aš esu Jacy Topps. Šią savaitę mes gilinamės į nuostabų apelsinų vyno pasaulį. Taigi, kas yra šis gintaro atspalvio vynas? Ir kaip jis gaminamas? Ir kodėl per pastaruosius kelerius metus restoranų ir barų meniu matome vis daugiau galimybių? Atsisėdau su Doreen Winkler, kad išsiaiškinčiau. Su daugiau nei dešimties metų patirtimi pramonėje. Doreen yra someljė, apelsinų vyno ekspertė ir Orange Glou, vyno mažmeninės prekybos parduotuvės, kurios specializacija yra apelsinų vynai, įkūrėja Niujorke. Tiesą sakant, tai vienintelė mažmeninė parduotuvė pasaulyje, skirta tik šiai kategorijai. Taigi, klausykite, kaip Doreen paaiškina apelsinų vyno kilmę; kaip gaminamas šimtmečių senumo stilius; kodėl ji nekenčia to, kad ji vadinama madinga; Ar tai tas pats, kas natūralus vynas; ir kodėl restoranai vis dažniau prideda butelius į savo vyno programas.

Jacy Topsas 01:20

Kiekviena taurė vyno pasakoja istoriją. Šios istorijos atskleidžia paslėptas istorijas, skonius ir aistras. Ir kartais jie išaiškina mūsų tamsiausius troškimus. O „Wine Enthusiast“ naujausia podcast'a „Vinfamous Journalist Ashley“ išsklaido vyno pasaulio papilves. Girdime iš žmonių, kurie žino, ką reiškia, kai meilės ir rūpesčio produktai tampa godumo, mūsų nuodėmės ir net žmogžudysčių šaltiniu. Kiekvienas epizodas nukelia klausytojus į paslaptingą ir istorinį vyndarystės pasaulį ir nusikaltimus, kurie nuo tada tapo Vinfamous. Šis podcast'as puikiai dera su vyno mėgėjais, istorijos vėplais ir nusikaltimų mėgėjais. Taigi, griebkite taurę savo mėgstamo vyno ir sekite podcast'ą, kad prisijungtumėte prie mūsų, kai gilinsimės į visų laikų labiausiai šokiruojančių vyno nusikaltimų vingius. Stebėkite „Vinfamous“ sistemoje „Apple“, „Spotify“ ar bet kur, kur klausotės, ir būtinai sekite laidą, kad niekada nepraleistumėte skandalo. Naujos serijos pasirodo kas antrą trečiadienį.

Jacy Topsas 02:30

Sveiki, aš esu Jacy Topps, „Wine Enthusiast“ spaudinių redaktorius. Šiandien mano viešnia yra Doreen Winkler, daugiau nei dešimtmetį dirbanti vyno pramonėje. Durianas yra someljė, apelsinų vyno ekspertas ir „Orange Glou“ – mažmeninės vyno parduotuvės, kurios specializacija yra apelsinų vynai čia Niujorke, įkūrėjas. Sveiki, Doreen, labai džiaugiuosi, kad šiandien galite prisijungti prie mūsų.

Doreen Winkler 02:55

Ačiū, Jacy! Aš taip džiaugiuosi, kad esu čia.

Jacy Topsas 02:58

Gerai, tiesiog pradėkime. Mūsų tema bus apelsinų vynas, o jūs esate ekspertas. Kas yra apelsinų vynas? Ir iš kur jis atsirado?

Doreen Winkler 03:10

Apelsinų vynas gaminamas iš baltųjų vynuogių. Jie naudoja vynuoges, odeles, stiebus ir sėdynes. Taigi, kai turite baltojo vyno, tiesiog spauskite baltas vynuoges. Tačiau kai gaminate apelsinų vyną, naudojate visas vynuogių perduotas prekes.

Jacy Topsas 03:29

Gerai, kad būtų aišku, apelsinų vyne nėra apelsinų?

Doreen Winkler 03:37

Per šį procesą nebuvo pažeisti jokie apelsinai.

Jacy Topsas 03:41

Aš turiu galvoje, žinote, tai nėra įdomus klausimas. Bet tai ne tam, kad iš nieko tyčiotųsi. Bet aš žinau, kad turėjau žmonių, kai bandžiau paaiškinti apelsinų vyną, pavyzdžiui, ar yra apelsinų ir kokių apelsinų, todėl aš tiesiog noriu būti aišku, kad apelsinų vynas nėra pagamintas iš apelsinų.

Doreen Winkler 03:57

Šį klausimą gaunu kiekvieną dieną. Mano komanda visada sako, kad jei jie kiekvieną kartą gaus 1 dolerį, jų paklaus, kad būtų turtingi. Taigi aš visiškai suprantu.

Jacy Topsas 04:11

Taigi, koks jūsų fonas su apelsinų vynu? Kaip jūs patekote į vyno pramonę ir pradėjote studijuoti apelsinų vyną?

Doreen Winkler 04:19

Taigi aš someljė. Aš esu kilęs iš Vokietijos. Buvau vienas jauniausių someljė. Mano pirmasis someljė darbas buvo 22 metų. Ir taip, aš iš tikrųjų turėjau labai tradicinę someljė karjerą, žinote, dirbau su visais Bordo ir Burgundijos vynais, šampanais ir visais šiais pagrindiniais pasaulio vynais. Ir tada kažkas tikrai pasikeitė, kai aš buvau tarsi, aš vis labiau mokiausi apie tai, kaip buvo padaryta manoji. Tikrai, nes net jūs esate someljė ir žinote daug dalykų apie regionus ir vienintelius vynus. Tačiau niekas iš tikrųjų nekalba apie tai, kaip šie vynai gaminami ir kiek priedų juose yra ir kodėl verta ragauti kiekvienais metais, labai panašus ir pan. Ir aš gurkšnojau natūralų vyną. Ir tada tai buvo tiesiog prieš 10 metų čia, Niujorke. Buvo daug įdomių restoranų. Bet jie nenorėjo eiti pilni. Ir tada aš sutikau virėją th

dirbo Noma Danijoje. Ir jis norėjo mane įdarbinti ir norėjo pilno natūralaus vyno sąrašo. Ir tada viskas prasidėjo. Šiame restorane derinau 19 patiekalų meniu. Ir aš tiesiog tikrai pamačiau, kaip puikiai apelsinų vyno kriaušės yra labai universalios. Ir mano apelsinų vyno manija tikrai prasidėjo ten. Tai buvo prieš 10 metų, taip. Ir nuo to laiko aš tarsi ieškojau, tada pradėjau ieškoti restoranų, kuriuose yra apelsinų vynų, bet jų nebuvo tiek daug. Ir aš pradėjau kurti savo mažą darbelį, kuris yra tarsi someljė ant laikiklio. Taigi dirbau su daugybe mažų restoranų mieste ir Hamptonuose, bet su fiksatoriumi ir jų vyno programomis, taip pat jų personalo mokymu ir viskuo, kas ten priklauso, tada su skaičiais. Į šiuos sąrašus įtraukiau daug apelsinų vynų, tai tikrai buvo panašu į vairavimą ir jaučiau, kad aš tikrai galiu apie tai išmokti. Ir aš galiu įtraukti komandą ir labai sujaudinti.

Doreen Winkler 06:38

Ir aš labai džiaugiausi ilgą laiką turėdamas visus šiuos laikiklius. Ir darbas su įvairiais restoranais. Tai tiesiog nuostabu. Mėgstu sujungti skirtingas koncepcijas ir labai mėgstu jas tobulinti. Ir aš norėjau padaryti ką nors asmeniškesnio sau. Taigi aš įkūriau Orange Glou vyno klubą.

Jacy Topsas 07:00

Oho, oho. Gerai,

Jacy Topsas 07:01

Ir tas klubas virto parduotuve. Teisingai?

Doreen Winkler 07:02

visa tai yra visas progresas. Ir taip, vyno klubas pakilo. Pandemijos metu aš pradėjau 2019 m. rudenį. Ir tai buvo toks vienišas. Tiesiog vyno klubas, kuris jums neturėtų patikti, tai nėra vienetinis. Tai tikrai kaip įsipareigojimas. Ir taip, per pandemiją aš pamečiau visus laikiklius, o tai buvo labai baisu, nes buvo keturi laikikliai. Mano nuoma buvo sumokėta. Sekėsi tikrai gerai. Ir taip, staiga, tarsi stovėtum, tu tarsi, oi. ut Į šį vyno klubą įdėjau kiekvieną savo unciją. Ir aš manau, kad mano vyno klubas yra labai, labai sąžiningas. Ir ten nėra užpildų. Ir tai tikrai kaip mano mažasis kūdikis, mano mažasis meilės projektas. Taip sakant. Ir iki šios dienos tai labai gerai sekasi.

Jacy Topsas 07:59

Ir tas klubas virto parduotuve, tiesa.

Doreen Winkler 08:04

Teisingai. Taigi, kai augate, kartais kyla problemų dėl būdo ir taip, mes taip pat padarėme daug iššokančiųjų langų. Lyg aš tiesiog jaučiuosi taip, lyg tiesiog įgyvendinau savo laukines svajones. Norėjau šio asmeninio apelsinų vyno klubo. Tuo metu niekas nedarė oranžinio klubo. Aš net sakiau, kad žmonės tikrai turėtų daryti apelsinų vyno klubą, būtų šaunu. Ir tada man atrodė, bet kas turėtų tai daryti. Aš turiu galvoje, jūs žinote, kodėl nesuteikiate sau tokio pasitikėjimo. Ir tada tai buvo vyno klubas. Ir tada, pavyzdžiui, žmonės prašė vienkartinio, ir jie prašė atsiųsti žmonėms dovanų ir kitų dalykų. Ir tai išaugo. Ir tada mes darėme, kaip sakiau, iššokančius langus, norėtume, kad restorane būtų 25 skirtingi vynai. Ir kaip tik patiekite juos po pusę stiklinės ir tarsi būtų beprotiška. Gavome apelsinų vyną, magnumą, atsirasdavome Los Andžele, kur buvome visur. Ir buvo labai smagu rengti šiuos vakarėlius. Tada klubas padidino užsakymo varžtą ir tada kilo problemų dirbant su parduotuvėmis, kurias naudojome užsakymams vykdyti. Ir jie visi turėjo tam tikrų problemų, o mes dėl to turėjome problemų. Per daug nesigilinsime į tai. Turėjau apsispręsti, ar noriu tęsti šį oranžinį gyvenimą, ar noriu tęsti konsultacijas, kurios man labai pasisekė. Ir kadangi mes jau turėjome šį sluoksnį, tai nebuvo taip baisu, kaip aš jau turėjau savo guolį, į klubą ateina pinigai, žinote, kaip aš galiu surengti daugiau renginių parduotuvėje ir juos darau ne vietoje. Dabar mes juos darome praktiškai, taip pat, ir aš tiesiog pagalvojau, kad tai nėra taip baisu. Bet žinote, aš džiaugiuosi, kad aš nežinau, ką žinau dabar.

Jacy Topsas 10:10

Gerai, grįžkime trumpam. Taigi, jūs pradėjote nuo vyno ir jus labai jaudino natūralūs vynai. Ar dauguma apelsinų vynų yra natūralūs ar ekologiški? Jie dažnai klasifikuojami taip pat. Ar tiesa, kad vynai nebus natūralūs, ekologiški?

Doreen Winkler 10:27

Taigi jie neturi būti natūralūs, dauguma jų yra. Ir tai sudėtinga, nes, pavyzdžiui, kuo galima pasitikėti? Dėl manęs? Yra daug tyrimų, kurie į tai susiję. Tačiau paprastam vartotojui, manau, labai sunku išsiaiškinti, ar tai natūralus apelsinų vynas, ar ne.

Jacy Topsas 10:46

O kaip jūsų parduotuvėje ir klube, ar parduodate daugiausia natūralius ar ekologiškus vynus,

Doreen Winkler 10:53

Visi mano vynai yra tokie pat natūralūs, kokie yra. Taigi mes neparduodame ekologiškų vynų, nes man tai reiškia, kad jis yra ekologiškai nuimtas ir pagamintas iš ekologiškų vynuogių. Taigi į jį dar galima dėti daug priedų. Dauguma mano parduotuvėje esančių vynų yra biodinaminiai. ūkininkauja, nes visada jaučiu, kad tai yra labiau įsipareigojimas. Turime daug vynų, kurių amžius yra 00. Ir turiu pasakyti, kad tai, kas vyksta pastaraisiais metais, kad žmonės iš tikrųjų gali vyno darykla tikrai gali dirbti be sulfido, yra labai įdomu, nes prieš daugelį metų po valandos atidarymo taptų rudomis sultimis. Taigi, tai buvo labai įdomu. Bet taip, aš tikrai žiūriu į labai žemą sieros kiekį. Tikrai kaip vyksta gamyba. Aš užduodu daug klausimų. Man visada patinka dirbti su naujesnėmis vyninėmis. Bet, žinoma, pas mus yra daug panašių, įsikūrusių labai įsitvirtinusių vyninių. Bet taip, kuo mažiau su sulfitais ir kuo natūralesni.

Jacy Topsas 12:03

Ir tik kai kuriems mūsų klausytojams, kurie nėra pažįstami, kur pateko į apelsinų vyną ar odą? Manau, kad turėtume kalbėti ir apie tai, nes manau, kad daugelis platintojų ir gamintojų valstijose gali tai vadinti apelsinų vynu, bet tai dar vadinama kontaktu su oda? Iš kur jis atsirado?

Doreen Winkler 12:23 val.

Taigi, jis atsirado Gruzijos Respublikoje. Ir tai buvo kaip ši paslėpta paslaptis labai ilgą laiką.

Jacy Topsas 12:31 val.

Taip, kaip šimtmečiai, tiesa? Kaip 1000 metų.

Doreen Winkler 12:35 val.

Taigi tai vyksta prieš 8000 metų, ir jie tiesiogine prasme norėjo gaminti baltąjį vyną. Bet anais laikais, žinote, jie neturėjo preso, timptelėjo kojomis, ką daugelis žmonių daro iki šiol. Ir tada jie paliko odas, stiebus ir sėdynes. Ir pradėjo virsti šia gintaro spalva. Tačiau jie nenorėjo išmesti alkoholio. eksperimentavote su juo?

Jacy Topsas 13:04

Kažkur skaičiau, kad oranžinis vynas baltam vynui yra toks pat rožinis, kaip raudonas.

Doreen Winkler 13.10 val.

Taigi sakyčiau, kad visiškai ne.

Jacy Topsas 13:14

Ne, gerai.

Doreen Winkler 13:16

Tiesiog todėl, kad raudonas labiau panašus į apelsinų vyną. Apelsinų vynas tiesiogine prasme gaminamas tokiu pačiu būdu. Jei spaudėte tik raudonąsias vynuoges, iš jų galite pasigaminti baltojo vyno. Lygiai taip pat iš baltųjų vynuogių galite gaminti baltąjį vyną, kaip įprasta. Bet jei jūs turite jį naudoti su odelėmis, kaip tai darote su raudonuoju vynu, tada jis tampa raudonas. Ir šiuo atveju jis tampa oranžinis.

Jacy Topsas 13:43 val

Kadangi spalva tada taninai atsiranda iš odelių, o ne iš sulčių.

Doreen Winkler 13:47

Taip tiksliai. Gerai. Aš turiu galvoje, kad aš visada labai rekomenduoju žmonėms nuimti derlių, nes tada galite jį pamatyti iki galo. Raudonasis vynas mirksta labai ilgai. Bet taip pat priklausomai nuo vynuogių veislės, ir tai tikrai svarbu, kai kalbama apie apelsinų vyną. vynuogių veislė.

Jacy Topsas 14:06

Taigi, ar jie gali būti pagaminti iš bet kokių baltųjų vynuogių, ar jie yra labai specifiniai, kurie geriau tinka Gintaro vynams.

Doreen Winkler 14:13 val

Taigi, aš tikrai sakyčiau, kad tai vyndario klausimas. Bet jaučiuosi taip, lyg visada stebiuosi, kad labai galvojau, kad Rieslingas neveikia. Ir tada pamačiau pavyzdžius po daugelio metų po apelsinų vyno, pagaminto iš Riesling, ir jis tiesiogine prasme mane pribloškė. Taigi nemanau, kad sakyčiau, kad to negalima padaryti, bet aš tikrai manau, kad kalbant apie apelsinų vyną, iš vynuogių gaunama tiek daug, ir žmonės visada mėgsta baltąsias arba baltas vynuoges, bet taip nėra. nes jie turi įvairiausių spalvų atspalvių. Kalbant apie tas vynuoges. Jie turi skirtingą odos storį. Anksčiau turėjo skirtingus fenolius, kurie skirtingai susidarė. Noriu pasakyti, kad čia tiek daug, vyndarys tikrai gerai pažįsta savo vynuoges, o regione jiems nereikia tyrinėti visų 20 100 vynuogių. Jie gerai juos pažįsta regionuose ir žino, kad gali matyti, kiek laiko yra gerai masturbuotis tam tikrai veislei. Taigi manau, kad tai galima padaryti, ir manau, kad kitos vynuogės tam tinka geriau, o kai kurios vynuogės labiau tinka nei kitos.

Jacy Topsas 15:34

Gerai, taip, manau, tai puikus atsakymas. Jaučiuosi kaip apelsinų vynas. Tie, kuriuos bandžiau, yra švieži ir labai mažai senstantys, bet girdėjau apie ąžuolo senėjimą. Taigi ar esate susipažinę su daugybe apelsinų vynų, kurie taip pat brandinami ąžuole.

Doreen Winkler 15:51

Taigi, visų pirma, yra daug įvairių apelsinų vynų, kurie iš tikrųjų yra brandinami, todėl jų parduotuvėje turime labai daug. Ir taip yra kaip ir su kitais vynais. Kai kurie yra skirti mėgautis dabar, o kiti sukurti taip, kad galėtumėte juos laikyti daugelį metų ir mėgautis jais po 10 ar 20 metų. Kartais ąžuolas sensta, tačiau dažniausiai tai yra natūralus ąžuolas arba neutralus ąžuolas, kaip jis vadinamas. Taigi tai nėra kaip ką tik paskrudinta ąžuolo statinė pirmą kartą panaudojus. Kadangi kalbant apie natūralų vyną, o tai dažniausiai yra apelsinų vynas, mes nesiekiame vynui pridėti jokio skonio. Taip, aš matau daug didelių statinių, 600 litrų maisto, riešų ir t. t., kurie buvo naudojami daug metų ir niekada, žinote, ir tada jie naudojami apelsinų vynui.

Jacy Topsas 16:54

Praleiskite savaitgalį tyrinėdami kai kurias nepažįstamas vynuogių trypimo vietas. Įsikūręs vos kelios minutės į vakarus nuo Portlando, Oregono garsiajame Willamette slėnyje, ir išskirtinis intymus vyno pasaulis Tualatino slėnyje atskleidė daugiau nei 30 pasaulinės klasės vyno daryklų be minios, mėgaukitės daugybe skirtingų veislių, kurios visos užaugintos ir gaminamos Ramiojo vandenyno šiaurės vakarų dalyje. Naršykite Tualatino slėnį Tualatene. valley.org Tai tu lotynų kalba valley.org

Jacy Topsas 17:35

Tai taip žavu. Aš manau. Aš turiu galvoje, per pastaruosius kelerius metus daug gėriau apelsinų vyną. Ir aš supratau, kad kategorija yra tokia plati, tarsi tai būtų toks spektras. Žinote, natūralūs ar nepasenę, ar ne. Taigi tai taip žavu. Manau, kad tai puiku.

Doreen Winkler 17:54

Taip, turiu pasakyti, kad visada atsiranda naujų laivų. Ir tai tikrai labai įdomu. Naujausia tendencija, matyt, yra marmuras Italijoje. Matyt, Italijoje marmurą gauti yra daug pigiau. Cement x, žinoma, Gruzijoje, užklausų vis dar labai daug, o aš už mūsų dabar gaminamas daugelyje kitų šalių. Nes jie visada buvo kilę iš Gruzijos. Dabar matau, kad jie gaminami Ispanijoje, Portugalijoje ir kitose šalyse. Ir jūs turite stiklo pluoštą. Aš turiu galvoje, tai tarsi begalinis. Kas dabar siūloma laivams brandinti vyną.

Jacy Topsas 18:40

Taigi žinote, tai buvo apelsinų vynas. Gintaro vynas gyvuoja šimtmečius. Bet žinote, tik pastaruosius trejus, penkerius metus matote, kad tai pasirodo restoranų meniu ir barų meniu, o dabar - apelsinų vyno parduotuvėse. Gerai, tu vienintelis Niujorke. Nuostabu. Tai puiku. Pasaulis pasaulyje.

Jacy Topsas 19:04

Oho, tai nuostabu. Kodėl manote, kad tai tik dabar per pastaruosius penkerius metus, kai tai tampa vis labiau tendencija? Ypač norėčiau jaustis valstijose. Jaučiuosi kaip Europoje, gal nelabai. Tai nebūtinai tendencija, bet čia, Jungtinėse Valstijose. Tai neabejotinai madinga.

Doreen Winkler 19:22 val

Na. Na, aš sakyčiau, kad gal tiesiog atsitraukčiau vienai sekundei. Taigi jai gali būti 8000 metų, bet iki 40 metų ji buvo laikoma paslaptyje nuo viso pasaulio, nes Gruzijos Respublika niekada nebuvo turistų lankoma šalis. Taigi, kaip žmonės apie tai nežinojo, jie ten neskrido ir mėgsta su tuo susidurti. Tačiau maždaug prieš 40 metų du labai garsūs vyndariai, šiandien Gravner ir Radikon, iš tikrųjų nuvyko į Gruziją, sulaukė vieno iš tų užklausų ir pradėjo bandyti sukurti tokį stilių. Ir, kaip žinote, jiems tai labai sekasi. Ir iš ten jis išplito iš Italijos, į Slovėniją, į Kroatiją, į likusią Europą, iki dabartinės Australijos. Turiu galvoje, čia yra vynas iš Japonijos, tai apelsinų vynas. Taigi panašu, kad visa tai atsitiko. Sakyčiau, žmonės tiesiog nebuvo išsilavinę apie apelsinų vyną. Man atrodo, kad visa tai yra progresas. Pažiūrėkime, kad prieš 1010 metų niekas nenorėjo, kad aš sudaryčiau natūralaus vyno meniu. Jie norėjo, kad į sąrašą įtraukčiau keletą natūralių vynų, bet tada norėjo, kad būčiau už jo. biodinaminis, ekologiškas, tvarus. Ir tai visus supainiojo ir privertė bijoti tokių vynų. Paimkime ką nors normalaus. Ir pastaraisiais metais, kaip žinote, jų pilna natūraliuose vyno baruose, pilna natūralių restoranų, kuriuos, manau, padėjau kai kuriems iš jų pastatyti. Ir ten tiesiog buvo daugiau švietimo. Žvelgiant į tai, kad prieš penkerius metus sudariau šį sąrašą čia, Žemutinėje Rytų pusėje, mes turėjome 15, apelsinų vynai įtraukė 15 apelsinų vynų į tą sąrašą, o tris iš jų sudėjome po taurę. mes turėjome Piquette. Turėjome lengvesnio, vis dar oranžinio vyno ir pilno. Ir tiesiog tokie žmonės iš tikrųjų tapo labiau išsilavinę ir labiau susidūrę su tuo. Sakyčiau, tiesiog jaučiu, kad vyno pramonė galbūt kažką padarė dėl šių vynų ir, žinote, mes kuriame tendencijas ta prasme, žinote, vyndariai, vyno pramonė, importuotojai padeda padengti išlaidas. tai ir vaikai apie tai išgirsta. Ir tada jie, kaip žinote, eina į aplinką. Pavyzdžiui, noriu paragauti apelsinų vyno.

Jacy Topsas 21:51

Taip. Manau, kad tai aš padariau, žinote, kaip, pavyzdžiui, prieš kelerius metus buvo toks: o, ten yra apelsinų vynas. Gerai, žinoma. tai pabandysiu.

Doreen Winkler 21:58

Taip, aš nemėgstu žodžio madinga. Aš tiesiog galvoju, žinote, aš rytoj neuždarysiu parduotuvės. Apelsinų vynas rytoj nebebus tendencija. Žinai, ką turiu omeny? Taip, manau, kad yra daugiau švietimo ir jis tik vystysis, o valstijoje yra tik pora 1000 vyno daryklų, gaminančių apelsinų vyną, ir jis tikrai auga ir daug daugiau žmonių patiria riebumą, bet tai vis tiek yra labai sunku. nedidelį kiekį, kai palygini su baltojo vyno gamyba.

Jacy Topsas 22:34

Gerai, todėl žinau, kad, kaip ir mano nuomone, apelsinų vynas yra labai universalus ir labai tinkamas maistui. Dėl fermentacijos būdo, nes turi sąlytį su odelėmis ir taninu. Ar tu taip pat rasi?

Doreen Winkler 22:49

Tai itin universalus. Ir tikrai, taip viskas prasidėjo, kai sakiau, kad derinu šį 19 patiekalų meniu su šiuo restoranu 2013 m. Ir iš tikrųjų tai buvo labai sudėtingas meniu. Daug ką marinavo ir rūkė ir t.t. Ir tai buvo skandinaviškas restoranas. Ir aš tiesiog, tai tiesiog labai universalu, nes galite valgyti sušius su kai kuriais putojančiais ir net lengvesniais nejudančio apelsinų vynais. Galite kepti vištieną su sodresniu, pavyzdžiui, putojančiu apelsinu. Atrodo, kad žinote, kad turime tikrai puikų „Sauvignon Blanc“ iš Austrijos, kuris labai tinka šukučių crudo. Yra net keletas austrių, kurias galite valgyti, tada visada pasiskolinkite įvairių rūšių sūrių, šokolado ar kitų. Yra vynų, kuriuose galite valgyti avienos kotletus, ir taip, tiesiogine prasme tai nesibaigia. Yra daug Azijos virtuvės, kuri gerai veikia, ramen. Tai gana begalinė. Tai labai universalus. Man tai labai patinka. Ir kai žmonės ateina į parduotuvę, jie iš tikrųjų visada gali pamatyti kai kuriuos ragavimo užrašus, bet ir poras, ir jie visada sako: „O Dieve, tu mane alkani“. Kartais kai kuriems žmonėms labai patinka su juo eiti. Ir jie sako: „Taip, mes tą vakarą ketinome tai padaryti, nes žinote, kad jums visada reikia įkvėpimo. Ką daryti vakarienei arba ką gauti išsinešimui.

Jacy Topsas 12:18 val.

Būtent. Taip. Jūs tikrai darote mane alkaną. Taigi, kai žmonės pagal jūsų patirtį iš tikrųjų išbando, kad iš tikrųjų užeitų į jūsų parduotuvę ir jūs žinote, kad kai jūs degustuojate ir ar jiems tuo metu tai tikrai patinka, pavyzdžiui, kai matote, kai tik jie tai išbando, žmonės tikrai domisi. tai.

Doreen Winkler 12:37 val.

Taigi mūsų degustacijose visada įsitikinu, kad turime įvairių skirtingų vynų. Taigi jie prasideda ne nuo 10 metų amžiaus, vienerių metų kontakto su oda. Paprastai tai panašu į evoliuciją. Mes taip mėgstame kartą per mėnesį. Mums patinka giliai pasinerti į konkretų regioną ir skanauti įvairių vynuogių veislių Ispanijoje. Taikant ir dar. Taigi jūs daug sužinosite apie tai. Tada turime nuolatines degustacijas, kurios dažniausiai taip pat būna kaip iš konkrečios šalies. Ir taip, jie paprastai tiesiog, jei jie nauji, labai nustebę. Ir jie mano, kad tai iš tikrųjų lengviau virškinama, kad jie būtų pamanę, kad taip yra, žinote, visada būna, kad žmonės visada šiek tiek bijo. Kartais tai yra mano, tai skanu, žinote, kažkas kiekvienam iš šios kategorijos. Tai taip, žinote, gali būti tokia nišinė, bet tokia plati. Ir dienos pabaigoje yra įvairių būdų net pagaminti putojantį vyną. Tai ne tik oranžinis naminis riešutas, yra įvairių rūšių. Ir pažiūrėk, yra mineralinių nejudančių vynų, yra gėlių, yra tropinių, yra umami, tai tiesiog toks didelis spektras.

Jacy Topsas 25:55

Taigi ar tie, kuriuos parduodate savo parduotuvėje? Ar jie gali patekti į visas 50 valstijų, ar patinka kažkas, galintis prisijungti prie jūsų svetainės ir tokiu būdu juos nusipirkti?

Doreen Winkler 26:06

Galime siųsti į 44 valstybes.

Jacy Topsas 26:09

Gerai. 44 valstijos ir jūsų konkreti parduotuvė? Ar tai klubas? O gal turite vynų, kuriuos parduodate tik pavienius?

Doreen Winkler 26:20

Taigi mes neprekiaujame klubiniais vynais. Taurės vynai skirti tik klubui. Ir tada mūsų lentynose yra nuo 70 iki 100 apelsinų vynų. Vadinasi, juos galima tiesiog pasirinkti?

Jacy Topsas 26:34

Taip, atėjau į jūsų parduotuvę, kas ten buvo prieš dvejus metus. Taip buvo per COVID. Bet buvo, buvo puiku. Man patiko tavo parduotuvė. Taigi turiu jums vieną paskutinį klausimą. Ką geriate šiomis dienomis? Kas tavo stiklinėje?

Doreen Winkler 26:55

Taigi pastaruoju metu buvau šiek tiek apsėstas piketų. Taigi, jie tiesiog pagaminti iš antrojo odelių spaudimo, šiek tiek vandens ir šiek tiek mielių. Vasarą tai tiesiog labai lengva gerti. O kai dirbi tiek pat, kiek aš, gera turėti kaip mažesnį alkoholio gėrimą. Ir kaip mažas kiekis dienos pabaigoje ar ne kiekvieną dieną, žinoma, kada nors, bet man taip pat patinka, tai priklauso. Aš visada kaip kitokios nuotaikos. Žinai, ką aš derinu? Ką aš veiksiu šį vakarą? Ar aš einu ant draugo stogo? Ką aš atnešu? Aš tiesiog myliu Rhydian, nes man labai lengvai nuobodu. Tačiau su apelsinų vynu man nenuobodu, nes dar daug ką reikia ištirti ir išgerti. Taip, aš gėriau daug Piquette ir norėčiau, kad daugiau žmonių gamintų PCAT, kad patiktų vyndariams. Tai taip gera. Ir taip, aš visą laiką kitokios nuotaikos.

Jacy Topsas 27:56

Sutinku su tuo. Man tikrai patinka gražus atšaldytas piketas. Atrodo, kad nėra nieko geresnio - puikus aperityvas arba jūs valgysite, tai puiku. Labai dėkoju, kad šiandien prisijungėte prie mūsų ir nekantrauju vėl sustoti prie jūsų istorijos. Man taip pasisekė, kad gyvenu Niujorke.

Doreen Winkler 28:16

Labai ačiū Jacy.

Jacy Topsas 28:22 val

Nuo įvairių baltųjų vynuogių veislių, naudojamų iki maceracijos trukmės. Įvairovė begalinė. Nenuostabu, kad apelsinų vynai; Dar žinomas kaip odos kontakto vynas, visur pasirodo gėrimų meniu. Gerai, kad apelsinų vynas iš tikrųjų nėra gaminamas iš apelsinų. Tačiau tai skatina gamintojų naujoves ir įdomius pokalbius bei dialogą tarp vyno gėrėjų. Ir tai visada yra geras dalykas. Kokios tavo mintys? Jei jums patiko šios dienos epizodas, mums patinka skaityti jūsų atsiliepimus ir išgirsti jūsų nuomonę. Savo komentarus ir klausimus galite siųsti el. paštu „Wine Enthusiast“ podcast'e. dotnet. Ei, kodėl gi nepasakius savo vyną mėgstantiems draugams apsilankyti pas mus ir prisiminti, kad galite užsiprenumeruoti šią podcast'ą per Apple, Google Spotify ir bet kur kitur, kur klausote podcast'ų. Taip pat galite eiti į wine enthusiast.com backslash podcast'us. Daugiau epizodų ir nuorašų. Aš esu Jacy Topps. Ačiū, kad klausėte.