Armėnijoje vyno renesansas įsišaknijo prieš šansus
Armėnija laikoma viena iš vyndarystės gimimo vietų, jos archeologiniai įrodymai siekia mažiausiai 7000 metų. Tragiškai šalies vyno kultūra buvo sumenkinta Sovietų Sąjungos laikais, kai ji buvo priversta gaminti brendį, o ne vyną.
Tai pagaliau pradėjo keistis maždaug prieš keliolika metų. Šiandien šalyje veikia daugiau nei 200 vyno daryklų, kurių butelius dabar galima rasti JAV ir Europos turguose bei restoranuose. Šiam renesansui vadovauja tėvo ir dukters komanda Vahe ir Aimee Keushgerian, kurie gamina Keush ir Zulal vynus, taip pat prižiūri bendradarbiavimo vynuogynus ir dešimčių kitų prekių ženklų gamybos projektus.
Tau taip pat gali patikti: Armėnijos, vieno seniausių pasaulyje vyno regionų, vadovas
Tai nebuvo lengvas kelias, nes vieni geriausių armėnų terroir ir geidžiamiausių vietinių vynuogių veislių buvo Kalnų Karabache ir ant jo sienos. Ši atsiskyrusi etninių armėnų respublika – žiauraus Armėnijos ir Azerbaidžano karo 1991–1994 m. rezultatas – 2020 m. vėl tapo konflikto zona, kai Azerbaidžanas bandė atgauti žemės kontrolę.
Tai sukėlė dramatišką ir pavojingą derliaus sezoną keušgeriečiams, kai jie turėjo skinti vynuoges pasienio pakrantėse, o netoliese vyko mūšiai. 2023 metų rugsėjį Azerbaidžanas smogė paskutinį smūgį respublikai – užėmė teritoriją, iškeldino 150 000 armėnų, o 2024 m. sausio 1 d. nubraukė Kalnų Karabachą iš žemėlapio.
Gerai žinau šį konfliktą, 2004 m. beveik mėnesį praleidau Kalnų Karabache. Buvau ten su karo fotografu Jonathanu Alpeyrie pranešti apie geopolitinę situaciją. Taip pat užklydome į regiono vyno kultūrą, kuri pamažu atsigavo po dešimtmečio anksčiau karo, ir keletą dienų praleidome aplankydami vynuogynus, nusėtus minomis, ir vyno daryklas, kurių sienos buvo nusėtos kulkų skylėmis. Ši patirtis paskatino mano pirmąją svarbią istoriją tarptautiniame žurnale ir pradėjo mano, kaip vyno žurnalistės, karjerą. Vietiniai žmonės, dabar pabėgėliai, ir Nagrono Karabacho vietos visada bus man prie širdies.
Tau taip pat gali patikti: 9 vynuogės, padėsiančios suprasti armėnišką vyną
2021 m., paskatintas pačios Armėnijos kovų, tačiau daugiausia dėmesio skyręs vyno istorijos didinimui didesniame regione, Vahe Keushgerian pažadėjo gaminti vyną iš vynuogių, užaugintų kaimyniniame Irane. Nors vyno istorija siekia tiek pat Irano – senovinė armėnų vyno gamykla yra vos už mylių nuo Irano sienos – šalis ir toliau laikosi alkoholinių gėrimų draudimo, priimto per 1979 m. islamo revoliuciją.
Jam pavyko 2021 m., kai kaime ieškojo vynuogių ir eksportavo jas atgal į Armėniją, kur jis su Aimee pagamino pirmąjį komercinį vyną iš Irane užaugintų vynuogių per daugiau nei 40 metų.
Ši saga yra SommTV dokumentinio filmo šerdis Išganymo taurė , kuris dabar transliuojamas internete po gastrolių po Šiaurės Amerikos teatrus. Norėdamas sužinoti daugiau apie tai, kas Vahe Keushgerianą patraukė į Armėniją, kodėl Aimee nusprendė prisijungti prie jo ir kaip atrodo vyno ateitis šioje senovinėje žemėje, pakalbinau juos abu.


Epizodo nuorašas
Nuorašai generuojami naudojant kalbos atpažinimo programinę įrangą ir žmogaus transkribavimo įrenginius, juose gali būti klaidų. Prieš cituodami patikrinkite atitinkamą garso įrašą.
Mattas Kettmannas 0:09
Sveiki ir sveiki atvykę į vyno entuziastų podcast'ą. Jūs aptarnaujate gėrimų kultūrą ir žmones, kurie ją vairuoja. Aš esu Mattas Kettmannas, „Wine Enthusiast“ rašytojas. Ir šiandien pateiksiu jums pokalbį su Vahe ir Aimee Keushgerian, tėvo ir dukters komanda, kuri remia Keush, Zulal ir kitus vyno projektus Armėnijoje. Armėnija man labai prie širdies. Prieš 20 metų ten praleidau maždaug mėnesį, o tai buvo kelionė, kuri tikrai padėjo pradėti mano vyno rašymo karjerą, Armėnija laikoma viena iš vyno kultūros gimtinių. Ir šiandien jis išgyvena rimtą vyndarystės renesansą, kuriam vadovauja Amy ir Vahe. Jų istorija yra neseniai išleisto SommTV dokumentinio filmo „Išgelbėjimo taurė“ pagrindas. Jie prisijungė prie podcast'o, norėdami papasakoti šiek tiek daugiau apie vyno ir Armėnijos istoriją, įdomią šalies vyno bendruomenės energiją šiandien ir kodėl Vahe nusprendė rizikuoti. Savo laisvę 2021 m. buvo pirmasis asmuo, gaminęs komercinį vyną iš kaimyninio Irano per daugiau nei 40 metų.
Tai Mattas Kettmannas su vyno entuziastu. Aš čia su Vahe Keushgerian ir jo dukra Aimee Keushgerian, vyndariais iš Armėnijos, iš tikrųjų, ir šiandien kalbėsime apie vyndarystės istoriją Armėnijoje, kuri siekia tūkstantmečius. Šiek tiek pakalbėsime apie tai, kaip ši tėvo ir dukters komanda susibūrė ir nusprendė pradėti kartu gaminti vyną Armėnijoje. Šiek tiek pakalbėsime apie kai kuriuos konfliktus toje vietovėje, ypač aplink Kalnų Karabachą arba kitaip vadinamą Artsakh, kurie susiję su tam tikru jų vyno gaminimu prieš kelis derlius. Ir tada mes taip pat įsitrauksime į beprotišką Vahe misiją gaminti vyną ir Iraną arba gauti vynuogių iš Irano ir gaminti vyną Armėnijoje. Visa tai užfiksuota naujame „Somm TV“ filme „Išgelbėjimo taurė“, kurį dabar galite žiūrėti internete. Taigi, jei jus tai jaudina, būtinai pažiūrėkite tą filmą. Taip pat galite nusipirkti šių vynų, kurių jūs man atsiuntėte ir jie buvo fantastiški. Vyno iš Irano dar nebandžiau, nes tai atrodo kiek per ypatinga. Bet kiti iš Armėnijos buvo fantastiški. Taigi pasinerkime čia. Vahe, tu gimei Sirijoje, užaugai Libane, o paskui Italijoje, tada dirbote Kalifornijoje, o vėliau gaminote vyną ir Italiją, o tada apsistojote gaminti vyną Armėnijoje. Taigi papasakokite man šiek tiek apie savo asmeninę istoriją ir tai, kaip lažinėjotės dėl Armėnijos visų vietų, dėl kurių jūsų reikalavimas yra susijęs su vynu.
Gap Keushgerian 2:22
Matau. Taip, seka iš esmės teisinga: Sirija, o tada iki 19 metų užaugau Libane, tada Italija. tada JAV – Kalifornijoje, o tada grįžau 12 metų į Armėniją, o tai yra pirmas kartas, kai tikrai gaminau vyną. Iki tol buvau prekybininkas, pardavinėjau itališkus vynus visoje JAV Kalifornijoje, rytinėje pakrantėje. Tada išnuomoju keletą vynuogynų, tada išnuomoju vyninę Toskanoje ir ten gaminau vyną. Ir tada Apulijoje aš ten gaminau vyną. Taigi vienu metu turėjau dvi vynines. Sąžiningai, Armėnija buvo atsitiktinė kelionė 1997 m. Mano svainio draugas su draugu, jie ketino važiuoti į Armėniją, sakė, kad nori prisijungti prie mūsų? Aišku, žinoma, žinoma. Ir aš įstojau į kariuomenę Paryžiuje, tada išvykome į Armėniją. Štai čia man, kalbantis su žmonėmis, buvo pasakyta, kad nuo to viskas prasidėjo vynuogininkystėje. O būdamas romantiško tipo, tai buvo viskas, ką turėjau išgirsti. Ir taip šis dalykas įsivėlė į mano smegenis ir mintyse, ką aš galiu su juo padaryti? Ir po dvejų metų aš atėjau ir pasodinau kai kuriuos vynuogynus 99-aisiais, o tuo metu Armėnijoje niekas nieko nedarė. Greitai į priekį, tas projektas nepavyko – mes pasodinome vynuogynus pas netinkamą partnerį ir pan. Taigi, klasikinis emocinis sprendimas, o tada, 2009 m., Armėnijoje padarėme pertrauką su šeima, ir aš pradėjau kurti projektą, buvo didelis projektas, bet nebuvo vyndarystės. Taigi aš išgėriau šešis butelius vyno, visi buvo oi, taip gerai. Buvo taip gražu. Ir tas projektas įsibėgėjo. Ir nuo to prasidėjo visas pramonės atgimimas. Žinote, tai buvo 300 hektarų projektas. Tada jis tapo pirmaujančiu prekės ženklu Armėnijoje, todėl jis nustatė naujos vyno gamybos standartą. Ir tada 2013 m. norėjau gaminti putojantį vyną ir taip toliau, ir taip toliau. Ir tada aš tikrai įsitraukiau, niekada negrįžau į Valstijas. Likau Armėnijoje. Taigi aš čia jau 14 metų.
Mattas Kettmannas 4:42
Ir jūs esate armėnas pagal paveldą. Ar užaugai kalbėdamas armėniškai?
Gap Keushgerian 4:47
Taip, aš kalbėjau armėniškai. Anglų kalba būtų mano antroji kalba, bet taip pradėjome mokykloje. Arabų kalba buvo šalies kalba. Taigi mes išmokome arabų kalbą, rašėme arabiškai, bet mes niekada nepraktikavome, kol aš nenuėjau į armiją, visi buvo libaniečiai ir visi kalbėjo arabiškai, o aš buvau vienintelis armėnas kareivinėse, sakykime taip. Priešingu atveju, žinote, nuleidome galvą ir visi darė savo. Žinote, mes buvome svečiai svečioje šalyje, pavyzdžiui, Sirijoje, Irake, Libane po genocido, ten ir išsiskirstė visi armėnai. Kai kurios JAV, Prancūzijoje, dar kas. Štai kur – abu mano tėvai buvo armėnai, mokykla, skautai.
Mattas Kettmannas 5:35
Armėnijos vyno istorija siekia 4000, 6000 metų?
Gap Keushgerian 5:41
Paskutinis buvo 6100 metų, nes šis urvas Armėnijoje buvo datuojamas anglies dioksidu. Bet tada prieš tris ar keturis mėnesius, gal dabar jau beveik šeši mėnesiai, buvo bendradarbiaujantys vietiniai armėnų, Europos, Kinijos tyrinėtojai, ir jie datavo 11 000 metų. Ne pati Armėnija, o mūsų regionas, kaip gimtinė, ir jis siekia 11 000 metų. Buvo du centrai, Ashawa buvo vyninės vynuogės, tai yra vinifera, ir tada ten buvo, manau, kad tai buvo aškanas ar kur nors, valgomosios vynuogės, taigi valgo vynuoges. Taigi tie du, vienas nuėjo į rytus, o kitas į vakarus. Ir tada iš Vakarų jis nukeliavo į Europą, keliavo, vynmedis keliavo per Europą, ir tada pasikeitė, žinoma, žinote, taip.
Mattas Kettmannas 6:33
Ir tada Armėnija turėjo, turiu galvoje, tik skaitytojams, kurie nesekė šios, šios pasaulio istorijos dalies, Armėnija buvo Sovietų Sąjungos dalis. Ir tuo metu vietinės vyndarystės tradicijos buvo tarsi nuspaustos arba kaip apibūdintumėte tą laikotarpį?
Gap Keushgerian 6:48
Sovietų Sąjungos laikais? 20-ajame dešimtmetyje įstojome į Sovietų Sąjungą. Žinote, mes buvome nepriklausomi, bet vos spėjome išsikovoti, tada atėjo Sovietai, Raudonoji armija ir beveik visi ten, Gruzija, Azerbaidžanas, Armėnija, visos kitos Rytų Europos šalys tapo jų dalimi, ne visos, bet Sovietų Sąjunga. Buvome viena iš Sovietų Sąjungos respublikų. Ir kadangi Sovietų Sąjunga arba komunistinė ekonomika buvo planinė ekonomika, tai jie turėjo sudaryti penkerių metų planus, jie turėjo penkerių metų planus, todėl jie turėjo tiek daug žmonių ir tam tikrų šalių, kuriose buvo galima gaminti vyną, Gruziją, Armėniją, Azerbaidžaną ir dar ką nors. . Orapa, vienas iš jų, apie kurį negalėjau patekti, buvo Azerbaidžano dalis, bet tai buvo Armėnijos anklavas. Jiems tereikėjo tiekti vyną Sovietų Sąjungai. Taigi Armėnija, duodama iš dirvožemio ir Armėnijos veislių, Stalino laikais, kurie yra gruzinai, nusprendė, kad Gruzija gamins vyną, o Armėnija gamins brendį ar spirituotus vynus, Šerio, Madeiros kopijas ir t.t. Uostas. Taigi jie nukopijavo visus šiuos vynus Armėnijoje, o Armėnija tiekė Sovietų Sąjungai brendžio, daug jo, žinote, distiliavimas veikė. Ir išskyrus vieną regioną su urvais, nes ten visos kalvos, jie toliau gamino stalo vynus, iš esmės stalo vynus, nes tai nebuvo produktyvu. Jis buvo plokščias, žinote, jie negalėjo melžti žemės, taip sakant. Taigi ta sritis liko. Ir toliau gamino kai kuriuos stalo vynus, kitu atveju tai darydavo dar keliose vietose. Bet iki šiol, tarkime, gyvenome tamsiaisiais amžiais iki 19, 2000–2009 m. Taigi, gal apie 70 metų, 75 metus.
Mattas Kettmannas 8:53
Taigi ir tikrai tik maždaug prieš 20 metų toks modernus armėnų vyno kultūros atgimimas iš tikrųjų prasidėjo.
Gap Keushgerian 9:01
Na, žinote, pirmieji vynai buvo pagaminti iš 2010 m. derliaus, trys projektai vienu metu darė vyną 2010 m. Vintage, kuris buvo išleistas 2011 m. pabaigoje. Tai eksperimentas, kurį atlikau 2009 m., šeši tėvai, bet 2000 m. vynuogynai 1999 m. Bet didelis projektas, 300-kai hektarų buvo pasodinta 2006 m., 2007 m. Ir tada tas laikotarpis.
Mattas Kettmannas 9:34
Taigi tai tikrai jaunas – turiu galvoje seniausią vyno regioną pasaulyje. Tai nepaprastai jauna.
Gap Keushgerian 9:41
Maždaug 12 metų. Armėnijos vyndarystės atgimimo renesansas trunka apie 12 metų. Turiu galvoje, kai kurie tiksliai nustato, kuris mėnuo, kas kada ką – kai kuriais atžvilgiais tikrai miela, kai gali sugrįžti ir pasakyti: „O, aš prisimenu tą restoraną, šį restoraną“, nes kai kuriais atvejais tai buvo tarsi nemokama. būdais, o kultūros nebuvo, kultūra sekė. Ir žinote, kai prisimenu, kai pagaminau pirmuosius 25 000 butelių, ir kartais pabundu naktį, pavyzdžiui, ką aš parduosiu šitą vyną? Žinote, aš turiu galvoje, kad buvau įpratęs prekiauti itališku vynu JAV šen bei ten. Bet žinai, aš einu pas platintoją JAV ir sakau: „Ei, aš turiu armėniško vyno, jis į mane pažiūrėtų, ar tu žinai, iš kurių mėnulio dalių atėjai, tai padarysiu. Bet tada nuoširdžiai, manau, kad 25 000 butelių užteko gal šešiems mėnesiams. Ir kitus trejus ar ketverius metus turėjome deficitą. Taigi parduotuvės eidavo į restoranus, kad pirktų jį iš ten, nes mes apsiribojome tik keturiais restoranais. Taigi tai buvo tarsi miela. Ir tada atsirado dar keli prekės ženklai, o pastaruosius trejus ar ketverius metus dabar viskas vyksta, sakau, kad kiekvienas apsikabinimas – tai armėniški namai – gamina vyną, pliaukšteli etiketę. Arba eik kur nors ir kas nors gamins jiems vyną. Taigi dabar tai visiškai nekontroliuojama. Tiesa? Kas yra gerai.
Mattas Kettmannas 11:09
Kas yra gerai. Tai gera problema. Aimee, tu nebuvai vyno kelyje prieš prisijungdama prie savo tėčio. Tiesa? Aš turiu galvoje, tai nebuvo kažkas, kas jus domino. Ar tai saugu pasakyti?
Aimee Keushgerian 11:19
Ne. Aš turiu galvoje, užaugau aplink vyną, užaugau Toskanoje su Vahe, ir niekada nemaniau, kad seksiu savo tėvo pėdomis. Bet aš baigiau koledžą ir jis pakvietė mane dalyvauti derliaus nuėmimo renginyje Keush 2016 m. Taigi maniau, kad tai būtų tikrai smagu. Taigi, kai tą rudenį ten nuvykau, mano pasaulis tarsi pasikeitė, nes aš, A) buvau supažindintas su vyno pramone labai skirtingai. Tai pramonė, turinti daugybę skirtingų aspektų. Tai žemės ūkio pramonė, tai amatai, tai amatų pramonė, jūs gaminate puikų produktą. Ir tai yra pasaulinis tarptautinis verslas. Taigi aš, vyno pramonė, staiga pasidariau kitokia, kai pažiūrėjau iš šios perspektyvos. Be to, atvykimas į Armėniją kaip diasporos armėnas buvo labai viliojantis. Per pastaruosius 100 metų istoriškai neturėti savo šalies ir tada turėti savo tautą nepriklausomą ir turėti vietą, kurią vadini tėvyne – labai emocingas sprendimas. Ir tai labai emocinga tema, kurią reikia spręsti. Taip, taip, taip Sujungus tuos du, o paskui atvykus į Armėniją ir matant, kad vyno pramonė tiesiog sprogsta, 2016 m. sekė 2015 m., o tai nebuvo labai, 2015 m. buvo keletas lūžio momentų. Pramonei. Pavyzdžiui, pirmieji, tai buvo pirmieji metai, kai Riedel buvo importuotas į Armėniją 2015 m. Ir tai turėjo, kad būtų galima pažvelgti į perspektyvą, tai buvo ir vyno akademijos įkūrimo metai. Taigi tai buvo tarsi takoskyros akimirkos, įvykusios prieš metus, kurias galėjai pajusti po 12 mėnesių, o žinant, kad taip greitai atsiranda banguojantis poveikis, buvo labai įdomu būti to dalimi. Taigi 2016-ieji buvo mano pirmasis derlius. Ir tada aš pradėjau dirbti su Keush projektu, su tėčiu gaminant methode traditionelle Armėnijoje, žinote, tai apskritai putojančio vyno gamyba yra ypatinga, o tada Armėnijoje Metode traditionelle gamyba yra dar ypatingesnė.
Mattas Kettmannas 11:40
Ką padarė, atsiprašau, kad sutrukdžiau, bet ką manai, kad ketini daryti su savo gyvenimu?
Aimee Keushgerian 13:13
Tiesą sakant, maniau, kad dirbsiu didelėje tarptautinėje plėtros institucijoje ir dirbsiu prie kaimo ekonomikos plėtros. Ir tada Vahe pasiūlė, kad, žinote, daugelis vynuogynų ir vyno pramonės Armėnijoje ketina tai daryti. Tiesą sakant, pasienio kaimuose turime daug vynuogynų, o vynuogės ir vynuogynai dabar didžiąja dalimi prisideda prie mūsų kaimo ekonomikos augimo. Taigi jis pasakė: žinote, jūs vis tiek galite tai padaryti, jei jums tai aistringai patinka, ir daryti įtaką vyno pramonei.
Mattas Kettmannas 13:43 val
Taip pat gausite šaunų vyno butelį, kuriuo pasidalinsite su žmonėmis.
Aimee Keushgerian 13:46
Taip, tai padeda, tai yra pliusas. Tiesa?
Mattas Kettmannas 13:46
O dabar tu eini į mokyklą, įgyji kitą laipsnį, bet vyno srityje Dižone, Prancūzijoje, tiesa. Tai iš kur tu su mumis kalbi?
Aimee Keushgerian 13:51
Aš esu. Taigi aš įgyju vyno ir stipriųjų gėrimų magistro laipsnį Burgundijos verslo mokykloje. Tai puiki patirtis. Pasaulyje yra keletas MBA programų, kuriose pagrindinis dėmesys skiriamas vynui. Jūs turite Napą, turite UC Davis, turite Kedge Bordo, Adelaidės universitete. Kai rinkdamasis programas galvojau, kokiame vyno regione noriu būti? O kokiame regione prasminga būti Armėnijoje? Žvelgdami į tai, kaip Armėnija vystosi kaip vyno regionas, turime tam tikrų vynuogių, kurios išsiskiria, ir tam tikromis savybėmis bei teritorija, kuri apibrėžia mūsų vyno regioną, ir man atrodo, kad Burgundija yra vieta, kur noriu nuvykti ir mokytis. ir, ir, ir pasiimk mano žinias, todėl su jomis grįžtu į Armėniją.
Mattas Kettmannas 14:38
Puiku. Na, pakalbėkime šiek tiek apie tas vynuoges. Galbūt jūs galite pradėti, o Vahe taip pat gali pasigirti, bet Armėnijoje yra daugybė skirtingų vietinių veislių, kurias žinote, iš Armėnijos, ir aš manau, kad tai yra Renesanso dalis, jos atrandamos iš naujo, iš naujo pabrėžiamos ir pabrėždami, kad jie gerai augtų ir taptų tikrai įdomiais. Taigi papasakokite apie kai kurias iš tų vynuogių ir ką su jomis darote.
Aimee Keushgerian 15:03
Taip, istoriškai mes turime daugiau nei 500 Vitis vinifera, kurios yra kilusios iš šio regiono. Taigi galite įsivaizduoti, kad yra daug daugiau, nei galime net pagalvoti. Sovietų Sąjungos laikais čia veikė apie 150 vietinių vynuogių darželis. Ir dabar galite rasti apie 40 ar 50, nors tai auga, nes mes tarsi kuriame ir iš naujo atrandame prarastas ir senas vynuoges. Apskritai, Areni yra mūsų pagrindinė vynuogė, kuri yra mūsų juodųjų vynuogių veislė. Ir tada tai ateina iš Vayots Dzor regiono ir Voskehat mūsų baltųjų vynuogių veislės. Ir tada mes turime keletą kitų vynuogių, kurios pradedamos atrasti, pavyzdžiui, Tozot, Chillar Gurmeet ožka, Garan Dmak, mes tikrai turime, mes vis dar pačioje pradžioje a) nustatome visas šias vietines grupes, kurios turi potencialo. , mes tik pradedame suprasti turimus klonus, pavyzdžiui, radome 19 Areni klonų, radome gyvą Tozoto kloną. Šios kloninės atrankos yra labai svarbios plėtojant vynuogynus. Bet apskritai mes vis dar tik pradedame atrasti, ką turime vynuogėse, bet dažniausiai tai yra Areni ir Voskehat, nes norisi pasakyti žodį kilnus, žinote, suteikti jam teisingumo, nes turėtų būti vadinama, kad yra graži vynuogių veislė, kuri pirmauja a) pagal kokybę ir stilių. Ir taip, tai tiesiog yra, tai puiku.
Mattas Kettmannas 16:23 val
Taip, ir aš turiu galvoje, kad mano patirtis su Areni yra tokia, kad jis yra labai lengvas – turiu omenyje stereotipinį Rytų Europos vyną, nes trūksta geresnio vyno apibūdinimo stiliaus, jis paprastai būna sunkus. Turiu galvoje, kad vengriški vynai yra sunkūs ir dideli. Ir Areni yra tarsi visiškai priešinga tam. Tai elegantiškiau. Jis labiau varomas mineralais. Tai subtiliau, bet ar randate vynuogių, kurios taip pat peržengia spektrą nuo lengvesnių iki sodresnių vynų?
Aimee Keushgerian 16:48
Taip, taip, mes turime Sireni vynuogių veislę, kuri, pavyzdžiui, kilusi iš Atsaf, yra labai tanininė ir didelė. Šiek tiek vynai yra labiau drąsesni, turintys daug struktūros ir taninų. Areni daugiausia dėmesio skiria būti, yra linkusi sutelkti dėmesį į elegantiškesnę pusę. Bet kai paragauji, žinai, jis būna labai vaisingas, tikiesi tokio lengvo ar vidutinio tūrio, elegantiško vyno, bet tada, kai paragauji, jis turi tokią netikėtą, tikrai nuostabią struktūrą. Taigi tai labai sudėtinga. Ir tai gamina vynus su daugybe skirtingų sluoksnių ir sudėtingumo. Be to, yra keletas aromato ir skonio savybių, kurias galite rasti daugumoje Arenių. Kadangi regionas vystosi stiliui, o vyndariai perkuria vynuogių stilių. Taip pat randame bendrumų. .
Mattas Kettmannas 17:33 val
Puiku. Taigi, pakalbėkime šiek tiek apie Kalnų Karabachą ir tą situaciją. Žinau šiek tiek apie tai, nes iš tikrųjų ten praleidau laiką, kaip jau minėjau jums abiem, prieš 20 metų, buvau ten 2004 m. Beveik mėnesį praleidau Kalnų Karabache, kuris tuo metu punktas iš esmės buvo oficialiai nepripažinta etninių armėnų respublika Azerbaidžano apylinkėse. Tai buvo trejus metus trukusio gana žiauraus trejų metų karo, nuo 91 iki 94 m., rezultatas. Po Sovietų Sąjungos pabaigos armėnams pavyko sukurti ten savo Respubliką, kuri ilgus metus buvo savotiškas Azerbaidžano taikinys. Norėdamas jį susigrąžinti, o jūsų vyndarystė ir vyno auginimas pateko į 2020 m. karą dėl Kalnų Karabacho. Ir tik norint paspartinti praeitą rudenį Azerbaidžanas vėl užpuolė ir iš esmės buvo evakuotas, 150 000 armėnų pabėgėlių turėjo palikti Kalnų Karabachą. dabar, nuo šių metų pradžios, Respublika išvis nustoja egzistuoti, o tai, žinote, akivaizdžiai yra tragedija armėnams, kurie ten gyveno ištisas kartas, jei ne tūkstantmečius. Taigi paaiškinkite mums, kaip patekote į 2020 m. karą tarp Azerbaidžano ir etninių armėnų Kalnų Karabache?
Gap Keushgerian 18:53 val
Taip, mes padarėme. Kalnų Karabache turėjau darželį. Taigi, nes yra filoksera. Armėnijoje yra du filokseros regionai, vienas iš jų buvo Kalnų Karabachas. Taigi jūs negalėjote, priešingai nei dauguma Armėnijos buvo savo šaknų. Tau nereikėjo nulaužti. Taigi tai buvo vienintelė operacija, skirta dauginti augalus žmonėms, norintiems sodinti naujus vynuogynus. Ir taip, kad pirmą kartą, žinoma, mes jį praradome. Dabar pirmą kartą jis buvo prie pat sienos. Taigi azerbaidžaniečiai neleido mums rūpintis žeme. Taigi tas darželis buvo prarastas. Bet tuo tarpu Armėnijoje man buvo du ar trys sodinimai, jie norėjo paeksperimentuoti su ta veisle, kuri yra Sireni arba Khndoghni, priklausomai nuo to, kokie sinonimai ir tada dabar, aš iš naujo įkūriau darželį čia, nes daug vyndarių persikėlė. į Armėniją dabar, o kai kurie iš jų nori tęsti savo įvairovę. Taigi dabar bandome prisitaikyti, kad pamatytume, kur kuri žemė ar teritorijos tinka šiai veislei. Taigi dabar mes tai propaguojame. Taigi, jei norite, to palikimo neprarasime. Taigi buvo liūdna, nes daug visko buvo palikta, nes jie turi evakuotis per tris dienas arba kažkas tikrai kvailo. Taigi visi paliko vyno cisternų butelius, pilnus vyno, įrangos ir dar daugiau. Ir tada jie tiesiog pajudėjo toliau, nepajudindami nė vieno savo vyno. Taigi tai buvo vienas didelis sukrėtimas, realybės sukrėtimas, jei norite. Armėnijoje, šiaurėje, kur yra regionas, apšaudomas azerbaidžaniečiai, todėl snaiperiai. Taigi kai kurie vaizdo įrašai ten nėra auginami ūkyje, nes visada kažkas vyksta. O artimiausias Armėnijoje yra mūsų kaimas, kuriame gaminame putojantį vyną Khachik Village, kuris taip pat yra filme. Ir tai yra aukščiausiai iškilę vynuogynai Armėnijoje, kurie puikiai tinka putojančiam vynui, nes galite gauti fenolio brandą nekaupdami cukraus. Ir jūs galite turėti labai žemą pH, puikų rūgštingumą burbulams. Štai kur mes darome ir ten buvo arčiausiai, nes tai, ko gero, yra pusantro kilometro, o tai yra labai, labai arti, kad būtų patogu.
Mattas Kettmannas 21:35
Taip, kaip parodyta filme, jūs, vaikinai, iš esmės skinate vynuoges kaip bombas ir kulkas arba, žinote, sprogstate.
Gap Keushgerian 21:44 val
Bombų nebuvo. Bet mes turime, žinote, turime eiti, ten yra karinės kareivinės, todėl turėjome su jais kalbėtis su kaimo gyventojais, žinote, taip, jie nori nuimti derlių ir parduoti savo vynuoges. Kita vertus, jie taip pat nenori rizikuoti. Taigi mes iš esmės, žinote, bandome išsiaiškinti, kaip tai padaryti. O mes nuėjome ir padarėme tai labai greitai. Nuėmėme derlių, nebuvome tikri, ar galėsime nuimti derlių, ar ne. Karas aplink jus ir tai rizikinga.
Mattas Kettmannas 22:17
Taip. Taip. Aimee, ar supratote, kad jūsų įsiveržimas į vyno pramonę apims tokius geopolitinius konfliktus?
Aimee Keushgerian 22:27
Ne, tiesą sakant, tikrai ne. Taip, jei mano tėvas buvo Burgundijos gamintojas, galvoju, kad man būtų šiek tiek saugiau sekti šeimos pėdomis, bet mūsų turimi Keušo vynuogynai, žinote, jie buvo pasodinti dar prieš sovietinius laikus. O karinės bazės buvo pastatytos po to, kai buvo pasodinti vynuogynai, ir aš manau, kad tai yra realybė, karas apskritai yra realybė, kurios nedaugelis Vakarų, ypač Vakarų pasaulis, fiziškai nepatiria, nes karai yra tradiciškai vykstantys užsienyje. Tačiau istoriškai karai dažniausiai vyksta šalia vynuogynų. Jei pažvelgsite į šampaną, jei pažvelgsite į mūsų Elzasą, žinote, kad istorijai ne naujiena, kad karai vyksta aplink vynuogynus. O vynuogynai veikė kaip sienos, o vynuogynai Armėnijoje – kaip sienos. Taigi taip, aš nemanau, kad aš tai supratau ir jūs nežinojote, būdamas keturių valandų nuo karo, būdamas 27 metų amžiaus. Tačiau gyvenimas Armėnijoje man suteikė tokią turtingą gyvenimo patirtį, nekeisk jo į nieką. Tikrai neįtikėtina būti šalies, kuri taip sparčiai auga, dalimi ir taip greitai augančios vyno pramonės dalimi. Tai visiškai neįtikėtina.
Mattas Kettmannas 23:27
Na, o tada tavo tėtis sugalvoja dar beprotiškesnę idėją vykti į Iraną gaminti vyno. Taigi, norint sukurti tą etapą, nuo 1979 m. islamo revoliucijos alkoholio gamyba Irane buvo neteisėta. Tačiau tuo tarpu Iranas ir Armėnija dalijasi sienomis ir, manau, armėnai gali ten keliauti su turistine viza, todėl jums tai nėra uždara, kaip amerikiečiams ir galbūt kai kurioms kitoms šalims. Taigi Vahe, ką tu galvoji šiuo metu? Nes 2020 m. jūs ištveriate Kalnų Karabacho karą. O kitais metais tu tiesiog eik, padarykime ką nors dar beprotiškesnio, ar kas tave tai traukia?
Gap Keushgerian 24:10
Geras klausimas, labai egzistencinis klausimas, manau, turiu galvoje, Aimee tikriausiai mane pažįsta, vieną iš nedaugelio žmonių, kurie mane tikrai gerai pažįsta ir supranta mano psichiką. Ir, žinote, ateina laikas, kai viskas klostosi ir mes gaminame vyną. Dabar daug žmonių gamina vyną. Daug straipsnių rašoma. Ir kartais jaučiuosi gerai, o kas toliau? Žinai, taip turi būti. Kai buvau Kalifornijoje, tai buvo Toskana. Kai buvau Toskanoje, tai buvo Apulija. Kai tai buvo Apulija, tai buvo Armėnija ir pan. O aš dėl to, kad tai buvo nelegalu, arba niekas negamina vyno, visas pasakojimas, visa istorija man buvo patraukli, tiesą pasakius, tai tiesiog, aš turiu būti pirmasis, kuris gamins vyną iš jo ir anklavų, nes žinojau apie Istorija, aš žinojau, kad buvau Haji laidotuvėse žingsniuodamas, kuris yra gražus Tebrizas šiaurėje, žinote, kur kasinėjimai sustojo nuo revoliucijos ir yra vyno, kultūros, vyno, vyno lobynas. vyno, auksinių taurių ir dar ką. Ir nieko nebuvo. Taigi tai buvo tikrai patrauklu žmogui, kuris dirba šioje pramonėje ir ieško kito nuotykio, o ne kvailumo, o nuotykių romantiškais būdais. Taip pat, žinote, tam, kad tarp žmonių pamatytume, ką galime padaryti. Ir dviese, nuėjau, nuėjome, nuėjau vieną kartą, dariau tyrimus, kalbėjausi su žmonėmis, grįžau, kiekvienais metais vienais metais buvo kažkas, kitais metais neturiu pinigų, esu užsiėmęs vynas, kad jie kitas yra kažkas. Taigi, kai kūrėme filmą, režisierius buvo Jasonas Wise'as. Kalbėjau su juo apie Iraną, kai jie ketina tai padaryti, jis turėjo tai prisiminti. Taigi filmas buvo, tada manau, kad norėjome pridėti prie savo karo. Taigi buvo sukurtas dar vienas vaizdo įrašų rinkinys. Tada kažkur kitur, rugsėjo 21 d. Kaip tik apie 21 d., jis man paskambina ir sako: Ar galite pradėti gaminti vyną Irane? Ir žinote, aš buvau geroje vietoje, tiesą pasakius, turėjau pakankamai žmonių, kad galėčiau lošti ir tiek dienų važiuoti ieškoti vynuogių Irane. Ir aš pasakiau: leiskite man paskambinti tiesiogine prasme. Ir tiesiogine prasme aš skambinau. Žinote, kažkas, kas žinojo, kad kažkas yra draugas, yra kurdas, nes tai yra Kurdistanas, kur aš norėjau nuvykti. Štai kur dauguma vynuogių yra iš atliktų tyrimų. Ir tada aš jam perskambinau ir pasakiau: Taip, pabandykime, aš paimsiu sunkvežimį, kuris sveria 18 000 kilogramų, maždaug 15 000 butelių, duok ar imk, žinai. Ir taip aš pasakiau: Taip, ir nuėjau, ne, tam tikru momentu mano vilčių lygis sumažėjo. Nes mano supratimas apie kokybiškas vynines vynuoges ir jų supratimas apie vynuoges skiriasi. Tai skirta razinoms arba valgymui. Taigi jie negalėjo apdoroti, o aš nenorėjau nuolat kartoti, kad noriu gaminti vyną. Taigi aš užmaskuoju tai, kad, o, aš noriu ištirti, mes norime tai padaryti. Mes norime tai padaryti, tokio aš nepažinojau žmogaus, kuris buvo diplomatas, kuris buvo ambasadorius, čia, Armėnijoje, man pasakė, kad būčiau atsargus. Žinai, jie labai gudrūs.
Mattas Kettmannas 27:44 val
Ir jie prarado, turiu galvoje, tiesiog vynuogių augintojai, žinote, prarado dvi kartas supratimo, ką reiškia auginti.
Gap Keushgerian 27:51
absoliučiai. Jie po to. Taigi aš žinojau tikrai, nes armėnams buvo leista gaminti vyną. Taigi jie gamino vyną namuose, bet niekas neturėjo bakų. Šiuolaikinės technologijos nėra. Paskutinė technologija buvo 1979 m. Įsivaizduokite, įsivaizduokite Europą 79 metais ir kuliah, Siciliją, jie visi buvo sraigtiniai presai, ir niekur nebuvo kokybės. Taigi, žinote, laikas sustojo, 40 metų. Keletą metų. Taip. Taigi jie neturi prasmės, ką tai reiškia šiuolaikinis vynas, išskyrus tai, kad jų vynuogės išaugo tūkstantmečius. Taigi radau tą vynuogę, Visi kartojo, žinote, Rusija ar Rusija, tai puiku daryti. Taigi aš noriu, o galiausiai, pavyzdžiui, filmo. Tai tikras atspindys. Jis nebuvo redaguotas. Taigi mes einame ir nematau laimėtojų. Mes einame toliau. Nematau laimėtojų. Ir aš sakau: „Gerai, aš nesu tikras, ką darau ir ką jie išbandė Džeisoną, kaip mums pavyko kurti klipus. Bet tada pamažu pradėjau matyti vaizdo įrašus niekur, nuostabius, kalvos viršūnėje, bet kur. Ir tada aš pradėjau šypsotis. Žinai, buvau labai laimingas, tada mes jas supjaustėme, kad vynuogės būtų surinktos, buvo šaldytuve įvairiais metimais, sulaužėme kapus, o tada išvežėme į Armėniją ir padarėme triažą su atranka ant stalo. ir mes sugalvojome tą, kuris turi didžiulį potencialą, argi ne toks sunkus? Šiais metais aš bandžiau atsitraukti nuo Širazo, kuris yra vienas iš labiausiai žinomų ar poezijoje esančių regionų, Rumi ir turiu galvoje, kad visas Širazo regionas buvo žinomas dėl puikių darbų. Aš negalėjau to padaryti tiesiogine prasme. Aš negalėjau to ištraukti. Taip, aš vis sukūriau žmones, kurie man siuntė nuotraukas, kurių aš nežinojau, nes surizikavau pakankamai, kad galėčiau eiti. Taip, žinai, aš turiu galvoje, kažkoks vaikinas Na, vienas ir jis apie tai kalba filme. Nežinau, į kurią pusę jie siūbuotų. Žinai, jie nori mane pamokyti. Tai gali pakrypti į kitą pusę.
Mattas Kettmannas 30:09
Taip, aš turiu galvoje, jūs techniškai nieko nepadarėte. Na. Jūs ką tik eksportavote vynuoges. taip,
Gap Keushgerian 30:16
tiksliai. Taip. Bet tai, kas tai yra, yra anijonas. Ar kasmetinė vyndarystė tremtyje. Žinote, aš šiek tiek peržengiu ribas, todėl atrodo, žinote, aš Taigi, beveik visi man sakė, net negalvok apie
Mattas Kettmannas 30:33 val
Taip, kitą kartą turite siųsti Aimee. Geriau tinka. Ką manote? Ką galvojai, kai tavo tėtis norėjo tai padaryti? Turiu galvoje, filme yra keletas gerų scenų, kurios yra įtemptos, tu žinai, o, Dieve, tu tikrai tai padarysi. man nebuvo baisu. taip,
Aimee Keushgerian 30:54
tai nepaprastai erzino nervus. Jasonas iš tikrųjų pasirūpino, kad patirtų labai tikrų emocijų, manau, kad Armėnijoje prasidėjo filmų derliaus nuėmimas, o via ruošiasi nueiti ir padaryti tai, ko dar niekas iš tikrųjų nepadarė, o mes tikrai nieko nedarome. griežta tvarka ir būti nuspėjamiems savo veiksmuose. Taigi tikrai nežinojau, kaip kas nutiks. Mes dar ir šiandien nelabai žinome, kaip vyriausybė reaguos judant į priekį, nes jo artimi šeimos nariai tikrai neleis jam išvykti į šalį, ir aš nesu tikras, kas būtų, jei Jis žengia koją ant sienos, tiesą sakant, šiuo metu.
Mattas Kettmannas 31:32 val
Na, ir tai puiku. Turiu omenyje, kad kai kurios iš galingiausių filmo scenų yra tada, kai Irano vynas patenka į emigrantus iraniečius, žinote, Jungtinėse Valstijose, ir jie bando tai ir sako: žinau, aš tikrai galiu paragauti, aš paragavau namo iš esmės, žinote, nes jie turėjo evakuotis per revoliuciją. Aš turiu galvoje, ar tikėjotės sulaukti tokio lygio emocinio atsako iš žmonių, kurie galiausiai išbandė vyną,
Gap Keushgerian 31:58
Maniau, kad sulauksime geros traukos daugiau someljė someljė bendruomenėje. Restoranai Niujorke, Los Andžele ir San Franciske dėstė prie stiklo, nes jie visada ieško ir ieško, todėl nebuvau tikras. Iraniečius dėl to, kad armėnų bendruomenėje, kurioje gaminome armėnišką vyną, nesulaukėme tokios pat traukos, bet gal dėl Sovietų Sąjungos, vyno gėrimo kultūros ir sustojimo. O Vakaruose mes to neturėjome. Žmonės Libane, armėnai Libane, Sirija. Mes negėrėme. Vieną išgėrėme Irake, ką visi gėrė Libane. Tačiau iraniečiai turėjo išlaikyti šį skonį. Tai yra jų kultūroje, tai jų eilėraščiuose. Tai juose yra viskas. Taip jie ir padarė. Sulaukiau žmonių, kurie man rašė el. laiškus: „O, prisimenu, mano tėvas gaudavo visus mano kiaušinius. Nė vienas tėvas negaudavo vynuogių iš Pietų kauliukų, kad galėtų gaminti vyną namuose, net per draudimą, tokius dalykus. Taigi ir padarė, tai yra. Mes surengėme seansus Čikagoje ir Niujorke, ten buvo keli renginiai, o po to buvo klausimų ir atsakymų. O kai kurie pakeldavo ranką ir apie tai kalbėdavo. Ir manau, kad reikėjo gero priėmimo. Jiedu, bet ypač mano Sara, manau, kad jie yra iraniečiai ir nedarė vyno. Taigi jiems tai tikrai emocinga. Nes dabar jie daro savo aistrą Oregone, o ne audrą Raspbiane. Arba Širaze. Na, aš tikiu, kad jie norėtų tai padaryti, nes tai jų tėvynė yra tas pasakojimas. Taigi aš valgau viską, ką tik mėgstu. Tikiuosi, kad jie išlaisvins vyndarystės įtampą ir per dešimtmetį, tikiuosi, bent jau galės leisti kontroliuoti arba ribotą vyno gamybą, bet eksportuoti vietinei rinkai. Tai neatrodo gerai kiekvieną kartą, kai tikiuosi. Jūs pažįstate vieną moterį be skarelės ir žinote, kad daugybė žmonių nužudomi dėl šaliko. Nes viena galėjo mergina jos nenešiojo. Ji atsisakė nešioti. Ir tada žmonės, žinote, ėjo protestuoti. Jie buvo nušauti. Taigi aš ir tada grįžau į realybę. Ir aš prarandu viltį, kad šis nerimas, apie kurį kalbu, žinoma, žinote, gėda ar tai yra meškos paslauga žmonėms. Žinote, aš turiu galvoje, tai vynas dėl Dievo. Žinote, tai vynas vienija žmones. Tai, aš turiu galvoje, esmė, jūs žinote, aš turiu galvoje, kad jūs einate vakarieniauti ir valgote, ir gyvenate, nėra jokių kalbų, nėra bendrų diskusijų. Vyno nėra. Jei vyno nėra, žinote, kiek galite nuveikti su Coca Cola? Mes kalbėsime apie meną ir poeziją bei jūsų svajones, kad jūsų vaikai ką nors nuveiktų neišgerdami vyno taurės. Tiesiog neturi keturių savaičių neįvyksta. Tai tarsi garso sistema be garsiakalbių, žinote? Gerai, taip. Ir tada jie valgo ir eina. Taigi, žinote, mes esame įpratę sėdėti apie šešis žmones, užsisakę šampaną ir užsisakę bordo, tada užsisakinėja dar ką nors, o tada, žinote, grįžtame namo žvalūs, restauruoti. Taip sakant,
Mattas Kettmannas 35:47
papasakok man šiek tiek apie vyną, koks jo pavadinimas ir koks, koks yra žalios taukmedžio vynuogės, kaip,
Gap Keushgerian 35:55
Rusijos vynuogės panašios, tai labai skiriasi. Ir geriau, kad būtų kitaip. Nes kitaip, žinote, aš negaliu tiksliai nustatyti. Jame nėra taninų, todėl šia prasme arčiau teniso kartais yra, bet ne daug. Būtinai. Tai nepanašu į tanininį vyną. Turi gerų vaisių. Turi ryškių vyšnių, šiek tiek aviečių atspalvio. Ilgas vaisinis gomurio užbaigimas, gražus ilgas gomurio užbaigimas. Jis vadinamas Rusija. Vienas iš pavadinimų yra košerinis. Dabar, žinoma, gražu. Ir aš manau, kad tai gražus ar kažkas panašaus. Pamiršau tikslią prasmę. Ir Rusija ar Rusija, mes pasirinkome Rusiją, kad išvengtume painiavos, žmonės sako, kad Rusija yra negraži, žinote, taip. Bet dažniausiai tai yra Irane. Jis naudojamas kaip Rusija, žinote. Ir visos išmintingos neskiepytos gražios kalvos, aukštai iškilę vynuogynai, labai gerai prižiūrimi vynuogynai, prie kurių gali patekti mulai ir asilai, žinote, tikrai, galbūt jie tai padarė aukštai. Taigi, kad jie nėra kontroliuojami. Net kodavimo įrenginys yra baigtas. Sąžiningai, jie jiems nieko neduoda. Jie nesijaudino, kad bus eksponuojami fotoaparate. Nežinau, ar jie net jaučia, kad kas vyksta, atvirai, išskyrus tai, kad atėjo vaikinas, jis nori nusipirkti vynuogių. Jis armėnas, žinote, dėl kainos susitariame. Neatrodo, kad jie tikrai nerimavo dėl to, kas vyksta.
Mattas Kettmannas 37:36
Na, pakalbėkime šiek tiek apie Armėniją, kad, žinote, baigtume šią diskusiją. Bet kai aš buvau Armėnijoje prieš 20 metų, kultūra vis dar buvo daug, daug labiau paremta degtine, pavyzdžiui, susėsdavome pietauti ir nublizgindavome degtinės butelį arba, žinai, ant grotelių keptos mėsos, daržovių ir viskas. iš to, o vynas tik pradėjo kilti. Taigi, ypač Karbache, aplankėme keletą šulinių, porą vyninių ir paragavome vyno. Tai vis tiek buvo šiek tiek, žinote, šiek tiek grubus. Tačiau kai kurie iš geriausių dalykų buvo daiktai, esantys kelio pusėje, kuriuos gamino ir mums parduodavo naminiai žmonės, kuriuos buvo smagu nusipirkti. Bet ką aš turiu galvoje, Amy, kaip jūs jaučiate vyno kultūrą mūsų susitikime šiuo metu? Atrodo, kad tai keičiasi gana greitai. Oi,
Aimee Keushgerian 38:21
taip greitai keičiasi. Taip, visai kitaip, nei maniau, kai buvai ten. Tačiau 2015 m. turėjome apie 38 registruotus vyno prekių ženklus, o šiandien turime apie 200, kad galėtume šiek tiek padidinti augimo mastą. Turime naujų vynuogynų projektų, atvyksta tarptautinių vyndarių, miesto kultūra pasikeitė iš tokios kaip tu sakei spirito gėrimo kultūros į vyno gėrimo kultūrą ir jautiesi vyno mieste, kai Vis dar Yvonne kiekvienas restoranas turi vynų sąrašus ir turi gerą armėniškų vynų pasirinkimą. Atsidaro vyno barai, atsidaro nauji restoranai. Mes visą laiką juokaujame. Žinote, kiekvieną savaitę atrodo, kad atidaromas naujas restoranas, todėl vynas taip pat paskatino kulinarinį augimą. Ir mes vis dar esame ties tuo, ką žinote, iš tikrųjų suprantame, kad šalyje nėra apalačų. Mes taip suburiame Apalačus, suprantančius kaimų skirtumus, skirtingą mikroklimato aukštį. Ir taip, yra, tiesiog jaučiasi, kad jis auga ir tikrai neabejotinai auga. Moterys iš tikrųjų buvo ankstyvos vyno pramonės įvedimo į vyną, kol tai dar nebuvo labai sovietinė. O moterys ir moterys paprastai jaučiasi patogiai eidamos į lauką ir gerdamos vyną. Taigi dabar viskas pasislinko atgal, nes visi geria vyną. Yra vyno festivalių, kurie vyksta kiekvienais metais, mes turime Europos vyno dienas, turime Adeney vyno festivalį. Taigi taip, tai aš, tai tiesiog taip greitai keičiasi.
Mattas Kettmannas 39:46
O jūs savo laiką skirstote tarp studijų Prancūzijoje ir gyvenimo Armėnijoje. Ką tu iš tikrųjų dar gyveni?
Aimee Keushgerian 39:51
Na, aš šiuo metu esu Dižone, baigiu MBA, tai metų trukmės programa, todėl grįšiu į Armėniją prieš derliaus nuėmimą šiais metais. Šį rudenį,
Mattas Kettmannas 40:00
Ir ar tada Armėnijoje yra daug vyno, kaip vyno turizmas, o ne ten gyvenantys armėnai? Ar yra žmonių, atvykstančių į Armėniją paragauti vynų? Ar tai atsitinka, žinote, kada
Aimee Keushgerian 40:11
augant turizmui gerėja mūsų infrastruktūra. Ten kuriami vyno maršrutai, prie jo statomos naujos vyninės. Taigi tai bus pagrindinė pagrindinės linijos krypties rūšis. Mes turime penkis vynuogių auginimo regionus, bet bet kuriame kviečiame, todėl jis yra pusantros valandos į pietus nuo Jerevano. Taigi lengva pasiekti iš sostinės. Ir ji turi keletą energingiausių projektų ir vystosi labai greitai. Taigi, taip, vyno turizmas tikrai ateina ir vystosi. Ir taip, visa tai tarsi susijungia.
Mattas Kettmannas 40:44
Kodėl jūs akivaizdžiai tikėjote Armėnija, kai nusprendėte ten pasodinti vynuogių ir eiti į ją. Bet ar supratote, kad tai įvyks taip greitai ir taip dramatiškai? Noriu pasakyti, kad tai didžiulis augimas per pastaruosius šešerius, septynerius metus, kaip skamba?
Gap Keushgerian 41:00
Pamenu, anksti rodžiau pristatymus, kai darėme pirmąjį projektą, tai gal apie 1112. Tai buvo prieš 1011 1013 metų. Ir aš padarydavau pristatymą ir sakydavau, žinote, žmonės manęs klaustų: ką tu galvoji? Žinote, kokie gruziniški vynai? Ar galite juos palyginti su gruziniškais vynais? Ką jūs manote, kad žinote, ir aš labai užtikrintai sakyčiau, kad per aštuonerius metus daugiausia 10 pramonės nepripažinsime, tai bus visiškai kas kita. Ir žmonės žiūrėtų į mane. Turiu omenyje, nes aš padariau kai ką. Jie negalėjo atmesti to, ką pasakiau, žinote, gerai, jis vėl kalba, nes jie man suteikė abejonių, kad, žinote, gerai, tas vaikinas, žinote, gal kartais abejoju, ar taip nutiks, bet taip. natūralu, tu abejoji savimi. Jei esi bjaurioje vietoje, sumenkina tave liūdną, bet ką, aš taip nemanau. Ir tada tai įvyko dabar, turiu galvoje, žinote, keli iš jų yra 10 geriausių vynų iš Armėnijos arba Cush buvo 10 geriausių Forbes metų vynų. Ir, žinote, aš turiu galvoje, tada yra visi kiti žurnalai, visa kita, yra šis pramonės atradimas, dabar tai bus ankstyvųjų pritaikytojų, manau, ankstyvojo pritaikymo stadijoje, kur, žinote, vyno someljė tipai. , Masters of Wine, pažangiausi vyno direktoriai, restoranuose, pažangiausi importuotojai, žinote, taip buvo prieš daug daug metų, kai pardaviau vyną Kalifornijoje. Kai Malbekas atėjo, žinote. Ir tada pamatysite Malbecą. Tada pamatysite kitą Malbecą ir kitą Malbecą. Ir tada viskas tiesiog sprogo. Dabar visi norėjo sukurti Malbec Argentina yra geras pavyzdys. Naujoji Zelandija yra dar viena. Tai nauja šalis, bet tai buvo neįtikėtinas augimas. Ir tada pradžia buvo Naujoji Zelandija Sauvignon Blanc, net Australija, prisimenu, kai jie ateidavo į restoraną ar pardavinėjo vyną iš Hanterio slėnio, arba kur turėjau restoraną San Franciske, todėl žinojau, kokias aikštes jie darydavo. . Taigi aš matau kliūtis. Ir jei žmonės manęs klausia, galiu drąsiai teigti, kad tai ateis kažkada, jis tiesiog pakyla, žinote, trinties bus mažesnė, ji pakils ir daugiau žmonių ateis į mokyklą, daugiau vyninių atstatys , atsiras daugiau turizmo ir t.t., ir taip toliau. Svarbus dalykas, kurį, manau, darome, yra įsitikinti, kad atliekame rimtus tyrimus ir gausime klonus, tiesa. Kadangi žinote, kad sodinate vynuogyną ateinančius 40 metų, norite įsitikinti, ar tinkamas tankumas yra tinkamas klonas. Tai teisinga, tai yra teisė. Bet aš nesakau žmonėms, jei mes padarėme tai daug kaip pramonė ir sulaukėme atsiliepimų bei rašome pasiūlymus su likusiais laimėtojais iš Sovietų Sąjungos, įsivaizduokite, ar tai darome su tinkamais klonais su tinkamo tankio ir lašeliniu drėkinimu. Kadangi mes turime terroir, galite tai atimti. Ne taip, kaip kiekvienoje šalyje yra vulkaninis dirvožemis, aukšti vynuogynai ir šios vietinės veislės. Taigi mes tai turime. Ir tai, ką mes su juo darome, yra svarbiausia. Ir įdėti Armėniją į žemėlapį. Taigi aš labai pasitikiu. taip,
Mattas Kettmannas 44:36
ne, ir laikas geras. Aš turiu galvoje, žmonės dabar domisi visais tais dalykais, tiesa? Turiu galvoje, gal prieš 20 metų žmonės norėjo tik kabinos, bet dabar jie domisi moksliniais tyrimais ir plėtra ar kitomis vietinėmis veislėmis, nes tiek daug žmonių domisi dalykų istorija ir viskuo. Amy, ar matai daug savo kartos žmonių įšokančius į Armėniją? Aš turiu galvoje, ar čia jaunatviška vyno kultūra iškyla į Taip,
Aimee Keushgerian 44:59
Mes turime armėnę, kuri siekia savo MW, turime keletą jūsų restoranuose, turime mano kartos. Na, manau, kad esame antroji karta, kurioje turime daug dukterų, kurios seka tai, ką jų tėvas atėjo ir pradėjo prieš 10 metų. Ir mes, mes ateiname ir pradedame dirbti su savo šeima. Taigi tą kartų kaitą pradedame pastebėti gana anksti. Ir taip, turiu galvoje vieną pramonės šaką, kuri yra profesionalai, jie gauna W rinkinio sertifikatus, gauna, pradeda dirbti vyninėse užsienyje. Jie studijuoja Geisenheimo universitete. Taigi tai tikrai vystosi į tikrai gražią pramonę. O svarbiausia, kad įsitrauktų kita karta. Istoriškai armėnai nebuvo vyndariai, sakoma, kad armėnai buvo gydytojai ir stomatologai, juvelyrai ir profesijos, kurioms nereikia žemės. Tačiau dabar, kai turime žemę ir vidų, turime teritorinį vientisumą. O vynuogynų turime, dabar kita karta tampa vyndariais. Taigi mes tikrai tai matome. Puiku.
Mattas Kettmannas 45:59
Na, nekantrauju vėl apsilankyti Armėnijoje ir nuvykti pažiūrėti, dar kartą, galbūt sukanka 20 metų nuo paskutinės kelionės ten. Bet prisimenu, kad mane nustebino, kokia graži šalis tai buvo ir kokie visi svetingi, o maistas buvo puikus ir tada, esu tikras, kad dabar daug geriau. Man ten buvo labai smagu. Ir tai tikrai buvo didelė mano vyno karjeros dalis. Taigi, žinote, visada mano širdyje tai myliu. Džiaugiuosi matydamas, kad vynai yra tikrai puikūs. Tie, kuriuos man atsiuntėte, buvo skanūs. Kai kuriais pasidalinau su draugais armėnais, kad jie taip pat džiaugtųsi tai pamatę. Bet kokiu atveju, jei jus domina ši istorija, galite žiūrėti išsigelbėjimo puodelį per televizorių, kuris giliau įsigilina į VA „Hey“ ir „Amy Kashkari“ padėtį, gamindami vyną Armėnijoje, pasigaminti vyno ir Iranas ir viskas. Taigi ačiū už šiandien sugaištą laiką. Dėkoju. Gerai. Dėkoju. Ar jau išbandėte armėniškas linijas? O kaip iš Irano? norėtume žinoti. Galite el. paštu siųsti savo komentarus ir klausimus podcast'e, nes Wine Enthusiast dotnet prisimena, galite prenumeruoti šią podcast'ą Apple, Google, Spotify ir bet kur kitur, kur klausotės mėgstamų laidų. Taip pat galite apsilankyti wine enthusiast.com backslash podcast'e, kur rasite daugiau epizodų ir nuorašų. Dar kartą. Aš esu Mattas Kaplanas su vyno entuziastu. Ačiū, kad klausėte.