Close
Logo

Apie Mus

Cubanfoodla - Šis Populiarus Vyno Vertinimai Ir Atsiliepimai, Unikalių Receptų Idėja, Informacija Apie Naujienų Aprėptį Ir Naudingų Gidų Derinius.

Kultūra

Ar yra teisingas būdas kalbėti apie vyną?

Tai pirmoji mūsų trijų dalių serija, kurioje pabrėžiami kai kurie iš jų 2023 m. ateities 40 skonio kūrėjų . Per pastaruosius kelerius metus vyno pramonė pradėjo skaičiuoti savo įvairovės ir įtraukimo problemą. Tačiau labiau įtraukiančios vyno pramonės kūrimas prasideda pripažinus būdus, kuriais ji gali atskirti žmones.



Tai nuves mus į šios savaitės svečią. Alisa Achayo įkurta Vyno kalbininkas , konsultacinė įmonė, kuri moko vyno profesionalus ir gėrėjus bei praplėsti jų mąstymą ir kalbėjimą apie vyną.

Klausykite, kaip Achayo paaiškina, kaip ji pateko į pramonę; kodėl ji įkūrė Vyno lingvistę, įvairovės svarbą bendruomenėje; ir kaip kalbos apie vyną išplėtimas padės geriantiems žmonėms geriau jį vertinti.



  Apple Podcast logotipas
  „Google Podcast“ logotipas


Epizodo nuorašas

Nuorašai generuojami naudojant kalbos atpažinimo programinę įrangą ir žmogaus transkribavimo įrenginius, juose gali būti klaidų. Prieš cituodami patikrinkite atitinkamą garso įrašą.

Garsiakalbiai: Alice Achayo, Jacy Topps

Jacy Topsas 00:08

Sveiki ir sveiki atvykę į vyno entuziastų podcast'ą. Jūs patiekiate gėrimų kultūrą ir žmones, kurie ją vairuoja. Aš esu Jacy Topps. Tai pirmoji mūsų trijų dalių serija, kurioje pabrėžiama dalis šių metų ateities. 40 Skonio kūrėjų. Per pastaruosius kelerius metus vyno pramonė turėjo atsižvelgti į savo įvairovę ir įtraukimo problemą. Kuriant labiau įtraukią pramonės šaką, pradedama pripažinti būdus, kuriais ji gali atskirti žmones. Tai nuveda mane į mūsų šios savaitės svečią. Alisa Achayo. Alice Achayo įkūrė „The Wine Linguist“ – konsultacinę įmonę, sukurtą vyno profesionalams ir gėrėjams šviesti, kad jie galėtų plačiau galvoti ir kalbėti apie vyną. Taigi klausykite, kaip Alisa paaiškina, kaip ji pateko į pramonę; kodėl ji pradėjo „The Wine Linguist“; įvairovės bendruomenėje svarba ir tai, kaip vyną supančios kalbos išplėtimas padės vyno gėrėjams geriau jį vertinti.

Jacy Topsas 01:13

O dabar žodis iš mūsų rėmėjo. „The Calling“ yra svajonių Kalifornijos vynų kolekcija, siūlanti skirtingą veislių ir stilių asortimentą, o „Best in Class“ Apalačų vyndarys Jamesas MacPhailas kiekvienam vynui suteikia aiškų išskirtinį balsą, bendradarbiaudamas su žinomais šeimos augintojais gamindamas Chardonnay, Pinot Noir ir Cabernet Sauvignon. Surinkdami daugiau nei septyniasdešimt 90 balų. Prisijunkite prie vieno iš „The Callings“, visiškai pritaikomų vyno klubų, kad pirmą kartą gautumėte naujus leidimus, specialius bibliotekos derlius ir dar daugiau. Su keturiomis narystės galimybėmis kiekvienas įsimylėjėlis turi savo klubą, gaukite tris siuntas per metus arba išbandykite mėnesinį abonementą, pristatydami tris butelius per mėnesį tiesiai į jūsų duris. Norėdami gauti daugiau informacijos ir prieigos, apsilankykite pas mus skambinantį wine.com backslash entuziastą.

Jacy Topsas 02:13

Sveiki, aš esu Jacy Topps. Šiandien mano viešnia yra Alice Achayo. Alisa yra „The Wine Linguist“ įkūrėja – įmonė, kurios tikslas – keisti vyno kalbą ir kultūrą, kad būtų padidintas prieinamumas. Ji taip pat yra viena iš šių metų vyno entuziastų ateities 40 skonio kūrėjų. Sveiki atvykę, Alisa, labai džiaugiuosi, kad šiandien galite prisijungti prie mūsų.

Alisa Achayo 02:35

Labai ačiū, Jacy, ačiū, kad turi mane. Tai jaudina. Kaip laikaisi?

Jacy Topsas 02:42

aš puikus. Taigi noriu pradėti nuo sveikinimų su ateitimi. 40 ragautojų.

Alisa Achayo 02:49

Labai ačiū. Taip, tai buvo laukinė. Bet taip, labai ačiū.

Jacy Topsas 02:56

Taigi norėčiau išgirsti apie jūsų vyno kelionę. Ar galite šiek tiek papasakoti, kaip patekote į vyną?

Alisa Achayo 03:02

Žinoma. Taip, tai tikrai nėra paprasta kelionė. Bet aš tikrai pasakysiu, kad po kelerių metų profesionalaus duonos kepimo pasukau į vyną ir jaučiau, kad mano kūnas šiek tiek pavargsta. Ir aš tik pagalvojau, ką dar galiu padaryti, kad mes vis tiek būtume toje pačioje panašaus maisto linijoje; svetingumo pramonė ir aš supratau, kodėl joks kalambūras nebuvo skirtas. Mokydamasis koledže išklausiau ten tarptautinius gėrimų kursus ir buvau supažindintas su tuo, kas, dabar žinau, yra pati ledkalnio viršūnė vyno pasaulyje. Ir kodėl žinios, bet kol aš šiuo savo gyvenimo tašku galvojau: gerai, pavyzdžiui, kur, kur galiu pasisukti? Prisimenu, kaip man tai patiko koledže ir pagalvojau: taip, jums reikės vyno ateityje. Kai ką nors darai su svetingumu. Tuo metu svajojau kada nors atidaryti savo bistro. Taigi aš tiesiog maniau, kad jums reikės žinoti vyną savo bistro. Taigi, aš pasukau į vyną.

Jacy Topsas 04:16

Turiu omenyje, kad vynas ir maistas tikrai turi puikų ryšį, ypač duonos srityje, tiesa?

Alisa Achayo 04:23

Taip, aš turiu galvoje, vyksta fermentacija. Aš visada sakau žmonėms, kad man patinka fermentuoti dalykai. Taigi jūs žinote, rauginta duona ir vynas. Jie yra du mano mėgstamiausi dalykai. Taigi tai tam tikra prasme man buvo beveik natūralus posūkis.

Jacy Topsas 04:38

Taigi, kada nusprendėte įkurti „The Wine Linguist“?

Alisa Achayo 04:43

Žinoma. Vyno lingvistą pradėjau pernai, apie 2022 m. sausį. Šiuo metu pramonėje dirbau maždaug šešerius metus, pradėjau dirbęs puikioje vyno parduotuvėje, o vėliau buvau virėjas. platintojui Masačusetso valstijoje, prieš išvykdamas iš to ir tikrai leisdamasis į savo kelionę, bet taip, taigi, sakyčiau, praėjusiais metais pradėjau tikrai gražiai. Šiuo metu tai gana jauna įmonė, bet nebūtinai esu naujokas šioje srityje.

Jacy Topsas 05:15

Gerai, kas tai tiksliai? Ar tai įmonė, kuriai patinka, ar ji skirta švietimui ar ištekliams? Kas iš tikrųjų yra vyno kalbininkas?

Alisa Achayo 05:23

Taip, vyno lingvistas yra konsultacinė įmonė. O mūsų tikslas – šviesti vyno profesionalus ir vyno gėrėjus, keisti ir plėsti jų mąstymą bei kalbėti apie vyną. Taigi, mes tikrai siekiame pakeisti vyno kalbą ir kultūrą, kad geriau atspindėtume daug įvairesnę demografiją, kurią dabar matome vyno pasaulyje. Be to, mes taip pat norime įtraukti pasaulinių pietų ir jų diasporos kultūras ir virtuves, ir nesu tikras, kad žinote, manau, kad šiuo metu, jei kas nors nežino, jie tikriausiai turi savo galvą. smėlis. Bet jūs nematote ir vis dar nematote, kad pasauliniai pardavimai ir jų kultūra yra įtraukiami į vyno pasaulį. Ir aš manau, kad tai yra praleista galimybė. Taigi dalis mūsų darbo yra užtikrinti, kad tai padidintume į tarpą. Ir galiausiai, mes sutelkiame dėmesį į vyndarių darbą ir vynuogynų istorijas. Ir visi šie trys dalykai iš tikrųjų yra skirti pakeisti mūsų mąstymą apie vyną, kad jis būtų daug įtraukesnis. Tai labiau atspindi dabar turimą vyno gėrėjų demografiją. Ir tai susiję su iš tikrųjų susitelkimu į patirtį ir žmonių jutiminius prisiminimus ir pasitelkiant vyndarius, kad jie apgautų juos, kad jie iš tikrųjų pasakotų savo istorijas apie vyną. Tiesa?

Jacy Topsas 06:44

Taigi oho, viskas gerai. Taigi, visų pirma, turiu galvoje, tiesiog grįždamas prie tave supančios kalbos, turiu galvoje, nusprendei ateiti ir tiesiog išardyti visą reikalą, nes taip, kaip tai, turiu galvoje, kalbant apie vyną. siekia šimtus metų, tiesa? Manau, kad tai yra didžiulis įsipareigojimas

Alisa Achayo 07:08

Man tai labai paprasta, tiesa? Aš visada sakau žmonėms, kalbu keliomis vyno kalbomis, o tada jie klausia, kas tai yra. Taigi man patinka sakyti žmonėms, kad turiu savo vyno kalbą, kuri remiasi mano jusliniu atskaitos tašku. Ir tada aš išmokau europietišką Vakarų visuomenės vyno kalbą, kuri yra mūsų dabar vartojamo vyno kalbos ilgio standartas. Ir taip aš kalbu. Ir man buvo taip sunku bandyti užmegzti ryšį su vynu, kai jaučiau, kad esu priverstas kalbėti apie vyną tik iš šios perspektyvos. Taigi, žinote, aš iš tikrųjų žiūriu į vyną ir maistą kaip į du dalykus, kurie yra labai gerai, visų pirma, jie eina koja kojon, bet taip pat turi puikų gebėjimą suburti skirtingų sluoksnių žmones. Taigi, kai dirbu vyno pramonėje ir matau, kad tai, kaip mes kalbame apie vyną, kalba, kurią vartojame kalbėdami apie vyną, iš tikrųjų atstumia žmones, o ne suartina, turėjau rimtų problemų.

Esu kilęs iš kultūros, kurioje mes esame, esame labai orientuoti į bendruomenę, žinote, ypač maistas mus suartina. Taigi, kaip sakiau, matau, kad maistas ir vynas yra panašūs. Taigi, kuo labiau norėjau įsitraukti į vyną, aš taip pat pajutau šį tą, tą aistrą išvykti, kai turėdavau žiūrėti į vyną iš šios eurocentriškos perspektyvos, nes maniau, kad tai tikrai apima daug atmetimo. iš daug žmonių. Ir aš stengiuosi suburti žmones. Taigi, kaip aš galiu tai pakeisti, o tai iš tikrųjų buvo sekti vyno kalbą ir pasakyti: „Mums reikia tai pakeisti, reikia įvesti ir reikia, mes turime pakeisti savo mąstymą apie vyno, kad prie stalo būtų galima pritraukti daugiau žmonių.

Jacy Topsas 09:00

Taip, aš turiu galvoje, sutinku. Ir aš manau, kad mes, kaip vyno pramonė, diskutuojame jau keletą metų. Teisingai, teisingai. Jaučiu, kad sutinku su tuo, ką sakai. Man patinka, bet manau, kad teoriškai vynas ir maistas mus suartina. Turiu galvoje, kaip ir turėtų, bet manau, kai pradedame kalbėti apie pramonę ir apie tai, kaip mes šioje pramonės šakoje kalbamės ir mokomės, jaučiu, kad tai yra teisinga, teisinga, kaip ir kasdienis vyno vartotojas, žinoma. tai suartina žmones ir, žinote, pritraukia žmones prie stalo. Bet kaip jūs manote apie išsilavinimą, kaip vyno pramonė, visos sertifikavimo programos, kurios iš esmės grindžiamos eurocentrine kalba?

Alisa Achayo 09:52

Na, jūs galite įsivaizduoti, kad man tai yra problematiška, tiesa? Taigi aš visiškai sutinku su jumis, kad taip, vyno vynas suartina žmones, gali suartinti žmones, bet jūs, deja, to nematote. Ir, kur jūs matote, tai beveik kaip vyno pramonėje, kur mes visi esame vyno profesionalai ir visi kalbame ta pačia kalba, kuria buvome išmokyti kalbėti, tiesa. Taigi iš tikrųjų tai buvo kažkas, apie ką galvojau anksčiau, tai yra apie vyną, mokymą apie vyną, programas, kurias dabar vykdome. Panašu, kad jie buvo sukurti tam, kad vyno profesionalai galėtų kalbėtis tarpusavyje. Bet ne iš tikrųjų kalbėtis su vartotojais, nes čia mes kovojame, kaip ir mes, visi esame išmokyti, gerai, štai kokios natos iš spanguolių ir, žinote, abrikosų, arba bla, bla, bla, visa tai deskriptoriai, tiesa. Ir tada nesvarbu, ar turime patirties su tais užrašais, ar ne, mes juos tiesiog įsimename. Ir mes juos tiesiog naudojame vieni su kitais. Tiesa? Man visada labai juokinga, kai dalyvauju darbo renginiuose, kur tu esi, ypač degustacijose, kur tai iš tikrųjų panašu į pramonės degustaciją, ir, matai ten žmones, jie tai daro, jiems patinka, aš tiesiog, tai yra redukcinis. Tai pabaiga, tu tik pagalvok, o Dieve, mes neturime visą laiką kalbėti šia kalba. Taigi, pereidamas prie jūsų klausimo apie tai, kaip aš jaučiuosi apie mūsų turimą vyno išsilavinimą, manau, kad tai yra problematiška, nes tai tikrai neparengia vyno profesionalų, kaip kalbėtis ir susisiekti su vyno vartotojais, beveik taip, kaip buvo. sukurtas tik vynui, vyno profesionalams, kad jie galėtų kalbėtis vieni su kitais, bet ne iš tikrųjų pritraukti į kasdienius žmones. Ir tai yra problematiška. Ir tada taip pat, nes kalba yra tokia griežta, kad ji iš tikrųjų neįtraukia jokios kitos kultūros ir kalbos. Teisingai. Taigi viena iš pagrindinių pasaulinių programų, kuri yra beveik nustatyta, yra WSJ standartas. T, kai žiūrite į kalbą, kuria kalbate apie vyną, ar nesutiktumėte? Tai labai ribota, tiesa? Taip, tai nereiškia, kad ji neperžengia to, kas yra. Taigi, kaip mes galime turėti, žinote, vyno profesionalai, kilę iš skirtingų kultūrų, galėtų būti kalbos dalimi, jei tai, ko jie moko, nėra kažkas, su kuo jie gali susieti, ir net neturi. savo šalyse ar kultūroje. Taigi dabar jie yra priversti įsiminti šiuos dalykus, iš tikrųjų neturi su tuo asmeninio ryšio. Ir aš tiesiog manau, kad tai yra gana tragiška.

Jacy Topsas 12:30

Man patinka tai, kaip jūs iš esmės sakote, kad švietimo sistemos tarsi mokomos kalbėtis vieni su kitais, o ne kalbėtis su vartotoju. Taigi, mes tiesiog kalbame, kaip, žinote, žinote, įmantria kalba ir, kaip ir visa tai, kaip kalbėtis vieni su kitais. Tiesa? Kai vartotojas yra kaip, ką, apie ką tu kalbi?

Alisa Achayo 12:56

Pavyzdžiui, aš to nesuprantu, tiesa. Ir tai toks bauginantis dalykas. Nes, žinote, mes galime apsimesti, ko norime, yra vėjo profesionalai, bet mes net nežinome pusės to, ką sakome ar kiti žmonės sako mums kaip kitiems profesionalams, tiesa, bet mes tiesiog einame su tuo. . Ir aš galvoju, manau, kad čia juokinga, nes vartotojai galvoja, kad mes tokie esame, tiesiog turime turėti nuostabiausią paletę pasaulyje. Ir mes tiesiog žinome visus šiuos išgalvotus žodžius. O tu tik pagalvok, žmogau, mes tiesiog visi sakome panašius dalykus. Mes išmokome atmintinai vynuogių parašus, tiesa? Mes tiesiog tai kartojame ir norime pasakyti lygiai tuos pačius dalykus. Ir, žinote, aš manau, kad tai tikrai liūdna. Taigi, žinote, tai daug dar didesnis, pavyzdžiui, šis klausimas yra gana apkrautas. Jei man neprieštaraujate, tiesiog pasilikite prie to sekundę.

Jacy Topsas 13:45

Žinoma. Žinoma,

Alisa Achayo 13:46

man gerai. Nenoriu čia perimti. Bet, žinote, vienas iš dalykų, kurį aš manau, taip, kalba, vėjo mokymas, yra problemiškas ir ta kalba, kurią ji vartoja. Ir aš manau, kad, be to, ką mes pasakėme, tai taip pat yra ribota kalbant apie klimato kaitą, tiesa, kai nauji regionai dabar augina veisles, kurių niekada nebuvo. O regionuose, kuriuose juos dariau, dabar išraiška pasikeitė, nes ar atšalo, ar pasidarė karšta, dabar tai pasikeitė. O dabar jūs man pasakysite, kad Pinot Noir visada turėtų turėti šiuos užrašus? Teisingai, teisingai, kai tai ateina iš šiltesnio klimato, vėsesnio klimato, naujo klimato, kitokios išraiškos arba, žinote, vyndario, kitokio požiūrio į Pinot Noir gamybą. Ir dabar mes pasakysime, gerai, Pinot Noir visada turėtų pasiekti šiuos žymeklius. Vėlgi, tai labai ribotas būdas į tai pažvelgti. Ir manau, kad klimato kaitos metu kalba turės pasikeisti, kad atspindėtų tai, kas dabar įmanoma ir kas neįmanoma. Ar tai prasminga?

Jacy Topsas 14:58

Tai kaip, ateik visiškai, tai yra tobula. Man patinka ta perspektyva. Nes kaip mes darome, kaip keičiasi pasaulis, taip turi keistis ir mūsų kalba. Aš turiu galvoje, teisingai. Teisė turi visišką prasmę. Taigi, aš turiu galvoje, kaip mes galime tai įveikti, pavyzdžiui, jūsų įmonė yra labiau konsultacinė įmonė? Ar žmonės imlesni šiems pokyčiams?

Alisa Achayo 15:21 val

Na, manau, jūs turite būti konkretesni, kokie žmonės, vėjo specialistai, kai vartotojai, už švietimą atsakingi žmonės, žinote,

Jacy Topsas 15:32 val

Taip, visa tai, kas išdėstyta aukščiau. Tiesa?

Alisa Achayo 15:35

Na, aš galiu galiu atsakyti, sakyčiau, sakyčiau, kad vyno vartotojai yra pasirengę, kad mes su jais apie vyną kalbėtume taip, kad būtų galima susieti ar prasmingai, o ne sėdėti aukštai virš jų ir pasakoti. kaip jie turėtų patirti vyną, ką jie turėtų kvepėti, ragauti ir visa tai, kas yra nesąmonė. Vėlgi, vynas, vyno kalba iš tikrųjų remiasi mūsų jusliniu atskaitos tašku. Taigi, kaip aš augau ir augalai, vaisiai, tekstūros, kvapai, su kuriais užaugau, vaidina didžiulį vaidmenį mano anksčiau paminėtoje mano asmeninėje vyno kalboje, kuri, beje, yra pati svarbiausia, kiekvieno mūsų kalba. vynas yra pats svarbiausias dalykas, nepaisant to, ką kažkas tau pasakys, turėtumėte jausti kvapą. Tai, ką tu kvepi, yra tavo ir tik tavo. Ir taip tiesiog, manau, kad vyno vartotojai nori, kad rastume prasmingesnių būdų su jais pasikalbėti apie vyną. Taigi, užuot kalbėję apie natas, kodėl gi nepradėjus kalbėti apie tai, kur vynai kilę iš vyndarių istorijų ir kokie buvo metai, kas vyksta, žinote, ten yra daugiau žmogiško ryšio, kai pradedame atnešti žemės ekosistemas ir žmones, kad visa tai vyksta gaminant vyną. Taigi aš nenoriu kalbėti apie gerai, jūs turėtumėte gauti pastabų apie juodąsias vyšnias ir spanguoles, ir miško paklotę, visus šiuos dalykus, o apie tai, ką leiskite jums pateikti šio vyno kontekstą. Ir tada pakalbėkime apie tai, ką patiriate, tiesa. Ir aš žinau, kad tu, dalyvavai mano seminare IPNC. Taigi galbūt galite šiek tiek paaiškinti, kaip tai jautėtės. Bet taip aš vedžiau savo degustaciją. Tai ne tam, kad sėdėtum ir pasakotum, ką turėtum gauti, o pateikiu foną, ko norėčiau padaryti daugiau, bet pateiksiu vyno foną, vyno kontekstą, tiesa, jo istoriją, ir visa tai. Tada mes pereiname ir naudojame savo jutiminius prisiminimus, kad pakalbėtume apie šį vyną. Taigi manau, kad vyno vartotojai tai įvertintų. Manau, kad to jie ir ieško. Manau, kad tai taip pat yra būdas pritraukti daugiau žmonių į vyną, o ne vyno vartotojai, kurie sako: „Žinai, kaip tai yra, tai tiesiog ne, tai per daug pretenzinga“. Tai aš jaučiuosi ne vietoje. Ir tada, kalbant apie vyno profesionalus, manau, kad manęs paklaus, tai, ką aš čia bandau padaryti, nėra pats populiariausias dalykas, tiesa? Pavyzdžiui, jie tiesiog tokie, kas tu esi? Kaip sakei anksčiau? Ši kalba gyvuoja jau seniai, kas aš toks, bet ateinu sakydamas: ei, turime tai pakeisti. Ir tada taip pat atrodo, gerai, kaip tai pakeisti? Ir aš sakau, nesakau, kad turiu visus atsakymus, bet turiu gana gerą supratimą apie tai, kas neveikė ir kas neveikia. Teisingai. Taigi nedarykite to. Nedarykime to paties. Taip, todėl manau, kad vyno profesionalams bus sunkiau nukreipti savo mintis taip, kad „gerai, tiesa“. Tai beveik kaip galios atidavimas. Manau, kad toks jausmas, kai staiga jūs, kaip vyno profesionalas, nebegalite turėti šios galios pasakyti vartotojams, kaip, kada, ką, žinote, kodėl jie turėtų vartoti vyną, arba staiga sakau jiems, kad tai neturėtų būti jūsų vaidmuo. Ir tai nėra smagu girdėti. Tiesa? Ir tada, žinoma, vyno švietimas. Na, aš nežinau, ką jie mano apie mane. Bet galėčiau įsivaizduoti, vėlgi, tai nėra populiarus dalykas, tiesa. Tačiau, manau, mes, kaip pramonės šaka, tikrai turime pasikeisti, nes neturime klestinčios pramonės, jei nežiūrėsime, kaip kalbame, kodėl. Ir taip pamiršk, ką darau. Pagalvokite apie šios pramonės klestėjimą, jei nepakeisime kalbėjimo apie tai, kodėl. Ir yra, yra to įrodymų. Aš turiu galvoje, kad kas porą mėnesių pasirodo naujas straipsnis: „O, kodėl tūkstantmečiai negeria o, kodėl vyno, žinote, žmonės renkasi ne alkoholį, visus šiuos dalykus ir tiek daug tai, žinote, labai susiję su tuo, kaip suvokiamas vynas. Taip.

Jacy Topsas 19:48

Na, taip, aš manau, kad tai tikrai sunku išgirsti, nes tai yra visa sistema, tiesa? Tai sistema, kuri, žinote, buvo sukurta Nes, manau, pats vynas buvo sukurtas, kaip jūs iš esmės jį apibūdinote, kad galėtume mėgautis ir pasidalinti su žmonėmis. Bet aš manau, kad pramonė tapo tokiais vartų sargais ir norėjo neleisti žmonėms patekti į šalį. Taigi jie sukūrė šią sistemą, kuri ištrauks žmones. Taigi dabar iš esmės reikia išardyti tą sistemą ir pritraukti daugiau žmonių. Ir tai bus sunku. Tačiau manau, kad daugelis vyno profesionalų, turiu galvoje, mums patinka amatas, mums patinka tai, ką darome, ir norime pritraukti daugiau žmonių. Taigi manau, kad tai gali būti tik tiems, kurie nori eiti. gauti sertifikatą ir iš esmės turėti formalų išsilavinimą, tai puiku. Tačiau tiesiog žinokite, kad turėsite atlikti tam tikrą tyrimą, kai gausite sertifikatą ir kaip pamėgti kalbėtis su vartotojais, kitaip nei toje mokykloje, kurios jus mokys, kol šios programos išmoks išplėsti savo kalbą. , Aš manau,

Alisa Achayo 21:01

Teisingai. Mano reikalas yra toks: jei vienos sertifikavimo programos nepakeis požiūrio apie vyną, tai kaip jos tarnaus kaip vyno profesionalai? Žinai, ką turiu omeny? Pavyzdžiui, jei neruošite mūsų, kad galėtume atlikti savo darbą, geriausias savaitgalis? Ir koks tavo tikslas? Ir aš manau, kad tai yra vienas dalykas, mums reikia šiek tiek atsitraukti. Kaip jie nebūtinai turėtų kontroliuoti vyno profesionalus, manau, kad tai veikia kartu, tiesa? Jūs mokote mus, kad specializuojatės pučiamųjų kalbų ir visų dalykų, kodėl nauji mokytojai ruošia mus šiai pramonei, mes einame daryti savo reikalus. Ir jei žiūrite į pramonę ir kaip jai sekasi kaip pramonei, ir neatpažįstate, kur yra trūkumai, todėl nepakeisite savo požiūrio į ją, o tai iš esmės žlugdo mus, kaip vyno profesionalus, koks tavo tikslas? Tai man kyla klausimas. Teisingai. Ir todėl manau, kad taip mes turime į tai žiūrėti. Bet aš ne, aš negalvoju, kad anksčiau tai nenorėjo skambėti taip, kad vyno profesionalai nemėgsta mano darbo, manau, kad yra daug mūsų, norinčių pakeisti šią industriją, nes mums tai labai patinka. Tiesa? Mums patinka suburti žmones ir dalytis vyno magija. Ir todėl manau, kad mums tai tiesiog sunku išsiaiškinti. Gerai, kaip pakeisti šį dalyką, kurio buvome išmokyti, taip, kaip buvome išmokyti kalbėti apie tai, kodėl ir kaip tai pakeisti? Ir aš manau, kad tai paprasčiau. Tikrai? Individualiame lygmenyje. Tai tikrai paprasta. Pavyzdžiui, kodėl tu myli vyną? Kas vyne jus jaudina prieš kalbą ir ką norėtumėte, kad žmonės žinotų apie vyną? Jei kalbėtumėtės su draugais apie vyną ir turėtumėte butelį, kurį tiesiog įsimylėjote? Apie ką norėsite su ja pasikalbėti dėl to vyno? Tikėkimės, tu ne toks, o, žmogau, tiesiog nebuvo puokštės, natos ir aromatas. Tikimės, kad turite pasakyti daugiau, tiesa, tada leiskite jiems patirti tai ne taip, kaip norėtumėte, kad jie patirtų vyną, o patys. Ir galbūt jiems tai nepatiks. Bet galbūt jiems tai patiks vien dėl to, kad jiems patinka matyti jūsų džiaugsmą, nes tai taip pat. Ir todėl manau, kad kiekvienam profesionalui tai tikrai panašu į pasirinkimą, kurį turi padaryti, aš nesakysiu, kad gerai, jei nepakeisi kalbėjimo apie tai, kodėl tu čiulpi, nemyli. Aš to visai nesakau. Manau, kad mums labai patinka vynas ir mums patinka viskas, kas su juo ateina. Kaip mes toliau? Arba kaip pereiti į erdvę, kurioje pritraukiame daugiau žmonių, o ne tik bendrai tariant, daugiau žmonių, noriu matyti daugiau vyno pramonės įvairovės. Noriu, kad vyno gėrėjų demografija atsispindėtų pačioje pramonėje, nes taip galime priversti juos jaustis, kad jie taip pat yra jos dalis.

Jacy Topsas 24:07

Kiekviena taurė vyno pasakoja istoriją. Šios istorijos atskleidžia paslėptą istoriją, skonius ir aistras, o kartais jos išskleidžia mūsų tamsiausius troškimus. Ir vyno entuziastas naujausias podcast'as. Garsioji žurnalistė Ashley Smith nagrinėja vyno pasaulio papilves. Girdime iš žmonių, kurie žino, ką reiškia, kai meilės ir rūpesčio produktai tampa veislių, padegimų ir net žmogžudysčių šaltiniu. Kiekvienas epizodas nukelia klausytojus į paslaptingą ir istorinį vyndarystės pasaulį ir nusikaltimus, kurie nuo tada tapo Vinfamous. Šis podcast'as puikiai dera su vyno mėgėjais, istorijos vėplais ir nusikalstamumo narkomanais. Taigi išgerkite taurę savo mėgstamo vyno ir sekite podcast'ą ir prisijunkite prie mūsų, kai gilinamės į vingius už visų laikų žemumų, šokiruojančius vėjo nusikaltimus, stebėkite Vinfamous per Apple, Spotify ar bet kur, kur klausotės, ir būtinai sekite šou, kad niekada nepraleistumėte skandalo, nauji epizodai pasirodo kas antrą trečiadienį.

Jacy Topsas 25:16

Noriu pakalbėti apie tai, kai pirmą kartą susitikote. Taigi, taip, mūsų klausytojams, trumpam susipažinimui su Alisa susipažinau su Alisa IPNC, kuri yra tarptautinė Pinot Noir šventė Oregone, anksčiau šią vasarą, ir ji vedė šį seminarą apie vyno kalbą. Ir aš buvau klasėje, ir mes paragavome Pinot Noir. Taigi, apie skirtingus Pinot Noir's tipus, ji norėjo, kad mes kalbėtume apie tai, ką ragaujame, užuodžiame ir vartojame savo kalbą. Na, kažkas naudojosi miško paklote, net nežinau, ar tai buvo Alisa, ar kas nors kitas klasėje. Aš sušukau ir pasakiau: nekenčiu miško paklotės. Manau, kad šis terminas yra toks neprieinamas. Ir, žinote, aš manau, kad kalbėjau apie poravimą ir man atrodo, žinote, niekas nenori derinti mėsos kepalo su miško paklote, kaip tai reiškia? Ir štai kažkas pasakė: o, taip, o kaip su rozmarinu? Ir aš sakau: Taip, tai geriau. Tai geriau, tai yra labiau prieinama. Ir tada bent jau man buvo taip. Ir aš sakiau: o, tiesa. Taigi mano požiūris į prieinamumą reiškia tik amerikiečius ir Amerikos patirtį, žmones, kurie gimė ir užaugo Jungtinėse Valstijose, ir aš negalvojau apie tai globaliai. Taigi aš buvau patikrintas mano vizijoje, pavyzdžiui, oi, tai jam labiau prieinama, nes nepriimtina. Ir taip bent jau iš esmės toliau detalizavote ir kalbėjote apie tai, kokio tipo miškas? Ar galite apie tai pasikalbėti?

Alisa Achayo 27:02

Taip, absoliučiai. Ir aš manau, kad tai tikrai panašu, kad vyno kalbos grožis yra tas, kad jei mes leidžiame žmonėms pasidalinti savo jutimo atskaitos tašku, tiesa, tada mes pradedame plėsti savo kalbą, savo prieinamumą, teisingai, kaip vyno profesionalai, ypač kai klausomės kitų žmonių, apibūdinančių tą patį vyną savo kalba, iš to mokomės arba sužinome daugiau apie juos ir jų kultūrą. Ir tai yra žmogiškasis ryšys, kurio norėčiau matyti daugiau viena kalba. Bet grįžtant prie miško paklotės, žinote, ji naudojama gana dažnai. Taigi, ką aš sakiau, yra tai, kad man labai gerai pažįstamos natos, kurias bandome pasakyti, kad šis vynas egzistavo, kai mes, suvynioję jį į vieną deskriptorių, tyrinėjame jų esmę. Bet man patinka eiti toliau. Kai buvau, kai girdžiu žmones sakant: „Šerdis, aš visada kaip, koks miškas? Ar tai? Tiesa? Nes reikalas tas, kad visi miškai kvepia skirtingai. Ir tada atrodo, koks metų laikas? Ar tai miškas? Pavyzdžiui, nupiešti man paveikslėlį? Taip ir mes, ir aš manau, kad šiuo konkrečiu atveju mes, mes įėjome, buvo kažkas, kuris taip pat atvyko iš Bostono srities. Taigi jie žinojo, kad sakau jiems, kad aš visą laiką bėgu šiuo taku ir bėgu visus keturis sezonus. Taigi aš žinau, kaip kvepia kiekvieną sezoną, tiesa? Kai tai pasikeičia, žinau, kaip kvepia grindys. Taigi, aš pasakiau, ar tai ketvirtas Medfordo aukštas? Kaip ši, ši saugoma žemė, kurią aš nuolat bėgioju. O gal žinote, kaip miškas Italijoje? Ar tai šiaurinėje Italijoje, kur tikrai labiau Alpių kalnai? Ir tai kvepės kitaip? Taigi, beveik manau, kad jei mums patinka, aš neprieštarauju žmonėms, kurie naudoja degustacijos pastabas, bet suteikite man konteksto, „Nupieškite man paveikslėlį apie tai“. Nes net ir tai yra labiau pasakojimas, o ne tiesiog pasakymas ir judėjimas toliau, tiesa? Taigi galbūt jums nereikės, galbūt nematote, ką sakau, kai sakau kurso programa, bet jei nupieščiau jums paveikslėlį, tikiuosi, kad tai bus daug smagesnis pokalbis. Tiesa? Taigi, bet taip, aš vėl galvoju apie vyno kalbą, mes sakome eurocentriška, nes ji labai eurocentriška, bet prie to dar pridursime, kad jei esi čia, JAV ir užaugęs JAV, ir jūs kalbate apie vėją, ir tai yra jūsų bendras platus jutimo atskaitos taškas, tiesa? Jūs valgėte panašų maistą, bet taip pat galėčiau pasakyti, žinote, būdami Ramiojo vandenyno šiaurės vakaruose ir Naujojoje Anglijoje, mes taip pat valgėme skirtingus patiekalus, taigi, net ir šalyje, jau skiriasi natos. Taigi, aš tiesiog manau, kad mes tiesiog turime nedaryti vyno. Vyno juosta buvo tokia galutinė, tiesa. Manau, kad viskas, tai tikrai yra, leidžia žmonėms pasidalyti tuo, kas jiems iš tikrųjų kyla, ir papasakoti mums už to slypinčią istoriją. Ir todėl manau, kad jei prisimenate, sesijos metu aš iš esmės klausiau visų, kai kas nors pasakydavo kokį nors užrašą, kad aš nesuprantu, kaip tai reiškia, ką jie turėjo omenyje, paprašyčiau paaiškinti, ar ne? Papasakok daugiau apie tai, kodėl tai gauni. Ir, žinai, aš prisimenu, kad viena ponia pasakė: „O, suprantu, aš turiu tikrai stiprią dvasią“. Ir aš pasakiau: kokia dvasia? Ir tada jie tapo kaip, na, tiesą sakant, šis romas, kuris gaminamas čia, žinote, prie vandenyno, ir ji turėjo omenyje labai konkrečią temą. Bet jei ji ką tik pasakė, kad čia yra panašių karštų spiritinių gėrimų natų, tai tikrai neapibūdina vyno. Tačiau jos galvoje buvo visa scena. Ir aš bandžiau priversti ją pasakyti mums kontekstą, kas buvo tie užrašai. Ir tada jis buvo tikrai puikus. Niekada nebuvau ten, apie ką jis kalbėjo, bet galėjau, galėjau pradėti matyti, ką ji bandė pasakyti. Teisingai. Taigi

Jacy Topsas 31:02

Taip, aš turiu galvoje, mano protas buvo priblokštas. Kai esi toks, na, iš tikrųjų, žinai, tu esi visiškai teisus. Tai, kad nemanau, kad miško paklotė yra prieinama, nereiškia, kad ji neprieinama kitiems žmonėms. Ir aš tiesiog pagalvojau savo, pavyzdžiui, savo peržiūroje, tai buvo, turiu galvoje, jūsų klasė buvo nuostabi. Jūsų seminaras buvo nuostabus.

Alisa Achayo 31:34

Ačiū. Tiesiog, tai tiesiog, mes tiesiog turime plėsti savo, savo sritį, bet mes negalime to padaryti. Be kitų žmonių aplink mus. Žinote, negalite sėdėti tarsi vakuume ir sakyti: „Gerai, aš praplėsiu savo vyno kalbą. Kaip jūs ketinate tai padaryti, jei nebendraujate su kitais, turinčiais kitokias jutimo natas. Ir jūs taip pat neįtraukiate kitų kultūrų ir virtuvių į savo kalbą, tiesa. Taigi, tikrai sunku jį išplėsti, jei iš tikrųjų neperžengiate to, ką jau turite. Taigi, manau, kad taip yra, mano reikalas yra toks, kad vyno kalbos perkėlimas neturi būti toks baisus, kaip, manau, kai kurie žmonės mano. Aš tiesiog noriu suteikti daugiau žmogiško ryšio su vyno kalba, tiesa? Pasaulio pietų ir diasporos kultūrų ir virtuvių įtraukimas, vyndarių ir jų krašto istorijos įtraukimas ir visas darbas, susijęs su vyno gamyba, pritraukti daugiau įvairios kilmės žmonių, kurie pasidalintų savo istorijomis. kad galėtume išplėsti šią kalbą taip, kad tu sakytum rozmarinas, o aš dar ką nors. Ir mes ką tik aprašėme tą pačią eilutę. Ir tai gerai. Toks yra mano tikslas, mano vizija šiai industrijai. Taigi, manau, kad tai paprasta mano galva.

Jacy Topsas 32:57

Taip, kaip, teoriškai, jei mes visada Kumbaya? Taip, ne, aš su tuo sutinku. Man patinka tai, ką sakai, nes tai tarsi neatima mintis, kad „Pinot Noir“ gali kvepėti vyšniomis, bet taip pat gali kvepėti ne tik vyšniomis, bet ir kitu kvapu, tiesa? Pavyzdžiui, jei jauti vyšnių kvapą, tai nieko. Tai negerai. Teisingai. Bet jei užuodžiate ką nors kita, tai teisinga. Jūs taip pat galite būti teisus. Tai jūsų teisė.

Alisa Achayo 33:26

Teisingai. Kaip jei aš neaugau su vyšniomis, o tu, galiu turėti kitą žodį panašiai natai arba visą sceną. Ir aš manau, kad noriu matyti, kad tai būtų labiau norma. Ir aš manau, kad man, kaip ir vyno profesionalams, ne tiek daug, bet tai reiškia, kad mes neturime darbo, tiesa? Mes tik šiek tiek suprantame, kaip atliekame šį darbą, tiesa? Mes tolstame nuo vairuotojo sėdynės ir esame patirčių pagalbininkai, nes tai yra vynas, dienos pabaigoje. Vynas yra patirtis. Taigi, kaip mes sukuriame žmonėms prasmingą patirtį, nebūtinai nurodome, kaip patirti, o suteikiame jiems erdvės pajusti, kad gali bendrauti vienas su kitu, nebijodami pasakyti neteisingai ar neturėti pakylėto gomurio. ar pažengęs gomurys? Kaip sukurti patirtį kur

vyno gėrėjai iš įvairių sluoksnių, skirtingų vyno kelionių ar skirtingų potyrių laiko stalo gėrimus tuo pačiu vynu ir turi neįtikėtiną patirtį? Tai klausimas, kurį palieku. Tai yra atviras klausimas vyno profesionalams, kurį aš tikrai užduodu.

Jacy Topsas 34:44

Taip, ir aš manau, kad tai turėtų būti tęsiama, nes tai bus laukinis atsakymas. Žinoma, mes visi galime tai išsiaiškinti. Kaip, žinote, kaip ir kiekvienas regionas ar panašiai, net tokia žiniasklaida, kaip čia, „Wine Enthusiast“, mes visada ieškome būdų, kaip pagerinti vyno patirtį.

Alisa Achayo 35:06

Tiesa? Taip, tai nebūtinai nėra lengvas darbas. Teisingai. Bet aš nemanau, kad tai taip pat sudėtinga, kaip mums atrodo, nes vynas nėra sudėtingas. Tai žemės ūkio produktas. Taip. Jie puikūs. Taigi, mes tiesiog turime žengti šiek tiek toliau, į žemę. Ir tai yra vyno kilmė. Kaip, mes tiesiog, tik šiek tiek nuėjome. Mums atrodo, kad mes toli nuo to, kas yra vynas, kartais pagalvoju, kaip apie jį kalbame ir ką matote tam tikru pramonės aspektu, tiesiog pagalvoji, ar vis dar kalbame apie vyną? Pavyzdžiui, kaip mes gavome? Kaip, žinote, aš vis dar kalbėjau apie tuos pačius dalykus, todėl aš tiesiog taip sakyčiau, kad norėčiau sugrąžinti vyną į jo kilmę. Ir, žinote, pasinaudokite žmogiškuoju ryšiu, kad prie stalo atsirastų daugiau žmonių. Nes tai yra patirtis, kurią kiekvienas turėtų turėti.

Jacy Topsas 36:16

Turiu tik vieną paskutinį klausimą tau, Alisa. Žinoma. Ką geri? Kas šiais laikais yra tavo taurėje?

Alisa Achayo 36:24

O, žmogau, aš gėriau Oregono vyną, nes norėjau pasakyti tiksliai. Taigi, žinote, aš esu, juokingiausia, kad aš negėriau Pinot Noir. Tai Pinot Noir žemė. Tačiau, tikiuosi, kad iki šios meilės pabaigos dalinuosi su žmonėmis, yra visi kiti ne Pinot Noir vynai, gaminami slėnyje. Ir štai kas man labai patiko. Žinai, aš turėjau porą naminių gyvūnėlių, kurie yra tikrai nuostabūs. Vienas mane tikrai sužavėjo vien dėl to, kad buvo taip smagu. Visi Chardonnay augintiniai iš sausumos? Ir tada radau Pinot Gris Muscat Riesling mišinį, pavadintą Limited Edition. Tai buvo linksma. Taip aš vadinu tą galvos draskyklę, tai buvo vienas iš tų vynų, kurie nuolat vystėsi, aš tiesiog daug pirkau ir labai įsimylėjau tokį būdą, nes prisimenu, kaip tiesiog galvojau, žmogau, tai nuostabu, kad tavo supranti, kodėl tau patinka šis dalykas? Taigi, bet taip, man apskritai patinka, kad man patinka balti mišiniai. O taip. Ir tada aš tik pridėjau tai, radau dar vieną, taip pat vadinamą Big Salt. Man tiesiog patiko etiketė, kurios nugarėlėje nebuvo „ne“, tarsi nieko nebūtų apie tai, koks bus mišinys. Bet aš esu didžiulis mėgėjas tiesiog išbandyti naują vyną, kurio niekada anksčiau neturėjau, todėl buvau kaip didelė druska. Gerai, šaunu. Man patinka pavadinimas, kaip ir etiketės labai paprastos. Parsinešiau namo. Ir kai atsidariau, prisimenu mąstantį žmogų, tarsi čia turi būti kaip Maskatas arba patogumo elgesys. Taigi aš prisijungiau prie interneto ir pažiūrėjau. Ir tikrai, tai buvo švilpimas. Muskatas. Ir tada, pavyzdžiui, buvo dar vienas dalykas. Vadinasi, tai buvo gražu, turiu galvoje, tai yra mano gatvė. baltų mišinių. Teisingai. O, skanu. Taip, visa tai padaryta čia, Slėnyje. Taigi, žinote, šiomis dienomis aš gurkšnoju tai. Tiesiog surandame visas kitas veisles, apie kurias mes nelabai kalbame

Jacy Topsas 38:35

nuo

Alisa Achayo 38:36

Nukrypęs nuo įveikto tako. Taip, taip, buvo gerai.

Jacy Topsas 38:41

Alisa Achayo. Labai ačiū, kad prisijungėte prie manęs. Buvo labai malonu su tavimi kalbėtis.

Alisa Achayo 38:46

Labai ačiū už mane, Jacy, tikiuosi, kad turi nuostabią dieną.

Jacy Topsas 38:55

Kodėl vynas suartina žmones, nepaisant jų skirtumų. Žodžiai yra labai galingi. Ir kalba, kurią vartojame vyne, gali padėti pritraukti daugiau žmonių prie stalo arba jie gali būti naudojami kaip atskirties priemonė. Manau, kuo įvairesnė pramonė, tuo įdomesnis vynas. kokios tavo mintys? Jei jums patiko šios dienos serija, norėtume perskaityti jūsų atsiliepimus ir išgirsti jūsų nuomonę. Savo komentarus ir klausimus galite atsiųsti mums el. paštu, naudodami podcast'us adresu wine enthusiast.net. Ei, kodėl gi nepasakius savo vyną mėgstantiems draugams apsilankyti pas mus ir prisiminti, kad galite užsiprenumeruoti šią podcast'ą per Apple, Google, Spotify ir bet kur kitur, kur klausote podcast'ų. Taip pat galite eiti į wine enthusiast.com backslash podcast'ą. Daugiau epizodų ir nuorašų. Aš esu Jacy Topps. Ačiū, kad klausėte.