Close
Logo

Apie Mus

Cubanfoodla - Šis Populiarus Vyno Vertinimai Ir Atsiliepimai, Unikalių Receptų Idėja, Informacija Apie Naujienų Aprėptį Ir Naudingų Gidų Derinius.

Kultūra

Klimato kaita skatina tradicinę derliaus nuėmimo praktiką. Kaip susitvarko viena didelė vyninė.

Vynas visų pirma yra žemės ūkio produktas. Ekstremalus klimatas jį veikia ir klimato kaita , tiek natūralus, tiek žmogaus sukurtas, tik įsibėgėja. Žinoma, problema yra ne tik pakilusi temperatūra. Dūmų kvapas , sausros, šalnos, potvyniai, kruša ir gausūs krituliai daro poveikį vynuogynams. Bendras šių pokyčių poveikis vyno gamybai laikui bėgant tampa vis akivaizdesnis.



Šią savaitę susėdau su Steve'u Pecku aptarti. Peckas yra vyno gamybos viceprezidentas J. Lohro vynuogynai ir vynai in Paso Roblesas , Kalifornijoje, kur jis prižiūri visą baltųjų ir raudonųjų vynų portfelį.

Klausykite, kaip Peckas paaiškina, kaip jis nustato, kada laikas nuimti derlių; derliaus nuėmimo proceso subtilybės; kaip ekstremalūs orai šiemet daro įtaką J. Lohro derliui; ar klimato kaita galiausiai paveiks jo vyndarystės stilių; ir ką J. Lohr daro siekdamas sušvelninti klimato kaitą vynuogynuose.



  Apple Podcast logotipas
  „Google Podcast“ logotipas


Epizodo nuorašas

Nuorašai generuojami naudojant kalbos atpažinimo programinę įrangą ir žmogaus transkribavimo įrenginius, juose gali būti klaidų. Prieš cituodami patikrinkite atitinkamą garso įrašą.

Garsiakalbiai: Steve'as Peckas, Jacy Toppsas

Jacy Topsas 00:08

Sveiki ir sveiki atvykę į vyno entuziastų podcast'ą. Jūs patiekiate gėrimų kultūrą ir žmones, kurie ją vairuoja. Aš esu Jacy Topps. Šią savaitę kalbame apie klimato kaitą ir jos įtaką derliui. Vynas visų pirma yra žemės ūkio produktas. Taigi ekstremalus klimatas neabejotinai pakeis vyno gamybą. Per daugelį metų matėme rekordines temperatūras sniego audras Napoje ir Sonomoje, miškų gaisrus Šiaurės Amerikoje ir potvynius Australijoje Vokietijoje. Klimato kaita, tiek natūrali, tiek žmogaus sukelta, yra labai reali. Ir jo įtaka vyno gamybai tampa vis akivaizdesnė. Taigi, kaip tai veikia vyną? Sėdėjau su Steve'u Pecku aptarti. Steve'as yra J. Lohr vynuogynų ir vynų gamybos viceprezidentas Paso Robles mieste, Kalifornijoje, kur jis prižiūri visą J. Lohr vynų portfelį. Taigi, klausykite, kaip Steve'as paaiškina, kaip jis nustato, kada laikas nuimti derlių; kaip ekstremalūs orai paveikia jų derlių šiais metais; ar klimato kaita galiausiai paveiks jų vyndarystės stilių ir ką J. Lohr daro siekdamas sušvelninti klimato kaitą vynuogynuose.

Jacy Topsas 01:32

Kiekviena taurė vyno pasakoja istoriją. Šios istorijos atskleidžia paslėptą istoriją, skonius ir aistras, o kartais jos išskleidžia mūsų tamsiausius troškimus. Ir vyno entuziastas naujausias podcast'as. Garsioji žurnalistė Ashley Smith nagrinėja vyno pasaulio papilves. Girdime iš žmonių, kurie žino, ką reiškia, kai meilės ir rūpesčio produktai tampa godumo, padegimo ir net žmogžudysčių šaltiniu. Kiekvienas epizodas nukelia klausytojus į paslaptingą ir istorinį vyndarystės pasaulį ir nusikaltimus, kurie nuo tada tapo Vinfamous. Šis podcast'as puikiai dera su vyno mėgėjais, istorijos vėplais ir nusikalstamumo narkomanais. Taigi, griebkite taurę mėgstamo vyno ir sekite podcast'ą, kad prisijunkite prie mūsų, kai gilinsimės į visų laikų labiausiai šokiruojančių vėjo nusikaltimų vingius. Stebėkite „Vinfamous“ sistemoje „Apple“, „Spotify“ ar bet kur, kur klausotės, ir būtinai sekite laidą, kad niekada nepraleistumėte skandalo. Naujos serijos pasirodo kas antrą trečiadienį.

Jacy Topsas 02:43

Sveiki, aš esu Jacy Topps. Šiandien mes kalbame apie derlių ir klimato kaitą. Mano svečias yra Steve'as Peckas. Steve'as yra „J Lohr Vineyards“ vyno gamybos ir Paso Robles vyno gamybos viceprezidentas. Sveiki, Steve. Labai džiaugiuosi, kad šiandien galite prisijungti prie mūsų.

Steve'as Peckas 02:59

Ačiū, Jacy. Tikrai vertinu galimybę praleisti šiek tiek laiko su jumis.

Jacy Topsas 03:03

Taigi visame šiauriniame pusrutulyje prasidėjo derliaus nuėmimo sezonas, o vyno pasaulis yra labai susijaudinęs ir užimtas.

Jacy Topsas 03:11

Mūsų klausytojams, kurie nėra gerai susipažinę su procesu, ar galite greitai peržvelgti derliaus nuėmimo etapus, pavyzdžiui, kas vyksta? O kokius sprendimus reikia priimti, nes tai labai svarbus vyno gamybos komponentas?

Steve'as Peckas 03:25

Taip, J Lohr mes ūkininkaujame trijuose Kalifornijos regionuose, pradinis regionas yra Monterey rajone. Šiandien jis vadinamas karališkuoju Monterėjaus Seiko, panašus į Rodeo Drive. Žinote, tikrai viena iš aukščiausios kokybės Monterėjaus vietovių, labai idealus Chardonnay Pinot Noir klimatas. Mes turime 30 akrų vynuogyną St. Alena ir Napos slėnyje, o paskui iš tikrųjų 3000 akrų Paso Robles, skirtą Cabernet Sauvignon.

Steve'as Peckas 04:00

Taigi mes turime savo vynuogynų valdytojų ir vynuogių augintojų komandą, kuri dirba ištisus metus, nuo genėjimo iki drėkinimo protokolų, ūglių retinimo, kekių retinimo. Artėjant derliaus nuėmimui, iš tikrųjų reikia rinkti mėginius, supažindinti su mūsų vyndariais, įskaitant mane, kad išvažiuotume į laukus, ragauti ir paskaninti, kad būtų pasiektas optimalus brandos lygis, prieš priimdami skynimo sprendimus. Taigi, kaip tik šiandien gavome pirmąjį raudonųjų vynuogių pavyzdį mūsų laboratorijai čia. Sezonas bus vėlyvas, o 2023 m. bus karšti, nes klimatas buvo visoje JAV viduje ir rekordinė temperatūra, o kiekviena valstija tikrai, žinote, ateina į galvą Teksasas ir Koloradas. Tai iš tikrųjų sukuria tokį milžinišką siurbimo garsą iš Ramiojo vandenyno, o reaktyvinis srautas jį atneša.

Steve'as Peckas 04:59

Daug daugiau šalto oro iš vandenyno. Taigi, pakrantės juosta nuo Santa Barbaros iki Paso Robles, Monterey, Sonoma Napa. Tai iš tikrųjų lėmė vėsiausią auginimo sezoną nuo 1999 m. Taigi visa valstybė tikisi vėlesnio nei įprasta derliaus, nes iš vandenyno traukiamas šaltesnis oras. Gerai, atsigręžkime, kai pasakėte, kad renkate vynuoges iki tokios brandos, kaip sekasi vyndariams? Kaip nustatyti tobulą brandą? Taip, vėlgi, yra toks analizės lygis, kad mes tarsi ieškome tam tikro saldumo ar cukraus lygio vynuogėse, tai lems, kiek alkoholio yra vyne. Bet, žinote, toks prekės ženklas kaip J. Lohr pakiltų į kitą lygį, o tai tikrai yra skonio branda. Ir mes norime turėti pakankamai laiko pakabinti ant vynmedžio, kad sukurtume tinkamą skonį. Taigi klasikinis būtų mūsų fleitos kirtimas, sprendžiantis pasivaikščiojimą, kur, jei gausime cukraus, kaip tik ten, kur jis turi būti, jei vaisius vis tiek bus žolinio ir žalio skonio, jis turės žaliųjų pipirų charakterį. Tačiau jame nebus išryškėjusios kai kurios dildės, o tai yra pasiflorų vaisių aromatas, kurio mums reikia, kad vaisiai galėtų ilgiau išlikti ant vynmedžio. Taigi tai yra klasikinis, kai aš ir Christian Barnhouse arba baltųjų vynų vyndaris iš tikrųjų patruliavome, kad sukurtume tuos pasifloros vaisių aromatus Sauvignon Blanc ir Chardonnay. Mes ieškome nuo žalio obuolio iki galbūt labiau persiko. , arba nektarino rūšies skonio profilį. Ir raudonos vynuogės, mūsų komanda ir aš, mes sukūrėme tikrai įdomų variantą, tai yra, mes ragaujame vynuoges iš razinų, tai yra apie rugpjūčio 1 d., kai vynuogės iš žalios tampa raudonos, mes pradedame tuo metu paragaukite bet kokių neigiamų skonių, įskaitant žaliosios paprikos aromatą. Taigi, jei rugpjūčio 1 d. sulauksime gražaus vaisinio skonio profilio, žinosime, kad pasiruošę sezonui. Jei įgausime tokį žaliosios paprikos skonį, vynmedžius išalksime nuo bet kokio drėkinimo. Mes juos išdžiovinsime, kad pabandytume išspausti tą žaliosios paprikos skonį. Bet kai ateina paskutinė raudonųjų vynuogių derliaus nuėmimo diena, metodai yra gana įdomūs, mes įsimesime kelias vynuoges į burną, sukramtysime ir išspjausime. Ir jei iš mano burnos išbėga sultys, tokios žalios ar rausvos, vadinasi, jos dar neparuoštos. Jei išspjaunamos sultys yra gražios ir tamsiai raudonos, tai reiškia, kad tų odelių spalva yra pasirengusi suktis. Ir mums bus tikrai lengvas laikas fermentatoriuje, nes žinosime, kad tos vynuogės labai lengvai perduos spalvą į sultis. Ir kad mums nereikės per daug dirbti su vynu, kad gautume spalvą ir dėl to mūsų skonio profilis taptų labiau tanininiu, o ne išskirtinio skonio.

Jacy Topsas 08:21

Man patinka, kaip tu apibūdini, kad tik tu žinai kaip; Jūs, vaikinai, degustuojate vyną vynuogyne, įdedate jį ir išspjaunate. Tik kaip vyno apžvalgininkai tai daro taip pat?

Steve'as Peckas 08:33

Taip, taip, tai nėra gražus procesas. Žinote, dalis šio proceso gali būti ieškoma sėklų spalvos vystymosi. Taigi, jei sėklos vis dar yra baltos ir sodrios, jos paprastai suteikia kartaus skonio profilį. Jei jie atrodo taip gražiai, rudai skrudintai. Jie gamins vynus su tikrai minkštais ir lengvai pasiekiamais taninais.

Jacy Topsas 09:04

Na, aš džiaugiuosi, kad iškėlėte versiją, nes sakėte, kad įprastai rugpjūčio pradžia yra klimato kaita. Ar tai šiek tiek paveikė, ar ne? Ar tai paprastai pirmoji rugpjūčio savaitė?

Steve'as Peckas 09:18

Tiesa? Taigi vartokite terminą klimato kaita, ir tai yra teisingas terminas. Žinote, žinote, prieš 10 metų mes būtume kalbėję apie visuotinį atšilimą, o apie atšilimą kalbėjote, kad žinote, kad karštas JAV vidinis interjeras yra tarsi šaltesnė pakrantės juosta palei Kaliforniją. Taip, tai gali skirtis, galbūt, žinote, plius ar minus 10 dienų, jei pas mus buvo sausa žiema, vynmedžiai iš ramybės būsenos išeina šiek tiek anksčiau tą pumpurų žydėjimą, todėl anksčiausiai šv. o apie naujausią yra šiek tiek po balandžio pirmosios. Taigi, jūs linkę apsidrausti. Jūs žinote daugiau apie tai, žinote, kovo viduryje, sausą žiemą. Ir vėl, ir vėl, galbūt pirmąją balandžio savaitę drėgnesnę žiemą, kaip buvo 2023 m. Taigi, žinote, yra viso auginimo sezono pradžios taškas, ir tai bus žaisdami iki žydėjimo laikotarpio, kuris paprastai vyksta gegužę, dauguma žmonių tikrai negalvoja apie vynmedžius kaip apie žydintį augalą. Bet iš tikrųjų jis turi šias mažytes mažytes gėles. Ir kaip vyšnių žiedas, idealiu atveju kiekvienas žiedas pavirs vaisiaus gabalėliu į vynuogę arba į vyšnią. Taigi, tas procesas paprastai būna pliusas ar minusas gegužės 15 d. Ir vėl, nuo šių kietų, rūgščių, žalių uogų iki minkštų, spalvotų ir saldžių uogų prasideda, žinote. , bet kur nuo, tarkime, liepos 25 d., gal iki rugpjūčio 8 d., kažkur tuo laikotarpiu. Ir šiais metais tai gerai, mes esame toje vėlyvoje to spektro pusėje. Gerai, kad kalbant apie vynuogių brandą ir brendimą, koks oras turi įtakos, ar tai per didelis karštis, per didelė drėgmė ar šaltis, pavyzdžiui, kas sulėtina nokimą ar pagreitina nokimą. Teisingai. Taigi yra tokia „Goldilocks“ temperatūros juosta, tarkime, nuo maždaug 70 iki maždaug 85 laipsnių pagal Farenheitą. Taigi, kuo daugiau paros valandų praleidžiate tame mažame temperatūros langelyje, tuo labiau išryškės spalva, užtrunka maždaug dvi savaites nuo visų vynuogių spindulių pradžios iki paversti iš žalios į raudoną. Ir jei turime puikų vidutinės temperatūros langą, supraskite, nesvarbu, ar žinote, kad didžiausia dienos temperatūra gali būti 90 ar 95, ar net 100, jei turite daug valandų, dienos valandų per tą 770–85. - Farenheito laipsnių langas. Taigi, mes grįžome ir per daugelį metų peržiūrėjome savo įrašus. Ir tada, kai turime tą dviejų savaičių periodą, kai masyvai virsta iš žalios į raudoną, jei turime didesnį valandų skaičių toje gražioje vidutinio klimato zonoje, matome spalvų sprogimą. vynuogių ir vynų, kuriuos gaminame po dviejų mėnesių, vystymąsi. Gerai, sakei, kad šiemet Paso buvo šilčiau, ar buvo šilčiau? šalčiau? Tai vėsiau. Tiesą sakant, jis yra šaltesnis. Paso mieste ir vėl daugumoje Kalifornijos vynuogių auginimo regionų 2023 m. iš tikrųjų yra šaltesnis nei įprastai. Oho, tai taip įdomu. Taip, tikrai taip. Ir vėlgi, čia šis terminas klimato pokyčiai yra geresnis aprašymas nei visuotinis atšilimas. Nes ar čia taip karšta, kaip yra, turiu galvoje, ledynai tirpsta, nustato reguliarią karščio temperatūrą, miškų gaisrai Kanadoje ir Uoliniuose kalnuose. iš tikrųjų gali patraukti šaltesnį orą prie Ramiojo vandenyno ir, žinai, į Kalifornijos pakrantę, kuri gali būti 20 ar 35 mylių ruože nuo Ramiojo vandenyno iki pat Santa Barbaros iki Mendocino.

Jacy Topsas 13:43 val

O dabar mūsų rėmėjo žodis – praleiskite savaitgalį tyrinėdami nepažįstamas vynuogių trypimo vietas. Įsikūręs vos kelios minutės į vakarus nuo Portlando, Oregono garsiajame Willamette slėnyje ir išskirtiniame intymiame vyno pasaulyje bei iki Voltono slėnio. atraskite daugiau nei 30 pasaulinės klasės vyno daryklų be minios. Mėgaukitės daugybe skirtingų veislių, kurios visos auginamos vietoje ir gaminamos Ramiojo vandenyno šiaurės vakaruose. Naršykite Tualatino slėnį adresu Tualatin Valley tual@invalley.org.

Jacy Topsas 14:26

Žinau, kad vyndariai iš esmės nuima vynuoges, nes šviesesniems vynams baltųjų vynuogių derlius nuimamas anksčiau, o raudonųjų vynuogių derlius nuimamas šiek tiek vėliau. Ar dėl klimato kaitos dėl šiemet šaltesnių orų yra didesni svyravimai ir derliaus nuėmimo laikas?

Steve'as Peckas 14:51

Taip, baltąsias vynuoges auginame ne tame pačiame regione, kuriame auginame raudonąsias vynuoges. Taigi, jūs suprantate, kad auginame Chardonnay. Ir Samuel Blanc vėsiame Monterėjaus klimate. Taigi, šių vynuogių derlius yra maždaug tuo pačiu metu, kai nokiname Cabernet Paso Robles mieste tame šiltesniame regione. Be to, žinote, klimato kaitos poveikis yra tikras, mes visiškai juo tikime. Kai kuriais atvejais, pavyzdžiui, 2022 m., pirmąją rugsėjo savaitę buvo pasiekta rekordinė temperatūra, kai kuriose mūsų vynuogynų Monterėjaus vietose temperatūra pasiekė precedento neturintį 105, net 110 laipsnių. Tokiu atveju manytumėte, kad vynuogės tiesiog sunoksta labai greitai, bet iš tikrųjų tai neveikia, vynuogių lapai ar beveik bet koks augalas, žinote, jūs turite tokią blizgančią pusę, kuri yra atsukta. saulė. Ir tada lapo užpakalinė dalis yra tokia neryškioji pusė, o ta nugarėlė arba jie vadinami akmentašiais ar stomatomis. Taigi iš esmės kaip prakaito poros, o kai pasiekia 105 laipsnius, tos poros užsidaro ir vynmedžiai tiesiog žiemoja. Taigi mes iš tikrųjų matome savo nokimo vystymosi pauzę, kai matome temperatūrą į šiaurę nuo 100 laipsnių, o vynmedžiai tarsi uždaromi. Jie nustojo fotosintezuoti ir tarsi pereina į išgyvenimo režimą. Taigi tai tikrai įdomu, būtų galima manyti, kad karštas oras tiesiog pastūmės viską į brandą, bet iš tikrųjų tai neveikia. Vėlgi, jūs neturite pakankamai valandų toje tikrai mieloje Goldilocks vietovėje, kurios temperatūra yra nuo 70 iki 85 laipsnių, o vynmedžiai karštu oru iš tikrųjų yra tokie produktyvūs arba neproduktyvūs. Tai taip žavu. Taip, tai nėra intuityvu. Tai nėra intuityvus mokslas. Taip. Taigi jūs sakėte, kad pasėjote akrų skirtinguose Kalifornijos regionuose. Tai teisinga? Tiesa, Paso Robles de la yra 3000 akrų raudonųjų vynuogių, taip pat apie 1000 akrų, kuriuos mes valdome ir ūkininkaujame Monterey karališkajame Seiko regione, o vėliau šiek tiek daugiau nei 30 akrų Pratt alėjoje St. Alena Napa slėnyje.

Jacy Topsas 17:26 val

Taigi man įdomu sužinoti apie Napos slėnio akrus, nes žinote, Napa šią žiemą turėjo daug sniego, o Sonoma turėjo daug sniego. Teisingai. Taip. Tai padarė. Ne, aš turiu galvoje, turėjai daug daugiau nei Niujorkas. Aš čia, Niujorke. Tai buvo beprotiška. Ar tai apskritai paveikė vynuogynus?

Steve'as Peckas 17:52 val

Žinote, tai yra ramybės sezono metu. Taigi, žinote, tai daro gražią fotožurnalistiką. Bet aš, žinote, skydelis, žinote, jie yra gražiai paslėpti žiemos miegui. Taigi net tada, kai vynuogynuose susiduriame su tokia anomalija kaip sniegas, tai tikrai nenuliūdina, kol vynmedžiai miega. Taigi, bet gražu žiūrėti.

Jacy Topsas 18:19 val

Taigi jūs sakėte, kad šiais metais nuimsite derlių? Kiek vėliau Ar ketinate nuimti derlių

Steve'as Peckas 18:28 val

Mums trūksta prognozių, kad derliaus nuėmimas baigsis praėjusių metų lapkričio 10 d., baigėme iki spalio 20 d. Taigi paskaičiuokite, tai 20 dienų ar tiek skiriasi, trys savaitės, trys savaitės. Sakė, mes nenuskinome nei vienos vynuogės. Taigi, mes sakėme, kad Mike'as Tysonas sakė, kad visi turi planą, kol gaus kumščiu į veidą. Bet, žinote, mes, žinote, mes visada gyvename viltimi, kad tai bus geriausias visų laikų vaizdas. Iki šiol nieko neįvyko ir 2023 m. Bet, žinai, vėlgi, žinai, reitingavimas, žinai, jei baigsis drėgnas spalis, užklups šaltis arba, žinai, kai kurios karščio bangos

Steve'as Peckas 19:18

turėsime pritaikyti savo planą ir iš tikrųjų panaudoti savo magiją vyno darykloje, kad žinote, paimkite vidutinės kokybės vynuoges ir išnaudokite visas galimybes, o ne, žinote, kai kuriuos iš tų, kai kurių puikių derlių, pvz. 2021 m. 2012 m. 2013 m. 2014 m. turėjome daugybę vynų, kur vynai buvo ką tik pagaminti vynuogyne, jie buvo tiesiog gražūs per visą savo gyvenimą, kur žinote, kad mums bus sunkiau nei yra 22 būti vienas iš tų, kur mes kalbėjome apie tai, kad tai yra vyndarių derliaus. Taigi tikrai tuo momentu, žinote, vyndarys turi panaudoti savo subtilius maišymo įgūdžius, kad jūs tikrai pritaikytumėte vyno stilių, kad sugalvotumėte tai, kas žmonėms patiktų?

Jacy Topsas 20:06

Taip, tai tikrai buvo kitas mano klausimas. Jei turite pasirinkti, žinote, anksčiau ar vėliau, arba kai pasirenkate, tai nėra galutinis brandos lygis, kurio jums reikėjo. Kaip tai paveikė fermentacijos procesą? Ar daugiau cukraus mažiau rūgštingumo? Arba atvirkščiai?

Steve'as Peckas 20:28 val

Taip, pirmiausia mes padarysime, žinote, kiekvienas vynuogynas nėra tik visiškai vienodas. Taigi, jei turime vynuogyną, kuriame yra, žinote, mažų kalvų ir slėnių, žinote, tokį prekės ženklą kaip J Lohr, arba mes nusiųsime ten savo komandą, kuri atskirai išsirinks kalvos šlaitą ir leis mažiesiems. slėnis vaisius slėnyje, kad tai nėra karščio streso, žinote, turi laiko ant vynmedžių visiškai pasiekti idealų brandą. Išgalvotas žodis tai vadinamas diferencijuotu derliumi. Taigi tai tikrai mūsų žaidimų knygos pradžioje. Bet jūs teisus, kalbant apie tai, kas atkeliauja į vyno daryklą, vaisiai, kurie buvo veikiami per daug karščio, pamatysime didesnį alkoholio kiekį, o vynuose mažesnį rūgštingumą, vynai iš tikrųjų yra gana puikūs tuo per pirmuosius šešis mėnesius. vyno darykla, tačiau jie ne visada turi šviežumo ar struktūros, kad būtų tikrai malonūs. Taigi mes vėl prisitaikome, žinote, vienas iš dalykų, kuriuos galėtumėte padaryti, jei taip būtų paveiktas visas derlius, galite pasakyti: gerai, gal 18 mėnesių yra įprastas laikas ir statinė, mes tai padarysime. Vietoj to 14 mėnesių išimkite šiuos vynus iš statinių ir į butelius, kad išlaikytumėte šviežumą. Tai būtų įprastas karšto ir karšto derliaus žaidimo vadovas. Gerai, ką Jay Lord daro vynuogynuose, kad sušvelnintų klimato kaitą arba prisitaikytų prie jos? Pora dalykų. poskiepių parinkimas yra didelis dalykas, nes kai kurie poskiepiai yra labiau atsparūs sausrai nei kiti, tokį sprendimą galite priimti tik vieną kartą, tiesa? Tai, ką jūs žinote, žinote, tai yra sodinimo sprendimas. Mes taip pat pritaikėme jį daugeliui savo vynuogynų, kuriuose, žinote, galite pavaizduoti vynmedžių eilę, o ten yra maža laistymo žarna, kuri eina palei kuolų dugną. Ir jūs turėtumėte šiek tiek vandens lašėti arba prie kiekvieno vynmedžio, mes tarsi nuėjome ten, kur iš tikrųjų turėsime, daugeliu atvejų, dvi žarnas. Taigi vėlgi, jei vaisiams ant kalvos toje eilėje reikia vandens, galime tiesiog laistyti tuos vynmedžius, kuriems reikia vandens, o ne visą eilę. Taigi, tarkime, žinote, kad kai kurie vynmedžiai yra žemesnio lygio, žemesnėje žemėje, sunkesnėje dirvoje, jie yra geri, mums nereikia laistyti kiekvieno vynmedžio toje eilėje. Taigi, tai vienas iš pavyzdžių. Turime dar vieną, kur, žinote, vynuogės natūraliai auga vertikaliai. Tačiau paprastai yra kryžminė ranka ir laidai, kurie sulaiko ūglius aukštyn, mes nuėjome į šiuos, kur jie yra maždaug dviejų pėdų ilgio ir išsikiša į pietus. vynmedžių eilės pusėje, o gal tik šešis colius į šiaurinę pusę. Taigi, ji beveik veikia kaip beisbolo kepurės kraštelis, kur mes tarsi pakreipėme vynuogių architektūrą, kad sukurtume šiek tiek daugiau šešėlio, tarkime, saulėtoje vynmedžio pusėje, pietinėje pusėje. vynmedis, kaip tu žinai, mano namai, tikrai. Aš turiu galvoje, aš supratau, kad aš turiu prieangį pietinėje namo pusėje ir turiu šiaurinėje pusėje, žinai, karštą popietę, mano Mes su šeima sėdime šešėlinėje namo pusėje, tiesa? Mes nežinome, mes nesėdime ten, kai svilina saulė. Taigi, bet ir taip mes šiek tiek pritaikėme grotelių architektūrą, kad tai išspręstume.

Jacy Topsas 23:55

Gerai, kad beveik kiekviena vyninė turi savo stilių, ir aš žinau, kad Jay Laura turi savo stilių. Ar manote, kad klimato kaita galiausiai paveiks jūsų vyndarystės stilių? Gal galvojate apie 1015 po 20 metų? Ar pritaikytumėte naują vyndarystės stilių, naują J. Lohr stilių?

Steve'as Peckas 24:17

Na, mes tikrai esame atviri jums, žvelgdami į kitas veisles, kurios, žinote, gali palaikyti mūsų prekės ženklą. „Cabernet frans“ ir žinomas pavyzdys, skonis labai panašus į „Cabernet Sauvignon“. Tačiau mes žinome, kad kai kurioms veislėms reikia daugiau vandens nei kitoms natūraliai. Pavyzdžiui, kalbame apie Serajų iš Ronos slėnio. Mes kalbėjome apie tai, kad tai yra puikių kovų Hummer. Kitaip tariant, tai dujų siurblys. Serato eina per jį, tiesiog praleidžia vandenį, o „Cabernet Franc“ vadiname „Prius“, o tai reiškia, kad jis tikrai ekonomiškas. Ir mes žinome, kad iš tikrųjų pamažu išplėtėme savo Cabernet Franc sodinimą ir randame daugiau naudos, nes vaisiai patenka į mūsų Cabernet Sauvignon programą, o tai yra, žinoma, 5 proc. kiekiai. Tačiau mes vertiname savo patirtį auginant šią veislę ir, jei žinote, klimato kaita tęsiasi, tuo pasiremtume. Turime patirties su „Cabernet Franc“ ir žinome, kad tai leis mums taupyti vandenį, nereikės tiek daug drėkinimo vynuogyne ir jis bus šiek tiek atsparesnis karščiui. , žinote, karštesnė temperatūra, kurią matome vynuogynuose. Bet vėlgi, ši pakrantės juosta, kurioje guli ganytojai, tai, kad iš tikrųjų čia bus karščiau, gali pasirodyti, kad vėl vėsiau dėl to skersvėjo, kurį mums sukūrė JAV vidus. ištraukti dar daugiau šalto oro iš Ramiojo vandenyno. Taigi, tai nėra visiškai intuityvu, kaip jūs manote.

Jacy Topsas 26:12 val

Taip. Steve, turiu tau dar vieną klausimą. Uh Huh. Kai visos vynuogės išspaudžiamos ir viskas rezervuare, fermentacijos ir derliaus nuėmimo sezonas baigiasi. Ir jums tai pasisekė. Kas tavo stiklinėje? Ką geri?

Steve'as Peckas 26:29 val

Na, aš jau nulenkiu skrybėlę prieš susijaudinimą apie Cabernet Franc. Žinote, čia J lore taip pat auginame keletą Rhone veislių, kurios gali būti tikrai gaivios. Turime naujos rūšies prabangų ikoninį leidimą, pavadintą JLo arba firminį Cabernet Sauvignon. Taigi, jei tikrai noriu save palepinti ir leisti sau tiesiog gerai jaustis dėl viso sunkaus darbo, aš įdėjau, kaip žinote, jūsų aprašytoje situacijoje, žinote, tarsi kovojau derliaus nuėmimo kovą. Žinote, aš atsikėliau anksti ir labai akylai stebiu mūsų derlių mūsų vyno gamyboje ir labai noriu save apdovanoti. Tai butelis, kurį ketinu ištraukti, yra kalėjimas arba parašas Cabernet. Taip, ir aš žinau, kad jūs, vaikinai, to nusipelnėte. Visas sunkus darbas.

Jacy Topsas 27:22 val

Taip, labai ačiū, kad prisijungei prie mūsų. Buvo labai malonu su tavimi kalbėtis. Tai buvo malonumas. Ačiū. Linkiu jums labai gero ir sveiko derliaus sezono.

Steve'as Peckas 27:33 val

Gerai, ir ačiū, Jacy ir aš labai vertiname galimybę vėl su tavimi pasikalbėti.

Jacy Topsas 27:44 val

Klimato kaitos istorija yra ne tik pakilusi temperatūra, bet ir dūmų kvapas, sausros, šalnos, potvyniai, kruša ir gausūs krituliai. Jie visi daro įtaką vyno vynuogynams. Klimato kaita yra labai reali, ir ji tik greitėja. Žinoma. Technologijų pažanga ir geresnis mokslinis vynuogių auginimo supratimas tikrai padeda vyndariams prisitaikyti prie klimato kaitos. Bet galiausiai mes visi turime padėti jį sušvelninti. kokios tavo mintys? Jei jums patinka šios dienos serija, mums patinka skaityti jūsų atsiliepimus ir išgirsti jūsų nuomonę. Savo komentarus ir klausimus galite siųsti el. paštu adresu podcasts @ wine enthusiast.net. Ei, kodėl gi nepasakius savo vyną mėgstantiems draugams apsilankyti pas mus ir prisiminti, kad galite užsiprenumeruoti šią podcast'ą per Apple, Google, Spotify ir bet kur kitur, kur klausote podcast'ų. Taip pat galite eiti į wine enthusiast.com backslash podcast'ą. Daugiau epizodų ir nuorašų. Aš esu Jacy Topps. Ačiū, kad klausėte.